|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:11 am
*Pekar* Titta.Homer Simpson.:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:13 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:13 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:18 am
Chibi Strawberry Valgarv *Pekar* Titta.Homer Simpson.:3 pratar du om mig f? stare tack gode gud f?tt jag vet att homer brukar s䧡 d宮 annars hade jag k䮴 mig mobbad av dig... xx Jag pratar med dig för jag känner för det <.< Det är väl inte olagligt hoppas jag? gonk ...<.< Lol.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:20 am
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv *Pekar* Titta.Homer Simpson.:3 pratar du om mig f? stare tack gode gud f?tt jag vet att homer brukar s? d? annars hade jag k? mig mobbad av dig... xx Jag pratar med dig för jag känner för det <.< Det är väl inte olagligt hoppas jag? gonk ...<.< Lol. det är olagligt när du är taskig... fast du verkar inte vara det nu.. ._. JAG VET ATT JAG SER UT SOM HOMER!! SNÄLLA!! DET ÄR MITT LIV!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:20 am
*sitter på taket på affären*
lalalla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:21 am
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv *Pekar* Titta.Homer Simpson.:3 pratar du om mig f? stare tack gode gud f?tt jag vet att homer brukar s? d? annars hade jag k? mig mobbad av dig... xx Jag pratar med dig för jag känner för det <.< Det är väl inte olagligt hoppas jag? gonk ...<.< Lol. det är olagligt när du är taskig... fast du verkar inte vara det nu.. ._. JAG VET ATT JAG SER UT SOM HOMER!! SNÄLLA!! DET ÄR MITT LIV!! crying ..Aha..o.< ... ._. *Krama* Jaså,men då är Homer jätte fin då med andra ord xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:24 am
Valgarv ..Aha..o.< ... ._. *Krama* Jaså,men då är Homer jätte fin då med andra ord xD NEEEEJ!! HOMER ÄR FUL!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:25 am
Chibi Strawberry Valgarv ..Aha..o.< ... ._. *Krama* Jaså,men då är Homer jätte fin då med andra ord xD NEEEEJ!! HOMER ÄR FUL!!! gonk *Pet* Tycker du. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:26 am
*Skjuter ut tungan genom tak luckan och ner för ena kanten av taket där Sioxen ramla och drar tungan runt hans ben innan han slår i marken* sweatdrop +____+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:26 am
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv ..Aha..o.< ... ._. *Krama* Jaså,men då är Homer jätte fin då med andra ord xD NEEEEJ!! HOMER ÄR FUL!!! gonk *Pet* Tycker du. :/ Tycker alla. Han är gul och tjock... mad precis som jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:28 am
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv ..Aha..o.< ... ._. *Krama* Jaså,men då är Homer jätte fin då med andra ord xD NEEEEJ!! HOMER ÄR FUL!!! gonk *Pet* Tycker du. :/ Tycker alla. Han är gul och tjock... mad precis som jag..Jag tycker inte det surprised Och då kan alltså inte alla tycka det,och jag är säker på att andra inte tycker det också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|