|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:46 am
Jalkazar xironghostx Jalkazar xironghostx Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar, sluta bete dig dumt... han började ju *vara bebis* Buhäääbuäää Han sa att jag va dum..... varfor tar ni alltid andra till forsvar darfor att du ska ha nagot att fraga om!!! va i h-vete vems sida star du pa egentligen sadistjävlarnas! svikare forlat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:47 am
*sitter och skakar i ett hörn* >____<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* \m/ >_< \m/ ******** YEAH! I got them 3nodding Got what? Sleeping Lionheart halsbandet från Final Fantasy 8 och Tidus halsband från Final Fantasy 10. -Glad- whee .....*klänger* gimmegimmegimmegimme!!! eek gonk heart *Skyddar dom* NEVER! whee heart crying Trevligt att se ett annat FF-fan :3 Och, jag fick Rinoa's ring med kedja också,men den ska jag däremot ge bort som present.. ninja Awww...^w^ men...O_O *klänger ännu mer* avundsjuka! gonk heart Yihi -Känner sig små ball- Jag ska ge det till en tjej som kallas Rinoa.. xd sweatdrop Naaw..-Känner sig lite elak- <.<; Men..-Du kan få peta på det om du kommer till J-Cult!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kamijon Jalkazar kamijon jalkazar, du kanske tycker att DN Angel är en dålig manga men du behöver väll inte säga det när det kanske finns folk som tycker om den mycket? så som jag xp okej inofficiellt betyder de att vad jag tycker inte ar lika vardefullt som vad ni tycker visst jag respekterar vad du tycker, men DN ANGEL betyder mycket för mig, den bästa mangan jag läst och därför tyckte jag inte om när du sa så rakt ut sweatdrop ' okej... men jag ogillar DN Angel iaf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *sitter och skakar i ett hörn* >____< *nafsar på* .___. vad är det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:48 am
Chibi Strawberry *sitter och skakar i ett hörn* >____< haha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:48 am
Valgarv Yihi -Känner sig små ball- Jag ska ge det till en tjej som kallas Rinoa.. xd sweatdrop Naaw..-Känner sig lite elak- <.<; Men..-Du kan få peta på det om du kommer till J-Cult! Jag också <.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:49 am
Memmi89 Chibi Strawberry *sitter och skakar i ett hörn* >____< haha! neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:49 am
Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* \m/ >_< \m/ ******** YEAH! I got them 3nodding Got what? Sleeping Lionheart halsbandet från Final Fantasy 8 och Tidus halsband från Final Fantasy 10. -Glad- whee .....*klänger* gimmegimmegimmegimme!!! eek gonk heart *Skyddar dom* NEVER! whee heart crying Trevligt att se ett annat FF-fan :3 Och, jag fick Rinoa's ring med kedja också,men den ska jag däremot ge bort som present.. ninja Awww...^w^ men...O_O *klänger ännu mer* avundsjuka! gonk heart Yihi -Känner sig små ball- Jag ska ge det till en tjej som kallas Rinoa.. xd sweatdrop Naaw..-Känner sig lite elak- <.<; Men..-Du kan få peta på det om du kommer till J-Cult! Jag skall vara där X3 båda dagarna!^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:50 am
xironghostx Jalkazar xironghostx Jalkazar xironghostx Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar, sluta bete dig dumt... han började ju *vara bebis* Buhäääbuäää Han sa att jag va dum..... varfor tar ni alltid andra till forsvar darfor att du ska ha nagot att fraga om!!! va i h-vete vems sida star du pa egentligen sadistjävlarnas! svikare forlat! Dahhh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*peta på* Är du där? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
~Rufus-kun~ Memmi89 Chibi Strawberry *sitter och skakar i ett hörn* >____< haha! neutral va?!? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nu skall jag hem O_O innan larmet sätts på!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|