|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 2:32 pm
Tack tack tack tack! *blir glad i magen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 3:18 pm
Haha, förutom att det inte är pappiliott på bilden. wink
Sött att jag fick tre omnämningar, nu känner jag mig alldeles glad. *dansa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 1:14 am
Sakana-sama Haha, förutom att det inte är pappiliott på bilden. wink
Sött att jag fick tre omnämningar, nu känner jag mig alldeles glad. *dansa* De stod linka_spirit men det var pappilot som postade, så jag antog att ett namnbyte kombinerat med en gaia bugg var det som skett ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 4:43 am
Jalkazar Sakana-sama Haha, förutom att det inte är pappiliott på bilden. wink
Sött att jag fick tre omnämningar, nu känner jag mig alldeles glad. *dansa* De stod linka_spirit men det var pappilot som postade, så jag antog att ett namnbyte kombinerat med en gaia bugg var det som skett ninja Kan ju vara det. Int' fan ä de pappi iaf. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 5:30 am
Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama Haha, förutom att det inte är pappiliott på bilden. wink
Sött att jag fick tre omnämningar, nu känner jag mig alldeles glad. *dansa* De stod linka_spirit men det var pappilot som postade, så jag antog att ett namnbyte kombinerat med en gaia bugg var det som skett ninja Kan ju vara det. Int' fan ä de pappi iaf. heart Säger du att pappi inte är söt rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 7:20 am
FRUGAN! FAN VAD SNYGG DU ÄR! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 7:43 am
LOLOLOLOL
Det är min kompis som hade det här kontot innan. P: heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 8:25 am
Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama Haha, förutom att det inte är pappiliott på bilden. wink
Sött att jag fick tre omnämningar, nu känner jag mig alldeles glad. *dansa* De stod linka_spirit men det var pappilot som postade, så jag antog att ett namnbyte kombinerat med en gaia bugg var det som skett ninja Kan ju vara det. Int' fan ä de pappi iaf. heart Säger du att pappi inte är söt rolleyes Pappi är söt men det där är fortfarande inte Pappi~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 9:33 am
Pappiliott LOLOLOLOL
Det är min kompis som hade det här kontot innan. P: heart Okej, då är det väl hon som va söt rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 7:34 am
Jalkazar Pappiliott LOLOLOLOL
Det är min kompis som hade det här kontot innan. P: heart Okej, då är det väl hon som va söt rofl ÄR, ja. ^0^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 9:04 am
Pappiliott Jalkazar Pappiliott LOLOLOLOL
Det är min kompis som hade det här kontot innan. P: heart Okej, då är det väl hon som va söt rofl ÄR, ja. ^0^^^ 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 10:30 am
Blixtra pirate AHMAJGAAAD SÖTOBARN biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 11:46 am
Blixtra pirate Får pussa dig på Uppcon wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 3:55 pm
Klart, alla får pussa mig på UppCon, om ni inte har skitmycket munherpes just då, då blir jag ju ledsen. sad
Så aranea, ... ha inte munherpes. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 9:29 am
Blixtra Klart, alla får pussa mig på UppCon, om ni inte har skitmycket munherpes just då, då blir jag ju ledsen. sad
Så aranea, ... ha inte munherpes. xD Nejdå, bara lite klamydia rolleyes xd heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|