Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 274 275 276 277 278 279 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 13, 2006 7:27 am

Oh, die truukjes ken ik ja. 1 boom ziek maken, en dan moet vanalles weg ivm besmetting enzo
PostPosted: Sat May 13, 2006 7:41 am

lol de eerst keer dat op z'n zomers naar buiten ga, zonder jas, gaat het regenen! Naja een beetje water kan geen kwaat ^_^

I heb zo iets leuks gevonden voor moederdag, heb ik altijd al gewild! ... voor mijn moeder dus, sweatdrop
Een doosje dat op sterrenbeeld gaat, met daarin een blikje met een oester waar een pareltje in zit de kleur van het pareltje weet je van te voren niet want de oester zit nog dicht en elke kleur breng een ander soort geluk, en dan zit er een kettinkje bij waar je het in kan doen. ^_^

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 13, 2006 7:50 am

Darlaa
lol de eerst keer dat op z'n zomers naar buiten ga, zonder jas, gaat het regenen! Naja een beetje water kan geen kwaat ^_^

I heb zo iets leuks gevonden voor moederdag, heb ik altijd al gewild! ... voor mijn moeder dus, sweatdrop
Een doosje dat op sterrenbeeld gaat, met daarin een blikje met een oester waar een pareltje in zit de kleur van het pareltje weet je van te voren niet want de oester zit nog dicht en elke kleur breng een ander soort geluk, en dan zit er een kettinkje bij waar je het in kan doen. ^_^

Ooo! Dat ken ik!
PostPosted: Sat May 13, 2006 8:11 am

Wat is het gezellig hier, lekker druk, ^_^
Begon niet helemaal op de juiste manier, maar ik geloof dat er nog nooit zoveel gepost is op een dag, in iedergeval een tijd geleden XD

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 13, 2006 8:18 am

Darlaa
Begon niet helemaal op de juiste manier, maar ik geloof dat er nog nooit zoveel gepost is op een dag, in iedergeval een tijd geleden XD

YUp, het enige positieve wat deze zaak als uitkomst heeft
PostPosted: Sat May 13, 2006 8:46 am

kittyocean
Darlaa

En zijn uiteidelijk toch weer dichter bij elkaar ^_^ beter dan voor dit gebeuren, want nadat alles gezegt was werd het toch wel weer luchtig en blij van zweer,
Volgend weekend is het feest! en maken we er met alle guilds topics een leuke boel van!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 13, 2006 8:50 am

Darlaa
kittyocean
Darlaa

En zijn uiteidelijk toch weer dichter bij elkaar ^_^ beter dan voor dit gebeuren, want nadat alles gezegt was werd het toch wel weer luchtig en blij van zweer,
Volgend weekend is het feest! en maken we er met alle guilds topics een leuke boel van!

Dat eerste weet ik zo net nog niet; maar dat is meer iets persoonlijks. Ik heb aardig wat naar mijn hoofd gegooid gekregen, en dan heb ik het niet over de berichten in het forum!

Maar volgende week is het vast wel wat gezakt en kan ik gezellig meedoen. Ik vergeet toch vrij snel; dat is het voordeel/ nadeel van een Ram zijn.
PostPosted: Sat May 13, 2006 8:53 am

Je bedoeld Vulpus XD

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 13, 2006 8:54 am

Darlaa
Je bedoeld Vulpus XD

Als die dezelfde eigenschap heeft als een Ram wel ja
PostPosted: Sat May 13, 2006 9:47 am

hallo mensen biggrin

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 13, 2006 9:57 am

QYDrop
hallo mensen biggrin

Hoihoi!
PostPosted: Sat May 13, 2006 9:58 am

kittyocean
Darlaa
Je bedoeld Vulpus XD

hoe weet je nou welk steren beelt je bent?

QYDrop

QYDrop

PostPosted: Sat May 13, 2006 9:59 am

kittyocean
QYDrop
hallo mensen biggrin

Hoihoi!

hoest er mee ?
PostPosted: Sat May 13, 2006 9:59 am

QYDrop
kittyocean
Darlaa
Je bedoeld Vulpus XD

hoe weet je nou welk steren beelt je bent?

Klik op het kleine plaatje in mijn signature en je komt bij de juiste pagina terecht

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 13, 2006 10:00 am

QYDrop
kittyocean
QYDrop
hallo mensen biggrin

Hoihoi!

hoest er mee ?

Het gaat wel. Een beetje. Stress enzo
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 274 275 276 277 278 279 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games