|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:35 am
Vaah.. gonk Straw.. Jag dyrkar 'Hans-Peter' för mycket! gonk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:35 am
Sioxen QuicK_SilveR Sioxen QuicK_SilveR Sioxen QuicK_SilveR Sioxen en dag kommer min rosa fluffiga vän här att ta över världen^^ NEVER scream ... för det ska jag göra... mohahahahahaha domokun du!!! min fluffiga vän äger dig stort!!skulle inte tro det du...för jag är störst bäst och starkast... moahahahaha domokun sluta mobba min fluffiga vän!!!!!!!!!¨ ja men... han ser ju så ful ut.. .jag kan inte förstå hur han kan ta över världen... *skrattar ondske fullt* domokun crying crying crying crying crying crying crying crying crying varför börjar du gråta nu då.. .har jag varit dum??? jaja.. men för att vara ärlig så är jag lite rädd för honom för han är så ful... så jag tror han tar över världen och inte jag.... sweatdrop 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:36 am
Linka Spirit Vaah.. gonk Straw.. Jag dyrkar 'Hans-Peter' för mycket! gonk sweatdrop Är det ens möjligt? ._.
Tänk på att minska era quotes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:36 am
nädå de gör han inte jag bara skämnta me dej^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:38 am
Sioxen nädå de gör han inte jag bara skämnta me dej^^ sluta skämta om sånt... det är alvarliga grejor detta scream ... nästan jallefalll sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:39 am
Chibi Strawberry Linka Spirit Vaah.. gonk Straw.. Jag dyrkar 'Hans-Peter' för mycket! gonk sweatdrop Är det ens möjligt? ._.
Tänk på att minska era quotes. Jaaa! gonk Jag kan inte sluta tänka på honom.. gonk Jag ser en bild på honom i mitt huvud hela tiden. gonk *banka sitt huvud mot en vägg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:39 am
QuicK_SilveR Sioxen nädå de gör han inte jag bara skämnta me dej^^ sluta skämta om sånt... det är alvarliga grejor detta scream ... nästan jallefalll sweatdrop jaja tat lungnt va^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:41 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Joo! Alla som var där andades för mycket! gonk crying Nuu. Jag kunde knappt andas själv. ._.Samma här. Borde säljas syrgastuber. 3nodding Merf, jag letade men kunde inte se dig. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:41 am
QuicK_SilveR åååh vad sött.. *får tårar i ögonen* crying ... *tänker: varför börjar jag gråta nu då??* *stor bölar crying crying crying crying crying crying * *snörvel* hoppas det går bra med eran moped plockning i nordpolen nu... *snörvel* O_o...sött? ....oki ^_^ Men......du kan få plocka mopeder med Pingu om du vill *räcker fram pingu*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:44 am
D0ppelganger Har den att tacka för aftonens huvudvärk. sad Dumma cityfest-människor som använder upp allt syre! sweatdrop Oookej neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:44 am
Linka Spirit Jaaa! gonk Jag kan inte sluta tänka på honom.. gonk Jag ser en bild på honom i mitt huvud hela tiden. gonk *banka sitt huvud mot en vägg* I can understand why. Uhmm du får... tänka på nån annan. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:45 am
Petsy D0ppelganger Har den att tacka för aftonens huvudvärk. sad Dumma cityfest-människor som använder upp allt syre! sweatdrop Oookej neutral Oh yes. *skräckupplevelse*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|