|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:23 am
Petsy Sostrate xd whoops sweatdrop ninja *Sätta sig upp* crying Mwiip *sakna*o.o?myum? vat ish wrong?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Sioxen Chibi Strawberry *Träder in med sin motorsåg* << >> ahhh!!!holy crap......SPRING!!!!! *springer* .____.;; Vaaaa? du har ju en motorsåg....vad ska du göra med den?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Petsy Sostrate xd whoops sweatdrop ninja *Sätta sig upp* crying Mwiip *sakna*o.o?myum? vat ish wrong? jag har ingen kjamis här sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:27 am
tjaa, jag kollar på mina nyköpta strumpor..xD skall ha dem till min dräkt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:28 am
Sostrate tjaa, jag kollar på mina nyköpta strumpor..xD skall ha dem till min dräkt ^^ okej. Vem ska du vara?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:30 am
Chibi Strawberry Sioxen Chibi Strawberry Sioxen Chibi Strawberry *Träder in med sin motorsåg* << >> ahhh!!!holy crap......SPRING!!!!! *springer* .____.;; Vaaaa? du har ju en motorsåg....vad ska du göra med den? Såga ner ett träd? oO tur....trodde du skulle använda den på någon.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Sostrate Petsy Sostrate xd whoops sweatdrop ninja *Sätta sig upp* crying Mwiip *sakna*o.o?myum? vat ish wrong? jag har ingen kjamis här sad Awiiee T__T *kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sioxen Chibi Strawberry Sioxen Chibi Strawberry Sioxen Chibi Strawberry *Träder in med sin motorsåg* << >> ahhh!!!holy crap......SPRING!!!!! *springer* .____.;; Vaaaa? du har ju en motorsåg....vad ska du göra med den? Såga ner ett träd? oO tur....trodde du skulle använda den på någon..... det kanske jag gör också..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:31 am
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate xd whoops sweatdrop ninja *Sätta sig upp* crying Mwiip *sakna*o.o?myum? vat ish wrong? jag har ingen kjamis här sad Awiiee T__T *kramar* *kjam..* *snoka runt på msn efter ett kram offer* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:31 am
Chibi Strawberry Sioxen Chibi Strawberry Sioxen Chibi Strawberry Sioxen Chibi Strawberry *Träder in med sin motorsåg* << >> ahhh!!!holy crap......SPRING!!!!! *springer* .____.;; Vaaaa? du har ju en motorsåg....vad ska du göra med den? Såga ner ett träd? oO tur....trodde du skulle använda den på någon..... det kanske jag gör också.. *backar sakta* umh......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:32 am
3nodding *Startar motorsågen och viftar med den framför dig* Nåja. Farväl. *Försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|