|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:57 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:58 am
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey .. *Peta på* .. Du är den som.. Pratade med mig för några dagar sen? *Dåligt minne* sweatdrop Yup ^__^ *glomp* inget dåligt minne du har whee *Blir glompad* .. Yay, jag har inget d嬩gt minne! *Sm崴 lycklig* .. 3nodding xp lol Hur 䲠det med dig idag? 3nodding ^^ Oh, r䴴 bra.. Sj䬶 d忠^^ Sådär...trött som in i..>__<;! och jag har en fysiklektion kvar...datorn är seg och så är snön slask!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:59 am
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey .. *Peta på* .. Du är den som.. Pratade med mig för några dagar sen? *Dåligt minne* sweatdrop Yup ^__^ *glomp* inget dåligt minne du har whee *Blir glompad* .. Yay, jag har inget d嬩gt minne! *Sm崴 lycklig* .. 3nodding xp lol Hur 䲠det med dig idag? 3nodding ^^ Oh, r䴴 bra.. Sj䬶 d忠^^ Sådär...trött som in i..>__<;! och jag har en fysiklektion kvar...datorn är seg och så är snön slask!!! Usch.. Det där lät inte så roligt.. ._. .. Vill också ha snö! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:00 am
Sostrate *tittar stor?p堣hokladkakan* sweatdrop *Bjuder* ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:00 am
*spelar kort med sig själv* uuudddddiiiiiissssssuuuuu....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:01 am
Chibi Strawberry *spelar kort med sig själv* uuudddddiiiiiissssssuuuuu.... *Tar några kort och kollar på dom* .. <.< *Vrider och vänder lite på dom* .. Hur man göra? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:02 am
Nightmare Asura Sostrate *tittar stor?p堣hokladkakan* sweatdrop *Bjuder* ^^` Yay, tack ^w^ *mumsar i sig choklad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:02 am
Hopey Chibi Strawberry *spelar kort med sig själv* uuudddddiiiiiissssssuuuuu.... *Tar några kort och kollar på dom* .. <.< *Vrider och vänder lite på dom* .. Hur man göra? sweatdrop förstod väl att någon skulle fråga... ._____.; jag vet faktiskt inte. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:03 am
.. *Lägger gaffeln mot väggen och kramar om mina ben*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:03 am
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey .. *Peta på* .. Du är den som.. Pratade med mig för några dagar sen? *Dåligt minne* sweatdrop Yup ^__^ *glomp* inget dåligt minne du har whee *Blir glompad* .. Yay, jag har inget d嬩gt minne! *Sm崴 lycklig* .. 3nodding xp lol Hur 䲠det med dig idag? 3nodding ^^ Oh, r䴴 bra.. Sj䬶 d忠^^ Sådär...trött som in i..>__<;! och jag har en fysiklektion kvar...datorn är seg och så är snön slask!!! Usch.. Det där lät inte så roligt.. ._. .. Vill också ha snö! gonk Neh....O_O fast nu kom han och sa att vi skall kolla p堦ilm ist䬬et!!!^_^ 䲠f?r?f?ppgifter v.v Dock 䲠sn?nte kvar...det 䲠bara slask nu gonk .......det 䲠kvavt!!*panik....springer och ?ar ett f?er* Åh, vad kul med film ^^ .. Jag sitter och lyssnar på hur resten av klassen lär sig en massa engelska verb och så som jag redan kan.. *Skryta* .. Förlåt.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:06 am
Hopey Åh, vad kul med film ^^ .. Jag sitter och lyssnar på hur resten av klassen lär sig en massa engelska verb och så som jag redan kan.. *Skryta* .. Förlåt.. xp Ja ^_^ skönt att titta på film sista lektionen..x.x Bra att du kan det och då kan man faktiskt skryta lite om det <__<; xd ^__^ Hade faktiskt Engelska förra lektionen..men hon är allmänt jobbig så jag har ingen vidare lust att lyssna på henne sweatdrop gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:07 am
... *Tar gaffeln och försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:07 am
Nightmare Asura ... *Tar gaffeln och försvinner* ._.??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|