|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:26 pm
kittyocean    Vandaag een beroepskeuze test gedaan.... komt er uit: Kunstenaar. Nee DAAR kan je een living van maken!! Zelfs daar moet je een grafische opleiding voor gedaan hebben, die ik niet in kan komen omdat ik tekenen niet als eindexamen heb gedaan, wat ik niet kon kiezen omdat mijn leerkrachten zeiden dat ik niet kon tekenen! evil Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!  •♥• Is dat zo o.o bij mij op school kon je niet eens kiezen uit tekenen! een meisje dat ik ken heeft dus ook geen eindexamen eringedaan en is toch naar het grafisch lyceum gegaan. je zal dan denk ik eerst de eerste opleidingen moeten gaan volgen van begin af aan maarje heb dan wel het nadeel met mensen van zes jaar joner ofzo in de klas te zitten.. alsof je je laatste opleiding voor niks heb gedaan O.o •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:30 pm
Darlaa kittyocean    Vandaag een beroepskeuze test gedaan.... komt er uit: Kunstenaar. Nee DAAR kan je een living van maken!! Zelfs daar moet je een grafische opleiding voor gedaan hebben, die ik niet in kan komen omdat ik tekenen niet als eindexamen heb gedaan, wat ik niet kon kiezen omdat mijn leerkrachten zeiden dat ik niet kon tekenen! evil Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!  •♥• Is dat zo o.o bij mij op school kon je niet eens kiezen uit tekenen! een meisje dat ik ken heeft dus ook geen eindexamen eringedaan en is toch naar het grafisch lyceum gegaan. je zal dan denk ik eerst de eerste opleidingen moeten gaan volgen van begin af aan maarje heb dan wel het nadeel met mensen van zes jaar joner ofzo in de klas te zitten.. alsof je je laatste opleiding voor niks heb gedaan O.o •♥•ach, dat maakt mij niet uit. Kan het toch beter vinden met jongere mensen. Het enige waar ik op kan hopen is dat ik doorbreek met mijn boek.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:35 pm
kittyocean Darlaa kittyocean    Vandaag een beroepskeuze test gedaan.... komt er uit: Kunstenaar. Nee DAAR kan je een living van maken!! Zelfs daar moet je een grafische opleiding voor gedaan hebben, die ik niet in kan komen omdat ik tekenen niet als eindexamen heb gedaan, wat ik niet kon kiezen omdat mijn leerkrachten zeiden dat ik niet kon tekenen! evil Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!  •♥• Is dat zo o.o bij mij op school kon je niet eens kiezen uit tekenen! een meisje dat ik ken heeft dus ook geen eindexamen eringedaan en is toch naar het grafisch lyceum gegaan. je zal dan denk ik eerst de eerste opleidingen moeten gaan volgen van begin af aan maarje heb dan wel het nadeel met mensen van zes jaar joner ofzo in de klas te zitten.. alsof je je laatste opleiding voor niks heb gedaan O.o •♥•ach, dat maakt mij niet uit. Kan het toch beter vinden met jongere mensen. Het enige waar ik op kan hopen is dat ik doorbreek met mijn boek. •♥• Ik zal er niet op rekenen.. je kan denk beter iets zoeken wat aansluit op je opleidleing.. wat je een beetje leuk vind. En dan eventueel je boek er naast als extra. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:49 pm
kittyocean    Dat weet ik; daarom heb ik de opleiding PABO ook gedaan. Dat vond ik ook leuk hoor, toen ik begon. Tot dat mijn eindstage finaal misging, waarbij ik door de stageschool EN de opleiding vet in de rug gestoken werd! Nou ja, en die ene stage eerder, waar ik ben weggestuurd zonder dat ze ooit een reden hebben genoemd. "Mij niet goed kunnen begeleiden" is geen reden, want ze waren nog niet eens begonnen!! Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!  •♥• Tis jammer van die stages >_< hopelijk kan je in het werk zelf betere ervaringen er mee kweken. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 1:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 3:14 am
likes to shoot his gun number_17 likes to shoot his gun number_17 doe mij maar een simpele philips mp3. nooit problemen mee gehad 3nodding psp is beter misschien groter maar beter gaat moeilijk. aangoen mijn mp3 aan al mijn wensen voldoet.
dan zou de psp slechter zijn omdat die groter is 3nodding ja dat ie zo groot is is een nadeel maar et is ook een voordeel want je kan ook films en foto's bekijke, game, surfe en veel meer met max 4 gig opslag ja dat is wel fijn.. toch heb ik alleen muziek nodig :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 10:51 am
w00t w000t w00t, deze man is dikke visual FX aan t maken ^^, heb eindelijk t filmpje wat ik eergisteren heb opgenomen met de camera op de pc gekregen (op school over gezet) eff ge''monteerd'' en nu druk aan t bewerken biggrin .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:12 am
Eastvane w00t w000t w00t, deze man is dikke visual FX aan t maken ^^, heb eindelijk t filmpje wat ik eergisteren heb opgenomen met de camera op de pc gekregen (op school over gezet) eff ge''monteerd'' en nu druk aan t bewerken biggrin . wat voor iets ga je maken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 12:28 pm
Oeww paardrijden was echt voort eerst sinds tijden weer echt leuk biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 2:03 pm
   On My Mind: ZWEM KAMP ZWEMKAMP KAMP ZWEM! W00T!!!! Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 2:09 pm
on my mind: ik wil snel mn 2e rijles
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 2:54 pm
On my mind......Ik mis mijn vriend.... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 22, 2006 8:20 am
pff dan deel ik dat gevoel, ik mis EEN vriendin crying .... mis t om een relatie te hebben... ma goed on my mind: AAAAAAHHHHHHHHH DE STRESSSSSSSSSSSSS school is weer begonnen hoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |