|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 5:14 am
Wat heet O_o
Nou als iemand laten we maar zeggen 6000g voor een mooie tattoo heeft betaald en 1900g voor een hairstyle en hij wil inplaats van blauwe, groene ogen dan zou ie alles verliezen alleen daarom. XD Tattoos zal je kunnen opstapelen en helemaal op jezelf afstemmen, het maximale bdrag van een hairstyle is geloof ik 2400g dat is ook al niet leuk om te verliezen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 6:32 am
Sja, sorry hoor, maar er mag toch wel een beetje realiteit hier blijven, in het echt ga je ook niet switchen tussen oogkleuren.... Je kiest er toch echt zelf voor dan.. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 7:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 8:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 8:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 8:24 am
kittyocean Er gaan geruchten dat de Tattoo Parlor niet meer komt, net als de contactlenzen, omdat iedereen al contactlenzen in zijn wishlist heeft staan (nou ja, BIJNA iedereen) de contactlenzen zijn van ergens in 2003. ze zijn opgedoken nu de nieuwe wishlists er zijn. er wordt gezegd dat de lenzen zowiezo niet meer komen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 8:38 am
Idd ^^' Ik irriteer me bijna als ik dingen in de wishlists zie die er geen eens zijn sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 10:08 am
Zakou Nenharma kittyocean Er gaan geruchten dat de Tattoo Parlor niet meer komt, net als de contactlenzen, omdat iedereen al contactlenzen in zijn wishlist heeft staan (nou ja, BIJNA iedereen) de contactlenzen zijn van ergens in 2003. ze zijn opgedoken nu de nieuwe wishlists er zijn. er wordt gezegd dat de lenzen zowiezo niet meer komen sweatdrop als ze niet meer kwamen had gaia ze wel verwijdert net zoals die andere test objecten die er niet meer zijn ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 10:31 am
Tja, het schijnt uit de laatste Con Faq te komen *zie prikbord* Daarin werd gezegd dat het niet meer zou komen, omdat het al gespoiled was
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 11:16 pm
ik heb zo iets van ik zie wel wat er komt en maakt me ijgenlijk niet uit wat ze zegen van die komen er neit meer zech maar al is het mieschien wel jamer maar ja je moed blij zijn met wat je krijgt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 09, 2006 9:20 am
Ik wil een kat genoemd "dog" krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 09, 2006 9:34 am
o.o en een hond die ''cat'' heet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 09, 2006 9:35 am
DavidGemmell Ik wil een kat genoemd "dog" krijgen. ja en een hond genaamt kat xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 09, 2006 9:37 am
Darlaa o.o en een hond die ''cat'' heet? warom was je me nou net eve voor blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 09, 2006 9:45 am
QYDrop Darlaa o.o en een hond die ''cat'' heet? warom was je me nou net eve voor blaugh Waarom praat jij mij na blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|