|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 12:20 pm
DavidGemmell Mijn netwerkverbinding werkt niet. stare Opnieuw. scream mijne doet ook heel vaak heel iritant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 12:23 pm
likes to shoot his gun DavidGemmell Mijn netwerkverbinding werkt niet. stare Opnieuw. scream mijne doet ook heel vaak heel iritant Het is een samenzwering. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 1:03 pm
   Dit is te idioot voor woorden. Ik mag niet eens een link in mijn posting style hebben, omdat dat spam en reclame zou zijn! Na ja zeg! Dus de honderde mensen die gewoonweg zeggen: Visit my quest! Donate Gold! mogen wel, maar een subtiele link niet?! Wat is DAT nou weer voor een onzin?! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 2:57 pm
DavidGemmell likes to shoot his gun DavidGemmell Mijn netwerkverbinding werkt niet. stare Opnieuw. scream mijne doet ook heel vaak heel iritant Het is een samenzwering. ninja hier nog 1. lynxis (ofzo) loopt altijd vast
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:47 am
•♥• Hoe denk je dat je overkwam? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:01 am
Darlaa •♥• Hoe denk je dat je overkwam? •♥•    Ik heb hem over 4 uurtjes, dus daarna laat ik je het wel weten =D I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 1:09 am
•♥• lol xD hoe kun je nou van te voren weten of je er wilt werken, of ben je er al langs geweest? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:36 am
Darlaa •♥• lol xD hoe kun je nou van te voren weten of je er wilt werken, of ben je er al langs geweest? •♥•    Klantenservice bol.com . De dame zei wel dat ik een goede indruk gaf, al moest ik wel op mijn spelling letten (zoveel fouten had ik niet hoor XD - moest een dictee maken) , maar ik hoor het vandaag nog. KYAAAH! Spannend! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 8:32 am
number_17 DavidGemmell likes to shoot his gun DavidGemmell Mijn netwerkverbinding werkt niet. stare Opnieuw. scream mijne doet ook heel vaak heel iritant Het is een samenzwering. ninja hier nog 1. lynxis (ofzo) loopt altijd vastvooral als er 2 of meer pc's online zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 10:42 am
Ben d'r eindelijk uit wat ik hierna ga doen. Pabo ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 11:10 am
The Forbidden Angel Ben d'r eindelijk uit wat ik hierna ga doen. Pabo ^^ weer een leraar er bij lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:05 pm
likes to shoot his gun The Forbidden Angel Ben d'r eindelijk uit wat ik hierna ga doen. Pabo ^^ weer een leraar er bij lol lerares wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:18 pm
   I got myself a job =D En eee, Pabo =D Welcome to the club!!! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:23 pm
Hehe jeeej biggrin Nja ben er nog lang niet hoor, maar komt wel wink Zat heel erg te twijfelen tussen Sociaal Pedagogische Hulpverlening of de Pabo... Sph lijkt me leuker, maar is weinig werk in te vinden en verdiend minder. Pabo lijkt me ook leuk en dan heb je tenminste een baan als je klaar bent die nog beter verdient ook ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|