|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:26 pm
kittyocean    I got myself a job =D I made all the images myself! Do not steal them please!
 Gefeliciteerd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:34 pm
   Ik hoop alleen wel dat je meer geluk met de pabo hebt dan ik Angel =D En bedankt voor de felicitaties! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:40 pm
Wat was er mis met jouw pabo dan? Ik heb nu aardig het idee dat de studie mee valt, maar ik kan het ook onderschatte hoor.. welke pabo zat je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:49 pm
Hmm ok, ja klopt nu ik het hoor heb ik je daar wel eens over gehoord ja. Hoop ook dat het wat beter gaat, wil naar de ipabo en tot nu toe heel veel goede dingen van gehoord. Want ja precies een jaartje meer is natuurlijk niet de bedoeling, zelf ben ik het liefst zo snel mogelijk klaar zodat k aan het werk kan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:58 pm
Pabo in alkmaar en amsterdam, de I staat voor Interconfessioneel. En dat is dus iets van dat er aan (meerdere?) godsdiensten ook aandacht word besteeds zodat je dus zeg maar op allerlei scholen kan gaan werken. Maar weet het voordrest ook nog niet zo heel goed, gaat me ook niet echt om het interconfessionele gedeelte maar meer gewoon omdat ik gehoord heb dat het een goede school is, en de Hogeschool van Amsterdam schijnt slechter te zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:07 pm
Haha ja ik heb ook gehoord dat je op veel pabo's ook islam krijgt. Dat vind ik opzich best raar, we leven in nederland, horen hun niet juist onze godsdiensten te leren? Ja had ook ergens over een school gelezen die katholiek was en daar moest je dus per se een rok of jurk dragen :S Lijkt me niks.. Denk dat openbaar of christelijk het leukst is. En misschien ga k dan later nog wel verder voor speciaal onderwijs iets met moeilijk opvoedbare kindere. Maar daar ben k nog lang niet uit razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:27 pm
The Forbidden Angel Haha ja ik heb ook gehoord dat je op veel pabo's ook islam krijgt. Dat vind ik opzich best raar, we leven in nederland, horen hun niet juist onze godsdiensten te leren? Ja had ook ergens over een school gelezen die katholiek was en daar moest je dus per se een rok of jurk dragen :S Lijkt me niks.. Denk dat openbaar of christelijk het leukst is. En misschien ga k dan later nog wel verder voor speciaal onderwijs iets met moeilijk opvoedbare kindere. Maar daar ben k nog lang niet uit razz "onze" godsdiensten? En wat zou dat dan zijn? Zover ik het weet is geen enkele godsdienst "DE nederlandse" godsdienst, en kiest iedereen dit alsnog zelf.. Dus wat is er vreemd aan meerdere? Tis belangrijk je leerlingen later wel te kunnen begrijpen ipv dat je ze uitscheld zonder dat je hte ook maar doorhebt : /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:35 pm
   Ik heb zo'n beetje al godsdiensten gehad, en ik zat op een katholieke. Ik draag verder geen rok of jurk XD nevah XD Nou ja, niet in het openbaar echt. En een echte NLse godsdienst..... Tja, kom je uit op de germaanse godsdienst, katholieke, protestantste, gereformeerde, islam..... er is geen staatsgodsdienst, en geen Nlse godsdienst ^_^ En wat maakt het uit als je wat over de Islam leert ^_^ Begrip naar anderen toe kan nooit kwaad =D I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 2:23 pm
•♥• En jay, ik heb eindelijk weer is wat tijd voor mezelf biggrin ik heb een paar dagen vrij omdat ik mijn snipperdagen moet opmaken voordat ik een contract bij het bedrijf zelf krijg.
Hoe blij ik met dat contract ben zullen we later wel merken... kantoordagen/uren zijn klote. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 3:09 pm
Oranjekorfbalpizza! The Forbidden Angel Haha ja ik heb ook gehoord dat je op veel pabo's ook islam krijgt. Dat vind ik opzich best raar, we leven in nederland, horen hun niet juist onze godsdiensten te leren? Ja had ook ergens over een school gelezen die katholiek was en daar moest je dus per se een rok of jurk dragen :S Lijkt me niks.. Denk dat openbaar of christelijk het leukst is. En misschien ga k dan later nog wel verder voor speciaal onderwijs iets met moeilijk opvoedbare kindere. Maar daar ben k nog lang niet uit razz "onze" godsdiensten? En wat zou dat dan zijn? Zover ik het weet is geen enkele godsdienst "DE nederlandse" godsdienst, en kiest iedereen dit alsnog zelf.. Dus wat is er vreemd aan meerdere? Tis belangrijk je leerlingen later wel te kunnen begrijpen ipv dat je ze uitscheld zonder dat je hte ook maar doorhebt : / Nouja in de Nederlandse cultuur zit niet de godsdienst islam (nu onderhand wel dan omdat we zo multicultureel zijn). Nederlandse cultuur heeft meer germaanse godsdiensten zoals christelijk, katholiek, protestants etc. etc. Maar voordrest kiest iedereen dat voor zichzelf jah, nog nooit gezegd dat iemand anders het voor je kiest of dat er een "DE nederlandse godsdienst" bestaat, don't worry. confused Dat er meerdere godsdiensten zijn vind ik ook totaal niet raar lol. Ik vind het raar dat als ze aan de ene kant lopen te zeiken van inburgeren, kennis krijgen over veel voorkomende geloven in Nederland (zoals christendom dus), en dat we dan echt Islam krijgen. Wij horen hun dan toch juist wat bij te brengen van het Christendom? En jep ben het wel met je eens dat het makkelijk is een beetje wat van de islam af te weten zodat je hun ook beter begrijpt. Maar veel meer vind ik denk ik niet nodig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 11:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 12:28 am
   Angel, je zal ook echt niet meer dan een beetje informatie krijgen smile En als je je er verder wil in verdiepen kan dat best! Wat heb ik nou gehad? Dat Jezus ook in de Islam voorkomt, waar het vandaan komt, wat de gedachte was ('perfectie van het christendom' - gunst dus de islam komt uiteindelijk OOK van het jodendom! geen ontkenning mensen; Jezus was een jood!) en tja, informatie over hoe je de koran zou kunnen interpreteren zodat je begrijpt waarom je beter eerst k**t observeren of er een man-vrouw scheiding is of niet. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |