|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:39 am
xironghostx Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar, sluta bete dig dumt... han började ju *vara bebis* Buhäääbuäää Han sa att jag va dum..... varfor tar ni alltid andra till forsvar darfor att du ska ha nagot att fraga om!!! va i h-vete vems sida star du pa egentligen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* \m/ >_< \m/ ******** YEAH! I got them 3nodding joo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:40 am
Sostrate Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* \m/ >_< \m/ ******** YEAH! I got them 3nodding Got what? Sleeping Lionheart halsbandet från Final Fantasy 8 och Tidus halsband från Final Fantasy 10. -Glad- whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar kamijon jalkazar, du kanske tycker att DN Angel är en dålig manga men du behöver väll inte säga det när det kanske finns folk som tycker om den mycket? så som jag xp okej inofficiellt betyder de att vad jag tycker inte ar lika vardefullt som vad ni tycker Nej, men det är inte snällt att säga så som du gjorde? sunt förnuft .___.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar xironghostx Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar, sluta bete dig dumt... han började ju *vara bebis* Buhäääbuäää Han sa att jag va dum..... varfor tar ni alltid andra till forsvar darfor att du ska ha nagot att fraga om!!! va i h-vete vems sida star du pa egentligen sadistjävlarnas!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:41 am
Valgarv Sostrate Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* \m/ >_< \m/ ******** YEAH! I got them 3nodding Got what? Sleeping Lionheart halsbandet från Final Fantasy 8 och Tidus halsband från Final Fantasy 10. -Glad- whee .....*klänger* gimmegimmegimmegimme!!! eek gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:42 am
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* \m/ >_< \m/ ******** YEAH! I got them 3nodding Got what? Sleeping Lionheart halsbandet från Final Fantasy 8 och Tidus halsband från Final Fantasy 10. -Glad- whee .....*klänger* gimmegimmegimmegimme!!! eek gonk heart *Skyddar dom* NEVER! whee heart crying Trevligt att se ett annat FF-fan :3 Och, jag fick Rinoa's ring med kedja också,men den ska jag däremot ge bort som present.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:43 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:44 am
Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* \m/ >_< \m/ ******** YEAH! I got them 3nodding Got what? Sleeping Lionheart halsbandet från Final Fantasy 8 och Tidus halsband från Final Fantasy 10. -Glad- whee .....*klänger* gimmegimmegimmegimme!!! eek gonk heart *Skyddar dom* NEVER! whee heart crying Trevligt att se ett annat FF-fan :3 Och, jag fick Rinoa's ring med kedja också,men den ska jag däremot ge bort som present.. ninja Awww...^w^ men...O_O *klänger ännu mer* avundsjuka! gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:44 am
xironghostx Jalkazar xironghostx Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar, sluta bete dig dumt... han började ju *vara bebis* Buhäääbuäää Han sa att jag va dum..... varfor tar ni alltid andra till forsvar darfor att du ska ha nagot att fraga om!!! va i h-vete vems sida star du pa egentligen sadistjävlarnas! svikare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[Nightmare Asura has connected.]
ninja *Plockar åt sig choklad* Nyahaha.. Nä, jag ska ta ett bad nu..
[Nightmare Asura has disconnected.]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar kamijon jalkazar, du kanske tycker att DN Angel är en dålig manga men du behöver väll inte säga det när det kanske finns folk som tycker om den mycket? så som jag xp okej inofficiellt betyder de att vad jag tycker inte ar lika vardefullt som vad ni tycker visst jag respekterar vad du tycker, men DN ANGEL betyder mycket för mig, den bästa mangan jag läst och därför tyckte jag inte om när du sa så rakt ut sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|