|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 12:05 pm
Gawd, folks. Tack för komplimangerna o..o  Jag i en oerhört tjusig hatt som Niclas hittade i en papperskorg. Spexigt värre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 1:59 am
Filthy Fan, det var ju ett tag sen man posta en bild på sig själv. :'D Webcam kvalité ftw, typ. >_< [img]RAWR[img] OMG du har klippt håret O: :3 SÖT heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 2:44 am
Sakana-sama 
Oja, tagen med mobil i skolan! Palla vara med på bild.
(Kommentar jag fått: OMG PURE HAND)Älskar hårfärgen rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 3:50 pm
Filthy Fan, det var ju ett tag sen man posta en bild på sig själv. :'D Webcam kvalité ftw, typ. >_<  GRRRRRRRR xD heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 2:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 5:07 am
Nej. Mer normala bilder. Yarrr! pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 6:13 am
Jalkazar Nej. Mer normala bilder. Yarrr! pirate Haha! Har hon någonsin visat en normal bild? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 6:13 am
Sakana, när jag ser den där fina hårfärgen undrar jag varför jag färgade håret brunt igen xD Schmexx~
Wasp unt Filthy bist das heta. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 6:44 am
Mikusagi Jalkazar Nej. Mer normala bilder. Yarrr! pirate Haha! Har hon någonsin visat en normal bild? xd Nej, därav "Mer normala bilder. Yarrr! pirate "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 6:56 am
Aranea Sakana, när jag ser den där fina hårfärgen undrar jag varför jag färgade håret brunt igen xD Schmexx~ Rawr, jag vill ha brunt igen! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 8:29 am
Sakana-sama Aranea Sakana, när jag ser den där fina hårfärgen undrar jag varför jag färgade håret brunt igen xD Schmexx~ Rawr, jag vill ha brunt igen! biggrin Rött är äg! Speciellt på tågstationen i Kyoto där flera skolklasser pekade på mitt hår och surprised + eek ade xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 2:25 am
Filthy Fan, det var ju ett tag sen man posta en bild på sig själv. :'D Webcam kvalité ftw, typ. >_<  Söt. whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 10:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 11:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 11:28 am
Sephyre Såhär mår jag idag.  Jag ser inte. Nämn användarnamn så kan jag gå till din bilddagbok och kolla 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|