|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:24 am
Petsy Jetzudan Rebirth Mwuuh... *vandra in och gäspa* *Poke**faller omkull* x____X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:24 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Mwuuh... *vandra in och gäspa* *Poke**faller omkull* x____X *Sätta sig på* Soffa! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:25 am
Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry man ska inte jämföra med andra.. vÃ¥r pappa är en städare som tar hand om tvÃ¥ tonÃ¥ringar... please... han sliter redan arselt av sig.. jag fÃ¥r inte änns 200!! scream gnäll pÃ¥ kronofogden.. de tar typ 2000 kronor frÃ¥n pappas lön varje mÃ¥nad.. JAG FÅR NÄSTAN ALDRIG DET JAG VILL HA! Å DU FÅR ALLTID
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:26 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Mwuuh... *vandra in och gäspa* *Poke**faller omkull* x____X *Sä´´a sig påª Soffa! whee Aaaj.... x_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:28 am
Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry man ska inte jämföra med andra.. vÃ¥r pappa är en städare som tar hand om tvÃ¥ tonÃ¥ringar... please... han sliter redan arselt av sig.. jag fÃ¥r inte änns 200!! scream gnäll pÃ¥ kronofogden.. de tar typ 2000 kronor frÃ¥n pappas lön varje mÃ¥nad.. JAG FÅR NÄSTAN ALDRIG DET JAG VILL HA! Å DU FÅR ALLTID Jag betalar själv..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:28 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Mwuuh... *vandra in och gäspa* *Poke**faller omkull* x____X *Sä´´a sig påª Soffa! whee Aaaj.... x_x *Titta ner pÃ¥* o.o?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:30 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Mwuuh... *vandra in och gäspa* *Poke**faller omkull* x____X *Sä´´a sig påª Soffa! whee Aaaj.... x_x *Titta ner pÃ¥* o.o?Det gör ont....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:31 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Mwuuh... *vandra in och gäspa* *Poke**faller omkull* x____X *Sä´´a sig påª Soffa! whee Aaaj.... x_x *Titta ner pÃ¥* o.o?Det gör ont.... *Hoppa av* <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:32 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Mwuuh... *vandra in och gäspa* *Poke**faller omkull* x____X *Sä´´a sig påª Soffa! whee Aaaj.... x_x *Titta ner pÃ¥* o.o?Det gör ont.... *Hoppa av* <.<Muah.... *somnar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:33 am
*Hittar damtuss att knapra på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:34 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Mwuuh... *vandra in och gäspa* *Poke**faller omkull* x____X *Sä´´a sig påª Soffa! whee Aaaj.... x_x *Titta ner pÃ¥* o.o?Det gör ont.... *Hoppa av* <.<Muah.... *somnar* *Peeet* >o<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:35 am
*vaknar* Uuhh! o_x... somnade jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:38 am
Jetzudan Rebirth *vaknar* Uuhh! o_x... somnade jag? Mm..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|