|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:32 am
jalkazar, du kanske tycker att DN Angel är en dålig manga men du behöver väll inte säga det när det kanske finns folk som tycker om den mycket? så som jag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
xironghostx Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss jippie skolan har slutat f?agen. ja det har den DN Angel 䲠en dalig manga Jaha tyck det d嬠men jag tycker inte det. Du ska j䭴 br嫡 med folk. ska jag v䬠inte.... k? f?a numret f?tt tag sen och den var inge bra Och d堤r det ju inget illa ment j䭴emot dig vart fick du luft ifr宿Tja älgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar, sluta bete dig dumt... han började ju *vara bebis* Buhäääbuäää Han sa att jag va dum..... varfor tar ni alltid andra till forsvar darfor att du ska ha nagot att fraga om!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:34 am
Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar, sluta bete dig dumt... han började ju *vara bebis* Buhäääbuäää Han sa att jag va dum..... varfor tar ni alltid andra till forsvar Jaja.. Rufus får väl skärpa sig också..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar xironghostx Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss jippie skolan har slutat f?agen. ja det har den DN Angel 䲠en dalig manga Jaha tyck det d嬠men jag tycker inte det. Du ska j䭴 br嫡 med folk. ska jag v䬠inte.... k? f?a numret f?tt tag sen och den var inge bra Och d堤r det ju inget illa ment j䭴emot dig vart fick du luft ifr宿Tja älgen pang!.där dog älgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:36 am
~Rufus-kun~ Jalkazar ~Rufus-kun~ Jalkazar TessiTuss jippie skolan har slutat f?agen. ja det har den DN Angel 䲠en dalig manga Du 䲠en d嬩g person ninja Tack sa valdigt mycket *sadist javel* blaugh håll dina kommentarer för dig själv nästa gång ^^ haha jag är en sadist xDDDhall dig till dina egna problem du
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:37 am
kamijon jalkazar, du kanske tycker att DN Angel är en dålig manga men du behöver väll inte säga det när det kanske finns folk som tycker om den mycket? så som jag xp okej inofficiellt betyder de att vad jag tycker inte ar lika vardefullt som vad ni tycker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 6:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Hoppar ner genom takluckan* \m/ >_< \m/ ******** YEAH! I got them 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Hoppar ner genom takluckan* \m/ >_< \m/ ******** YEAH! I got them 3nodding Got what?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|