|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:51 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry *sitter och skakar i ett hörn* >____< *nafsar p媠.___. vad 䲠det?jag fryser..? xp drick varm chocklad domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:51 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry *sitter och skakar i ett hörn* >____< *nafsar p媠.___. vad 䲠det?jag fryser..? xp Anna har du pengar jag kan låna???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:52 am
svikare
forlat!
Dahhh
mm
sa har star det i ne piec(e)
zaakkabaam
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:53 am
Sostrate nu skall jag hem O_O innan larmet sätts på! Hej då! ^^ -nafsa på- vi ses =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:53 am
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry *sitter och skakar i ett hörn* >____< *nafsar p?.___. vad ?det?jag fryser..? xp drick varm chocklad domokun jag är i skolan. xp kan inte.. Memmi: Nej. Har pappa köpt müsli och fil till mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:54 am
Juppan *peta på* Är du där? 3nodding Jupp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:54 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry *sitter och skakar i ett hörn* >____< *nafsar p?.___. vad ?det?jag fryser..? xp drick varm chocklad domokun jag är i skolan. xp kan inte.. Memmi: Nej. Har pappa köpt müsli och fil till mig? ja Jag behöver till i morron då när vi har 3 timmar SO prov!!!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:55 am
forlat! Dahhh mm sa har star det i ne piec(e) zaakkabaamOne Piece
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:56 am
Jag har inga pengar memmi... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Juppan *peta på* Är du där? 3nodding Jupp. hur är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jag har inga pengar memmi... domokun VARFÖR!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:57 am
Juppan TessiTuss Juppan *peta på* Är du där? 3nodding Jupp. hur är det?Jo det är riktigt bra för första gången på 5 år. Hur är det med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:57 am
Memmi89 Chibi Strawberry Jag har inga pengar memmi... domokun VARFÖR!!! JAG HAR INTE FÅTT NÅGRA!!! dessutom har jag beställt skor idag. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:58 am
ja kanner mig smart. jag kopte ett punkband for 625g och nu ska ja salja det till affaren for 808g 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:00 am
Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Jag har inga pengar memmi... domokun VARFÖR!!! JAG HAR INTE FÅTT NÅGRA!!! dessutom har jag beställt skor idag. domokun FYFAN VA DU ÄR ELAK!!!!SKA DÖDA DIG!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|