|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:23 am
QuicK_SilveR Sioxen en dag kommer min rosa fluffiga vän här att ta över världen^^ NEVER scream ... för det ska jag göra... mohahahahahaha domokun du!!! min fluffiga vän äger dig stort!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:24 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR ockej... då tar jag den *tar fra men stor sked och käkar upp allt* det var gott... men vad gör du då?? Plockar mopeder på nordpolen tillsammans med Pingu som egentligen kommer från Hawaii 3nodding whee ....*ser sig om* Nejje! Vart tog han vägen?! gonk eek ockej.. .det var ju trevligt... var föravann han tro???? *har honom bakom ryggen* crying han e bortaaaa *blind* aaah.. här är han ju *har igentligen tagit honom och gömt honom* *ger honom till dig* varsågod xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:26 am
Sioxen QuicK_SilveR Sioxen en dag kommer min rosa fluffiga vän här att ta över världen^^ NEVER scream ... för det ska jag göra... mohahahahahaha domokun du!!! min fluffiga vän äger dig stort!!skulle inte tro det du...för jag är störst bäst och starkast... moahahahaha domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR ockej... då tar jag den *tar fra men stor sked och käkar upp allt* det var gott... men vad gör du då?? Plockar mopeder på nordpolen tillsammans med Pingu som egentligen kommer från Hawaii 3nodding whee ....*ser sig om* Nejje! Vart tog han vägen?! gonk eek ockej.. .det var ju trevligt... var föravann han tro???? *har honom bakom ryggen* crying han e bortaaaa *blind* aaah.. här är han ju *har igentligen tagit honom och gömt honom* *ger honom till dig* varsågod xd PinguuU! crying *kramar pingvinen* vart har du variiit?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Har den att tacka för aftonens huvudvärk. sad Dumma cityfest-människor som använder upp allt syre! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:27 am
D0ppelganger Har den att tacka för aftonens huvudvärk. sad Dumma cityfest-människor som använder upp allt syre! sweatdrop Hey! Var väl inte bara vi som använda allt syre heller? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR ockej... då tar jag den *tar fra men stor sked och käkar upp allt* det var gott... men vad gör du då?? Plockar mopeder på nordpolen tillsammans med Pingu som egentligen kommer från Hawaii 3nodding whee ....*ser sig om* Nejje! Vart tog han vägen?! gonk eek ockej.. .det var ju trevligt... var föravann han tro???? *har honom bakom ryggen* crying han e bortaaaa *blind* aaah.. här är han ju *har igentligen tagit honom och gömt honom* *ger honom till dig* varsågod xd PinguuU! crying *kramar pingvinen* vart har du variiit?! jag såg honom vid frys disken så jag sprang och hämtade honom *ljuger som en häst travar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR Sioxen QuicK_SilveR Sioxen en dag kommer min rosa fluffiga vän här att ta över världen^^ NEVER scream ... för det ska jag göra... mohahahahahaha domokun du!!! min fluffiga vän äger dig stort!!skulle inte tro det du...för jag är störst bäst och starkast... moahahahaha domokun sluta mobba min fluffiga vän!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:29 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Har den att tacka för aftonens huvudvärk. sad Dumma cityfest-människor som använder upp allt syre! sweatdrop Hey! Var väl inte bara vi som använda allt syre heller? gonk Joo! Alla som var där andades för mycket! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sioxen QuicK_SilveR Sioxen QuicK_SilveR Sioxen en dag kommer min rosa fluffiga vän här att ta över världen^^ NEVER scream ... för det ska jag göra... mohahahahahaha domokun du!!! min fluffiga vän äger dig stort!!skulle inte tro det du...för jag är störst bäst och starkast... moahahahaha domokun sluta mobba min fluffiga vän!!!!!!!!!¨ ja men... han ser ju så ful ut.. .jag kan inte förstå hur han kan ta över världen... *skrattar ondske fullt* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR ockej... då tar jag den *tar fra men stor sked och käkar upp allt* det var gott... men vad gör du då?? Plockar mopeder på nordpolen tillsammans med Pingu som egentligen kommer från Hawaii 3nodding whee ....*ser sig om* Nejje! Vart tog han vägen?! gonk eek ockej.. .det var ju trevligt... var föravann han tro???? *har honom bakom ryggen* crying han e bortaaaa *blind* aaah.. här är han ju *har igentligen tagit honom och gömt honom* *ger honom till dig* varsågod xd PinguuU! crying *kramar pingvinen* vart har du variiit?! jag såg honom vid frys disken så jag sprang och hämtade honom *ljuger som en häst travar* Å så bra crying Trodde han var bortaa *lättlurad* *snörvel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:31 am
QuicK_SilveR Sioxen QuicK_SilveR Sioxen QuicK_SilveR Sioxen en dag kommer min rosa fluffiga vän här att ta över världen^^ NEVER scream ... för det ska jag göra... mohahahahahaha domokun du!!! min fluffiga vän äger dig stort!!skulle inte tro det du...för jag är störst bäst och starkast... moahahahaha domokun sluta mobba min fluffiga vän!!!!!!!!!¨ ja men... han ser ju så ful ut.. .jag kan inte förstå hur han kan ta över världen... *skrattar ondske fullt* domokun crying crying crying crying crying crying crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:32 am
D0ppelganger Joo! Alla som var där andades för mycket! gonk crying Nuu. Jag kunde knappt andas själv. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:33 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR ockej... då tar jag den *tar fra men stor sked och käkar upp allt* det var gott... men vad gör du då?? Plockar mopeder på nordpolen tillsammans med Pingu som egentligen kommer från Hawaii 3nodding whee ....*ser sig om* Nejje! Vart tog han vägen?! gonk eek ockej.. .det var ju trevligt... var föravann han tro???? *har honom bakom ryggen* crying han e bortaaaa *blind* aaah.. här är han ju *har igentligen tagit honom och gömt honom* *ger honom till dig* varsågod xd PinguuU! crying *kramar pingvinen* vart har du variiit?! jag såg honom vid frys disken så jag sprang och hämtade honom *ljuger som en häst travar* Å så bra crying Trodde han var bortaa *lättlurad* *snörvel* åååh vad sött.. *får tårar i ögonen* crying ... *tänker: varför börjar jag gråta nu då??* *stor bölar crying crying crying crying crying crying * *snörvel* hoppas det går bra med eran moped plockning i nordpolen nu... *snörvel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|