|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 7:27 am
Oh, die truukjes ken ik ja. 1 boom ziek maken, en dan moet vanalles weg ivm besmetting enzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 7:41 am
lol de eerst keer dat op z'n zomers naar buiten ga, zonder jas, gaat het regenen! Naja een beetje water kan geen kwaat ^_^
I heb zo iets leuks gevonden voor moederdag, heb ik altijd al gewild! ... voor mijn moeder dus, sweatdrop Een doosje dat op sterrenbeeld gaat, met daarin een blikje met een oester waar een pareltje in zit de kleur van het pareltje weet je van te voren niet want de oester zit nog dicht en elke kleur breng een ander soort geluk, en dan zit er een kettinkje bij waar je het in kan doen. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 7:50 am
Darlaa lol de eerst keer dat op z'n zomers naar buiten ga, zonder jas, gaat het regenen! Naja een beetje water kan geen kwaat ^_^ I heb zo iets leuks gevonden voor moederdag, heb ik altijd al gewild! ... voor mijn moeder dus, sweatdrop Een doosje dat op sterrenbeeld gaat, met daarin een blikje met een oester waar een pareltje in zit de kleur van het pareltje weet je van te voren niet want de oester zit nog dicht en elke kleur breng een ander soort geluk, en dan zit er een kettinkje bij waar je het in kan doen. ^_^ Ooo! Dat ken ik!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 8:11 am
Wat is het gezellig hier, lekker druk, ^_^ Begon niet helemaal op de juiste manier, maar ik geloof dat er nog nooit zoveel gepost is op een dag, in iedergeval een tijd geleden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 8:18 am
Darlaa Wat is het gezellig hier, lekker druk, ^_^ Begon niet helemaal op de juiste manier, maar ik geloof dat er nog nooit zoveel gepost is op een dag, in iedergeval een tijd geleden XD YUp, het enige positieve wat deze zaak als uitkomst heeft
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 8:46 am
kittyocean Darlaa Wat is het gezellig hier, lekker druk, ^_^ Begon niet helemaal op de juiste manier, maar ik geloof dat er nog nooit zoveel gepost is op een dag, in iedergeval een tijd geleden XD YUp, het enige positieve wat deze zaak als uitkomst heeft En zijn uiteidelijk toch weer dichter bij elkaar ^_^ beter dan voor dit gebeuren, want nadat alles gezegt was werd het toch wel weer luchtig en blij van zweer, Volgend weekend is het feest! en maken we er met alle guilds topics een leuke boel van!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 8:50 am
Darlaa kittyocean Darlaa Wat is het gezellig hier, lekker druk, ^_^ Begon niet helemaal op de juiste manier, maar ik geloof dat er nog nooit zoveel gepost is op een dag, in iedergeval een tijd geleden XD YUp, het enige positieve wat deze zaak als uitkomst heeft En zijn uiteidelijk toch weer dichter bij elkaar ^_^ beter dan voor dit gebeuren, want nadat alles gezegt was werd het toch wel weer luchtig en blij van zweer, Volgend weekend is het feest! en maken we er met alle guilds topics een leuke boel van! Dat eerste weet ik zo net nog niet; maar dat is meer iets persoonlijks. Ik heb aardig wat naar mijn hoofd gegooid gekregen, en dan heb ik het niet over de berichten in het forum! Maar volgende week is het vast wel wat gezakt en kan ik gezellig meedoen. Ik vergeet toch vrij snel; dat is het voordeel/ nadeel van een Ram zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 8:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 8:54 am
Als die dezelfde eigenschap heeft als een Ram wel ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 9:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 9:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 9:58 am
kittyocean Als die dezelfde eigenschap heeft als een Ram wel ja hoe weet je nou welk steren beelt je bent?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 9:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 9:59 am
QYDrop kittyocean Als die dezelfde eigenschap heeft als een Ram wel ja hoe weet je nou welk steren beelt je bent? Klik op het kleine plaatje in mijn signature en je komt bij de juiste pagina terecht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|