|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:19 am
jag måsta äta nu och jag är tillbaks om kanske en kvart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar de beror pa hur man ser de Jag har namligen samma humor.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:21 am
Petsy GrimCupid Petsy GrimCupid Hon ska nog få una grande skott i rompan när hon återvänder. ninja Bwahaha ninja s堳ka de l崡! *plockar ner piskan fr宠v䧧en* Bring forth teh victim! scream eek .. lite överdrivet väl, eh? Är det? Oo Oh well, försvinner ett tag nu. Tatah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:22 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:30 am
Blixtra Mushi Men s**t... neutral =sitter i ett h?och sl岠sig sj䬶 i huvudet med en bo= stressed *klappa* S媡.. neutral ... =slår lite på Blixtras bak med bo'n=...hehe... he... smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:40 am
Jalkazar Mushi Jalkazar Gandiloulou Jalkazar de beror pa hur man ser de Jag har namligen samma humor.. xd jag ar inte sa saker pa det.... min humor ar oftast utan poang (se historien om per och kon).... ar oftast sadistisk eller oschysst mot.. mig sjalv eller sa har den daligt dolda sexuella anspelningar (se, vad laser du d宮... Por..... ?. 䨨h.. bamse mena ja) =pat's you on the head= ..... sweatdrop didn't see that one coming =misstolkar= ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:41 am
Mushi Jalkazar Mushi Jalkazar Gandiloulou Jalkazar de beror pa hur man ser de Jag har namligen samma humor.. xd jag ar inte sa saker pa det.... min humor ar oftast utan poang (se historien om per och kon).... ar oftast sadistisk eller oschysst mot.. mig sjalv eller sa har den daligt dolda sexuella anspelningar (se, vad laser du d宮... Por..... ?. 䨨h.. bamse mena ja) =pat's you on the head= ..... sweatdrop didn't see that one coming =misstolkar= ninja jag är ingen liten pojke.... *idiot*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|