|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:18 pm
My skin, my hat, my bones, my fat.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:21 pm
*försvinner* busstider kallar. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:21 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:23 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:31 pm
Chibi Strawberry Sostrate B夥 och v_V! den j䫬a balkongsd?n sl䰰er in en massa kall luft ._. .__.;; that sucks. j䴴evarmt h䲠inne. Men ute 䲠det ju 10 minus. sweatdrop undrar om man tar sig 3km levande i den kylan. gonk jo då..x.x om man är varmt klädd så *huttrar* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:34 pm
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate B夥 och v_V! den j䫬a balkongsd?n sl䰰er in en massa kall luft ._. .__.;; that sucks. j䴴evarmt h䲠inne. Men ute 䲠det ju 10 minus. sweatdrop undrar om man tar sig 3km levande i den kylan. gonk jo då..x.x om man är varmt klädd så *huttrar* gonk Jao.. men min varmaste jacka har fått rödfärg på sig så jag kan inte använda den. gonk Nja.. dags att gå och klä sig. gonk Du får ha det så bra. ^^ *glomp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:39 pm
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate B夥 och v_V! den j䫬a balkongsd?n sl䰰er in en massa kall luft ._. .__.;; that sucks. j䴴evarmt h䲠inne. Men ute 䲠det ju 10 minus. sweatdrop undrar om man tar sig 3km levande i den kylan. gonk jo då..x.x om man är varmt klädd så *huttrar* gonk Jao.. men min varmaste jacka har fått rödfärg på sig så jag kan inte använda den. gonk Nja.. dags att gå och klä sig. gonk Du får ha det så bra. ^^ *glomp* Ah, I see >-<;; Men men, du får också ha det så bra du ^^ *kram*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 12:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 12:55 am
Jag säger detsamma...x__x....Maaaat!! gonk domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 12:57 am
Sostrate Jag säger detsamma...x__x....Maaaat!! gonk domokun Inte bra att leva på en macka från tolv igår till nu. >_>'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:02 am
GrimCupid Sostrate Jag säger detsamma...x__x....Maaaat!! gonk domokun Inte bra att leva på en macka från tolv igår till nu. >_>' Näe..x__x verkligen inte...x__X;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:04 am