|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:03 am
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou Ooooh ja tack *buga sig* Arigato 3nodding varsågod xd whee gotti gotti va bra... 3nodding *slukar hela melonskivan* domokun eek ojdå... vill du ha en till???? eh....nej tack....satte nästan i halsen gonk xp ajdå... det va inte bra... men hur mår du då??? det går nog över...kanske inte ska svälja hela melonskivor sådär sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:06 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou Ooooh ja tack *buga sig* Arigato 3nodding varsågod xd whee gotti gotti va bra... 3nodding *slukar hela melonskivan* domokun eek ojdå... vill du ha en till???? eh....nej tack....satte nästan i halsen gonk xp ajdå... det va inte bra... men hur mår du då??? det går nog över...kanske inte ska svälja hela melonskivor sådär sweatdrop nä.. det är nog inte så bra... *tar en bit av melonen* är du säker på att du inte vill ha mer???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:11 am
en dag kommer min rosa fluffiga vän här att ta över världen^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:12 am
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou Ooooh ja tack *buga sig* Arigato 3nodding varsågod xd whee gotti gotti va bra... 3nodding *slukar hela melonskivan* domokun eek ojdå... vill du ha en till???? eh....nej tack....satte nästan i halsen gonk xp ajdå... det va inte bra... men hur mår du då??? det går nog över...kanske inte ska svälja hela melonskivor sådär sweatdrop nä.. det är nog inte så bra... *tar en bit av melonen* är du säker på att du inte vill ha mer??? eh....nej tack sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:13 am
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou Ooooh ja tack *buga sig* Arigato 3nodding varsågod xd whee gotti gotti va bra... 3nodding *slukar hela melonskivan* domokun eek ojdå... vill du ha en till???? eh....nej tack....satte nästan i halsen gonk xp ajdå... det va inte bra... men hur mår du då??? det går nog över...kanske inte ska svälja hela melonskivor sådär sweatdrop nä.. det är nog inte så bra... *tar en bit av melonen* är du säker på att du inte vill ha mer??? eh....nej tack sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:14 am
ockej... då tar jag den *tar fra men stor sked och käkar upp allt* det var gott... men vad gör du då??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:15 am
Sioxen en dag kommer min rosa fluffiga vän här att ta över världen^^ surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:16 am
Sioxen en dag kommer min rosa fluffiga vän här att ta över världen^^ NEVER scream ... för det ska jag göra... mohahahahahaha domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:17 am
QuicK_SilveR ockej... då tar jag den *tar fra men stor sked och käkar upp allt* det var gott... men vad gör du då?? Plockar mopeder på nordpolen tillsammans med Pingu som egentligen kommer från Hawaii 3nodding whee ....*ser sig om* Nejje! Vart tog han vägen?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:17 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:21 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR ockej... då tar jag den *tar fra men stor sked och käkar upp allt* det var gott... men vad gör du då?? Plockar mopeder på nordpolen tillsammans med Pingu som egentligen kommer från Hawaii 3nodding whee ....*ser sig om* Nejje! Vart tog han vägen?! gonk eek ockej.. .det var ju trevligt... var föravann han tro???? *har honom bakom ryggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:21 am
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR ockej... då tar jag den *tar fra men stor sked och käkar upp allt* det var gott... men vad gör du då?? Plockar mopeder på nordpolen tillsammans med Pingu som egentligen kommer från Hawaii 3nodding whee ....*ser sig om* Nejje! Vart tog han vägen?! gonk eek ockej.. .det var ju trevligt... var föravann han tro???? *har honom bakom ryggen* crying han e bortaaaa *blind*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:22 am