|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:33 am
Sioxen Valgarv *Skjuter ut tungan genom tak luckan och ner för ena kanten av taket där Sioxen ramla och drar tungan runt hans ben innan han slår i marken* sweatdrop +____+ ??? en tunga^^ *sitter p堭arken drar i tungan* *Drar loss tungan och örfilar honom med den* <.< Don't push it kid. Straw: .__. *Klappar på huvudet* Not ugly.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:34 am
*får agressioner* DUUUU HAR INTE SETT MIG!!!!!!!! scream stare
gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:35 am
*Poke* .. Oh, bara folk som ignorerar mig här =__=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:35 am
*smyger in* kuh-kuh....k-k-kaalllt!!! gonk det är iallafall inte kvavt längre whee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:36 am
Valgarv Sioxen Valgarv *Skjuter ut tungan genom tak luckan och ner för ena kanten av taket där Sioxen ramla och drar tungan runt hans ben innan han slår i marken* sweatdrop +____+ ??? en tunga^^ *sitter p堭arken drar i tungan* *Drar loss tungan och örfilar honom med den* <.< Don't push it kid. Straw: .__. *Klappar på huvudet* Not ugly. ajje.....WHY?! my lord why?! *gråter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:41 am
Petsy *Poke* .. Oh, bara folk som ignorerar mig här =__= *gömer sig bakom petsy* hjälp......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy *Poke* .. Oh, bara folk som ignorerar mig här =__= *vinkar* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Chibi Strawberry *får agressioner* DUUUU HAR INTE SETT MIG!!!!!!!! scream stare gonk En bild säger mer än 1000 ord xD vad roligt för dig då..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:45 am
Sostrate Valgarv Sostrate *smyger in* kuh-kuh....k-k-kaalllt!!! gonk det är iallafall inte kvavt längre whee sweatdrop O__o *Tittar p媠Det 䲠inte kallt,lite sm堫yligt bara xD Sioxen: ...<.< Oh,cry me a river. Jou! .__. jag har ju f?usan n䳴an ingen k䮳el i fingrarna..eller h䮤erna ?huvudtaget gonk Naw,stackare .__. *Gosar in sig i rocken jag har IRL* ^.^ Straw: *Nod,nod* :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|