|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 2:54 am
Life's okay, maar tis hier wat rumoerig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:07 am
Darlaa Life's okay, maar tis hier wat rumoerig sweatdrop Idd. En dan.. ik hoor hier geen eens te zijn.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:54 am
wrom niet? eigenlijk hoort iedereen hier te zijn xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:58 am
Inderdaad! Een grote familie :3 (Ook al kibbellen ze veel x3)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 4:05 am
net zo als een getrouwd stel xD neh, we zijn idd een heerlijke, normale en hartstikke gestoorde familie. Ik voel me er zo in thuis xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 4:19 am
Inderdaad whee
*Quest snel verder voor zijn Pillowfight outfit :3* Nog... 40k >.>' Anyone wish to donate? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 4:22 am
Oranjekorfbalpizza! Inderdaad whee
*Quest snel verder voor zijn Pillowfight outfit :3* Nog... 40k >.>' Anyone wish to donate? xd 40k!? ga je als de tandenfee of zo sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 4:28 am
Tandenfee? xd Mah, gewoon een wat duurdere pyama :p *Ondertussen 16k rijker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 4:36 am
Serving Gaia since Mon Dec 26, 2005 8:21 am with 169 transactions, totaling 1092371 gold! blaugh
Blegh, ik ga bijna dood zo >.>' Moet constant kei en keihard hoesten... maar echt constant... houd niet op... al 3 weken zo crying De medicijnen helpen ook niet echt....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 5:06 am
OMG!!! Ze zijn hier in het park de bomen aan het neerhalen! "Opdracht van de gemeente" ! scream HET IS VERBODEN BOMEN TE KAPPEN TIJDENS HET BROEDSEIZOEN VAN VOGELS! GVD! >___< Lekkere gemeente hier! De vogels zitten er gewoon in en ze halen de bomen neer gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 6:49 am
......ik haat jouw gemeente stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 7:00 am
Me too. Ze doen wel vaker stomme dingen. -_-' Nja, hier krijgen ze nog over te horen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 7:08 am
Oranjekorfbalpizza! Me too. Ze doen wel vaker stomme dingen. -_-' Nja, hier krijgen ze nog over te horen. En zeggen dan dat het moest stare Politiek! Hate it! (behalve mijn pappie blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 7:10 am
Kun je niet iemand bellen of zo de politie? (maar die werkt natuurlijk voor de gemeente) de dierenbescherming? want dit is gewoon voor de wet verboden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 7:26 am
Darlaa Kun je niet iemand bellen of zo de politie? (maar die werkt natuurlijk voor de gemeente) de dierenbescherming? want dit is gewoon voor de wet verboden. Politie wou idd niks doen omdat het een gemeentebesluit was. Tis idd gewoon door de wet verboden. We hebben de vogelopvang gebeld, en die gaat er ook werk van maken. Onze gemeente is zowiezo heel sneaky. Als ze bomen niet normaal weg kunnen krijgen, zorgen ze er op een andere manier voor. Zo hebben ze nieuwe bedradingen aangelegt voor elektriciteit, toevallig net langs de boom die ze weg wouden hebben. Voila, na een paar weken ging de boom dood omdat de wortels verkeerd groeiden, en konden ze de boom alsnog weghalen. Zo zit het ook met de rest van de bomen bij het parkje, sommige mogen zowiezo niet weg, maar aangezien bomen in de buurt (die wel weg mogen) ziek zijn en een of andere schimmel hebben, worden de bomen in de buurt ook ziek, en gaan dood. Zo kunnen ze toch weg gehaald worden. Want die zieke bomen in de buurt komen nou net uit. -__-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|