Sostrate
Jo, det 䲠nog mer l䧬igt att prata om det d堺3nod: plus att man kanske gl?r n姯t under tiden..det 䲠ju h?och man har en massa att g?s堤et h䮤er ju l䴴 ^^;
Jo, jag var j䴴enerv??a skoldagen..ny klass och allt @.@ men jag 䬳kar den redan..vet att det kommer vara likadant i b?n, men det kommer 䶥n att k䮮as sk?senare n䲠man tr䦦at alla.^^
Jag 䲠v䬤igt nyfiken p堤in bild
whee Gah, jag k䮮er igen det d䲠
sweatdrop samma sak med mina l䲡re.>-<; oh well. XD
Har du allts堳ytt klart den bara att den har bar rygg?^^*f?rrad som alltid XD f?t >o<*
men du började väl inte en ny klass nu? trodde att vi gick samma årskurs? men, mitt minne har aldrig varit det bästa *skrattar*
minns att jag var superneröv första gången jag var i västerås också.. typ glömde bort mitt namn när jag skulle regestrera mitt medlemsskap
xd som tur är har de världens bästa kassör, nämligen gocki
whee min bild är faktiskt inte så farsinerande, bara det att jag gav upp om att lyckas göra nått bättre, har himmla svårt at rita på tema :/
nja.. försöker repa upp och fixa ryggen utan att behöva sy om den men det går mindre bra.. det är därför jag aldrig orkar fortsätta
sweatdrop sorry om jag är rörig.. det är så sent och jag försöker hinna med smn också.. är lite virrig i vad jag skriver då
gonk hoppas att din cosplay går bra så den hinner bli färdig
ninja det är bara så läskigt dyrt med material *suckar* eller för en student är det det
xp