|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:07 am
Jag fick mitt naruto band idag.. :/ Bandet var blått.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:08 am
Blixtra Jag fick mitt naruto band idag.. :/ Bandet var blått.. crying blått??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:09 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:10 am
Blixtra Memmi89 Blixtra Jag fick mitt naruto band idag.. :/ Bandet var blått.. crying blått?? jaa.. bl崴.. allts宮 Inte metall saken.. men bandet som man knyter den med.. crying aahhaa....oki synd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:11 am
Memmi89 Blixtra Memmi89 Blixtra Jag fick mitt naruto band idag.. :/ Bandet var blått.. crying blått?? jaa.. bl崴.. allts宮 Inte metall saken.. men bandet som man knyter den med.. crying aahhaa....oki synd Men det duger wtf.. kosta bara 150 kr.. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:13 am
Blixtra Memmi89 Blixtra Memmi89 Blixtra Jag fick mitt naruto band idag.. :/ Bandet var blått.. crying blått?? jaa.. bl崴.. allts宮 Inte metall saken.. men bandet som man knyter den med.. crying aahhaa....oki synd Men det duger wtf.. kosta bara 150 kr.. :/ Bara?!? Så mycket får jag i månadspeng medans anna får 900!! crying HATAR MITT LIV!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:15 am
Mwuuh... *vandra in och gäspa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:16 am
Chibi Strawberry F岠inte m审dspeng... mitt studiebidrag ju.. :\ Typ.. pappa k? skor till dig.. jag f岠k?f?ina pengar. Du f岠godis av pappa.. jag ska inte 䴡 mer godis kom jag p宮 jag f岠dubbelt s堬ite om jag j䭦?ed klassen! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:17 am
man ska inte jämföra med andra.. vår pappa är en städare som tar hand om två tonåringar... please... han sliter redan arselt av sig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:19 am
Chibi Strawberry man ska inte jämföra med andra.. vår pappa är en städare som tar hand om två tonåringar... please... han sliter redan arselt av sig.. jag får inte änns 200!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 9:22 am
Memmi89 Chibi Strawberry man ska inte jämföra med andra.. vår pappa är en städare som tar hand om två tonåringar... please... han sliter redan arselt av sig.. jag får inte änns 200!! scream gnäll på kronofogden.. de tar typ 2000 kronor från pappas lön varje månad..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|