|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 12:03 pm
number_17 Eastvane w00t w000t w00t, deze man is dikke visual FX aan t maken ^^, heb eindelijk t filmpje wat ik eergisteren heb opgenomen met de camera op de pc gekregen (op school over gezet) eff ge''monteerd'' en nu druk aan t bewerken biggrin . wat voor iets ga je maken?sorry had je quote nie gezien, maar helaas dat t idee niet meer origineel is echter heb ik het wel zelf bedacht. maargoed ik laat een vriend vuur spugen (vuur is nep uiteraard) verder verander ik de achtergrond. moet nog ff bedenken wat ik ervoor in de plaats doe maar dat 2e is meer een oefening dan voor me portfolio.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 7:35 am
Eastvane number_17 Eastvane w00t w000t w00t, deze man is dikke visual FX aan t maken ^^, heb eindelijk t filmpje wat ik eergisteren heb opgenomen met de camera op de pc gekregen (op school over gezet) eff ge''monteerd'' en nu druk aan t bewerken biggrin . wat voor iets ga je maken?sorry had je quote nie gezien, maar helaas dat t idee niet meer origineel is echter heb ik het wel zelf bedacht. maargoed ik laat een vriend vuur spugen (vuur is nep uiteraard) verder verander ik de achtergrond. moet nog ff bedenken wat ik ervoor in de plaats doe maar dat 2e is meer een oefening dan voor me portfolio. nouja origineel genoeg 3nodding hopen dat het lukt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 8:27 am
on my mind: This one's for the girls...
*sings along*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 11:37 pm
on my mind: moe stressed stressed stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 1:08 am
OMM: heb ik nu geen humor, of hebben 'zij' echt de pik op me?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 7:36 am
On my mind: ik ben hier voor een tijdje gekomen niet... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 8:44 am
Ik ga overmorgen op kamp met school.
Ik ga mezelf lam zuipen.
D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 9:45 am
DavidGemmell On my mind: ik ben hier voor een tijdje gekomen niet... sweatdrop niet gekomen* smile
geen probleem hoor, je bent toch altijd welkom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 9:56 am
number_17 DavidGemmell On my mind: ik ben hier voor een tijdje gekomen niet... sweatdrop niet gekomen* smile Ik vergeet altijd waar het "niet" te zetten. sweatdrop (En ik verwacht dat dat ook verkeerd was...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 9:59 am
Van Norde Ik ga overmorgen op kamp met school.
Ik ga mezelf lam zuipen.
D: Zeker al na drie biertjes?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 10:57 am
DavidGemmell number_17 DavidGemmell On my mind: ik ben hier voor een tijdje gekomen niet... sweatdrop niet gekomen* smile Ik vergeet altijd waar het "niet" te zetten. sweatdrop (En ik verwacht dat dat ook verkeerd was...)    Och, valt mee. Je bent te begrijpen. Waar zet je 'niet' neer? Pfoei, goede vraag. Ik denk dat het meestal na een werkwoord (verb) gezet kan worden.... ik denk dat dat de meest logische manier is.... want het is vrij onregelmatig. Nederlandse grammatica is een drama Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 2:22 pm
Ow yeah morgen maar 2 uurtjes les, en 2 uurtjes werken en 's avonds komt een goeie vriendin langs die k amper zie ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|