|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:42 am
Jalkazar Mushi Jalkazar Mushi Jalkazar Gandiloulou Jalkazar de beror pa hur man ser de Jag har namligen samma humor.. xd jag ar inte sa saker pa det.... min humor ar oftast utan poang (se historien om per och kon).... ar oftast sadistisk eller oschysst mot.. mig sjalv eller sa har den daligt dolda sexuella anspelningar (se, vad laser du d宮... Por..... ?. 䨨h.. bamse mena ja) =pat's you on the head= ..... sweatdrop didn't see that one coming =misstolkar= ninja jag är ingen liten pojke.... *idiot* I can make you sound like one... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:43 am
Mushi Jalkazar Mushi Jalkazar Mushi Jalkazar Gandiloulou Jalkazar de beror pa hur man ser de Jag har namligen samma humor.. xd jag ar inte sa saker pa det.... min humor ar oftast utan poang (se historien om per och kon).... ar oftast sadistisk eller oschysst mot.. mig sjalv eller sa har den daligt dolda sexuella anspelningar (se, vad laser du d宮... Por..... ?. 䨨h.. bamse mena ja) =pat's you on the head= ..... sweatdrop didn't see that one coming =misstolkar= ninja jag är ingen liten pojke.... *idiot* I can make you sound like one... domokun sadist..... arghhh jag behöver en annan bild på Petsy till mitt spel.... (hon ska vara en ond boss i action spelet Gayaonline)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:45 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:45 am
Dra ner quotesen Jalkazar & Mushi. Tack. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:46 am
Filthy Dra ner quotesen Jalkazar & Mushi. Tack. 3nodding Gjort. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Titta in snabbt* ... Not yet *poff*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi Filthy Dra ner quotesen Jalkazar & Mushi. Tack. 3nodding Gjort. smile *tumme upp* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:50 am
Mushi Jalkazar Mushi Jalkazar sadist..... arghhh jag behöver en annan bild på Petsy till mitt spel.... (hon ska vara en ond boss i action spelet Gayaonline) Inte d嬠Bara lite gay och... lite... ehm... ninja Nu ska vi inte vara barnf?udna h䲮.. domokun Gaya online?? xd F岠man h?mer? biggrin L崥r lite intressant... domokun nepp du f岠v䮴a tills realesen... ska nog starta ett forum h䲠p堧illet f?e Okey, Vad g?u spelet i d忠 smile Game maker 5.... försökte ladda hem sexan men de va infekterat av virus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:51 am
Jalkazar Mushi Jalkazar Mushi Jalkazar sadist..... arghhh jag behöver en annan bild på Petsy till mitt spel.... (hon ska vara en ond boss i action spelet Gayaonline) Inte d嬠Bara lite gay och... lite... ehm... ninja Nu ska vi inte vara barnf?udna h䲮.. domokun Gaya online?? xd F岠man h?mer? biggrin L崥r lite intressant... domokun nepp du f岠v䮴a tills realesen... ska nog starta ett forum h䲠p堧illet f?e Okey, Vad g?u spelet i d忠 smile Game maker 5.... försökte ladda hem sexan men de va infekterat av virus Oh, Game Maker 5... Aldrig sett, Har du någon länk till vart man kan ladda ner det eller så? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:55 am
Mushi Jalkazar Mushi Jalkazar nepp du f岠v䮴a tills realesen... ska nog starta ett forum h䲠p堧illet f?e Okey, Vad g?u spelet i d忠 smile Game maker 5.... försökte ladda hem sexan men de va infekterat av virus Oh, Game Maker 5... Aldrig sett, Har du någon länk till vart man kan ladda ner det eller så? smile Gamemaker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|