|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:00 am
*blir glompad* hejs.....hur det det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:02 am
Necrofix *blir glompad* hejs.....hur det det? Det är ganska bra...Ovanligt bra när jag tänker efter.. Får ju träffa Räki idag.... Hur är det själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:03 am
Gandiloulou Necrofix *blir glompad* hejs.....hur det det? Det ä² ganska bra...Ovanligt bra nä² jag t䮫er efter.. Få² ju tr䦦a Rä«© idag.... Hur ä² det sj䬶? okay 3nodding ...... jag vill ocksÃ¥ följa med sad , men jag fÃ¥r väl Ã¥ka senare lr hälsa pÃ¥ honom om han kommer till v-Ã¥s .....det e sÃ¥där
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:06 am
eek du såg mig! *springer ner i glasslådan* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:06 am
Chibi_Chocobo eek du så§ mig! *springer ner i glassl夡n* ninja yesh *springer efter* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:09 am
Necrofix Chibi_Chocobo eek du så§ mig! *springer ner i glassl夡n* ninja yesh *springer efter* ninja *trångt* domokun *kryper ut och sätter lås på glasslådan* yesh im teh only ninja! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:09 am
Chibi_Chocobo Necrofix Chibi_Chocobo eek du så§ mig! *springer ner i glassl夡n* ninja yesh *springer efter* ninja *trå®§t* domokun *kryper ut och sä´´er lå³ på §lassl夡n* yesh im teh only ninja! ninja *stÃ¥r bakom dig* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:10 am
Necrofix okay 3nodding ...... jag vill också följa med sad , men jag får väl åka senare lr hälsa på honom om han kommer till v-ås .....det e sådär ´ Men vi hälsar från dig också... Vi ska hälsa från alla... *krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:11 am
Gandiloulou Necrofix okay 3nodding ...... jag vill också följa med sad , men jag får väl åka senare lr hälsa på honom om han kommer till v-ås .....det e sådär ´ Men vi hälsar från dig också... Vi ska hälsa från alla... *krama* okay *kramar* har lektion kommer sen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:12 am
Necrofix Chibi_Chocobo Necrofix Chibi_Chocobo eek du så§ mig! *springer ner i glassl夡n* ninja yesh *springer efter* ninja *trå®§t* domokun *kryper ut och sä´´er lå³ på §lassl夡n* yesh im teh only ninja! ninja *stÃ¥r bakom dig* ninja eek dude were ninjas! im wearing all black domokun ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:16 am
*står på necros hatt*
ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:17 am
.. *Skuttar runt bland hyllorna och letar efter chokladen* .. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:17 am
Chibi_Chocobo Necrofix Chibi_Chocobo Necrofix Chibi_Chocobo eek du så§ mig! *springer ner i glassl夡n* ninja yesh *springer efter* ninja *trå®§t* domokun *kryper ut och sä´´er lå³ på §lassl夡n* yesh im teh only ninja! ninja *stÃ¥r bakom dig* ninja eek dude were ninjas! im wearing all black domokun ninja yesh ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|