|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 7:31 am
Ja nee maar dat is juist wat ik me afvroeg. Moeten we dat leren zodat we hun beter kunnen begrijpen. Of om, net zoals op christelijke scholen de bijbel te vertellen, de koran te gaan vertellen. Maar dat zal alleen zijn als je naar een islam school gaat en der zelf voor kiest jah wink
Maar eh zoals Oranjek... me vorige post interpreteerde, zo was et nie bepaald bedoeld
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 9:14 am
I Mijn netwerkverbinding werkt niet. stare Opnieuw. scream Het workt opnieuw! whee Ik ben mijn laptop nu aan het gebruiken... zoals mijn avatar...Veel ander mensen in mijn studentenhuis hadden schijnbaar ook problemen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 11:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 2:56 pm
I I Mijn netwerkverbinding werkt niet. stare Opnieuw. scream Het workt opnieuw! whee Ik ben mijn laptop nu aan het gebruiken... zoals mijn avatar...Veel ander mensen in mijn studentenhuis hadden schijnbaar ook problemen. En het is nu defect opnieuw. Dit is ridicuul aan het worden... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 10:54 pm
David, je moet even zeggen hoe ver we mogen gaan met je te verbeteren ^_^
On my mind: Zouden Uum en ik wat gewonnen hebben? We hopen natuurlijk van wel, maar ja... er waren 23 andere inzendigen.... ongeveer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 12:01 pm
   *neem een feestdeuntje in je hoofd* Uum en Kitt zijn geweldig! Uum en Kitt zijn geweldig! WOOHOOOOO!! Vakspecifieke Innovatieprijs bij de Thinkquest gewonnen!! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 2:21 pm
kittyocean    *neem een feestdeuntje in je hoofd* Uum en Kitt zijn geweldig! Uum en Kitt zijn geweldig! WOOHOOOOO!! Vakspecifieke Innovatieprijs bij de Thinkquest gewonnen!! I made all the images myself! Do not steal them please!
 ... Ik denk dat dat een goed ding is, dus gefeliciteerd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 2:33 pm
kittyocean    *neem een feestdeuntje in je hoofd* Uum en Kitt zijn geweldig! Uum en Kitt zijn geweldig! WOOHOOOOO!! Vakspecifieke Innovatieprijs bij de Thinkquest gewonnen!! I made all the images myself! Do not steal them please!
 congradulations
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 2:54 pm
mijn vriendin is helemaal op..ze moest 70 km fietsen op sportdag en ze kan nu gewoon niks meer.. ze heeft overal pijn en voeld zich ziek..
en ik kan haar alleen maar een aansteller vinden confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 12:54 am
ik heb die 3 thank you letters september 2006 weer terug ik heb 2 voor 7.5 k kunne kopen en 1 voor 8k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 6:31 am
   Bedankt voor de felicitaties! Ennuh, Likes to shoot, wat leuk dat je weer letters terug hebt! Ik ga kijken of ik ook goedkoop tokens kan inkopen en verkopen; toevallig had ik er 20 bij de Daily Change =D Heeft nu al iemand voor 20 geboden XD Nou ja, klein beginnen, groot eindigen!!! On my mind: Als ik die *(^^&%%^*$ te pakken krijg die 1 van mijn zwemleerlingen heeft aangereden!! Okay, het kind zal na wat weekjes weer gewoon weer normaal mee kunnen doen, maar ik schrok me lam toen ik het hoorde!!! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 9:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 9:57 am
Ik heb eindelijk weer eens gewoon tijd om thuis te kunnen surfen, dus ik kan eindelijk weer eens een beetje actief aan me gaia werken! Hopelijk krijg ik m'n avi nu wel af xd . En tsja... On my mind: lucht In my mind: lucht My mind needs: Voedsel, slaap, voedsel, slaap xp Iniedergeval, ik ben er weer blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 3:13 pm
omm: event bij dRvO. llopt als een trein, maar vel vermoeient 0.o en: probeer contact te leggen met orange guild. de op 2 na grootste nl guild biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 5:36 pm
kittyocean    Bedankt voor de felicitaties! Ennuh, Likes to shoot, wat leuk dat je weer letters terug hebt! Ik ga kijken of ik ook goedkoop tokens kan inkopen en verkopen; toevallig had ik er 20 bij de Daily Change =D Heeft nu al iemand voor 20 geboden XD Nou ja, klein beginnen, groot eindigen!!! On my mind: Als ik die *(^^&%%^*$ te pakken krijg die 1 van mijn zwemleerlingen heeft aangereden!! Okay, het kind zal na wat weekjes weer gewoon weer normaal mee kunnen doen, maar ik schrok me lam toen ik het hoorde!!! I made all the images myself! Do not steal them please!
 ja veel succes met die tokens verw8 niet al te grote winste want die tijde zijn met de tokens voorlopig voorbij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|