|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:46 am
Sioxen Petsy *Poke* .. Oh, bara folk som ignorerar mig här =__= *gömer sig bakom petsy* hjälp...... *Kika in igen* Hjälp med vad..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Sioxen Petsy *Poke* .. Oh, bara folk som ignorerar mig här =__= *gömer sig bakom petsy* hjälp...... *Kika in igen* Hjälp med vad..?Valgrav är elak
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:49 am
Chibi Strawberry Faen jag blir bara p堤嬩gt hum? -___- *G岪 Förlåt då v.v Sos: RAMEN!!! heart heart heart Ta åt mig med..<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:50 am
Valgarv Chibi Strawberry Faen jag blir bara p堤嬩gt hum? -___- *G岪 Förlåt då v.v Sos: RAMEN!!! heart heart heart Ta åt mig med..<.< Nyeehehehe, jao 3nodding Okej ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:51 am
Sostrate Valgarv Chibi Strawberry Faen jag blir bara p堤嬩gt hum? -___- *G岪 Förlåt då v.v Sos: RAMEN!!! heart heart heart Ta åt mig med..<.< Nyeehehehe, jao 3nodding Okej ^^ Yay! ^.^ Melody,melody!~ heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:53 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy *Poke* .. Oh, bara folk som ignorerar mig här =__= *gömer sig bakom petsy* hjälp...... *Kika in igen* Hjälp med vad..?Valgrav är elak Valgarv.. Nah.. han 䲠ju r䴴 schysst
Sostrate *vink*han slog mig crying *sitter ner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 8:04 am
Valgarv Sostrate Valgarv Chibi Strawberry Faen jag blir bara p堤嬩gt hum? -___- *G岪 Förlåt då v.v Sos: RAMEN!!! heart heart heart Ta åt mig med..<.< Nyeehehehe, jao 3nodding Okej ^^ Yay! ^.^ Melody,melody!~ heart heart *kommer tillbaka med två skålar med ramen* o-o itadakimaaaasu~<__<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 8:09 am
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Chibi Strawberry Faen jag blir bara p堤嬩gt hum? -___- *G岪 Förlåt då v.v Sos: RAMEN!!! heart heart heart Ta åt mig med..<.< Nyeehehehe, jao 3nodding Okej ^^ Yay! ^.^ Melody,melody!~ heart heart *kommer tillbaka med två skålar med ramen* o-o itadakimaaaasu~<__<; eek *Tar skålen* Haaaaaai!*Tar fram chop sticks* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 8:11 am
Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Chibi Strawberry Faen jag blir bara p堤嬩gt hum? -___- *G岪 Förlåt då v.v Sos: RAMEN!!! heart heart heart Ta åt mig med..<.< Nyeehehehe, jao 3nodding Okej ^^ Yay! ^.^ Melody,melody!~ heart heart *kommer tillbaka med två skålar med ramen* o-o itadakimaaaasu~<__<; eek *Tar skålen* Haaaaaai!*Tar fram chop sticks* ninja xp *mumsar i sig*n___n;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 8:17 am
*Smyger in och tassar tyst till hörnet jag brukar sitta i, sätter mig ner där och lägger försiktigt ner gaffeln på golvet* .. *Lägger armarna i kors*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 8:20 am
Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy *Poke* .. Oh, bara folk som ignorerar mig här =__= *gömer sig bakom petsy* hjälp...... *Kika in igen* Hjälp med vad..?Valgrav är elak Valgarv.. Nah.. han 䲠ju r䴴 schysst
Sostrate *vink*han slog mig crying *sitter ner* *klapp på axeln* han slår alla killar.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|