|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 1:50 pm
  Jag e homowannabe domokun heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 1:57 pm
Mikusagi Ruska Sakana-sama Jag känner ingen estet som blivit något, de flesta konstnärer/skådespelare blir ju det utan att ha gått estet. Alla som någonsin blivit något har ju gått samhäll med inriktning ekonomi. O_o So? Det är ju säkert alla nv:are som blir ngt även -_____- Jag tror knappast att det har med gymnasiedjävlalinhe att göra om man blir ngt eller inte, snarare på personen i fråga. Så lägg ner. Och är man skoltrött ska man verkligen inte gå estet. Iaf inte teater, det är grymt krävande. SYV i min förra skola påstod att naturvetare blir stela och tittar bara i mikroskop, så de kan inte förstå sig på människor xd
Jag läser samhälle-medicin. Förutom Medicinsk grundkurs får jag läsa psykologi och psykosocialorientering (där man får lära sig hur omgivningen påverkar en person, och att man kanske inte behöver ge magmedicin till någon som har ont i magen, utan terapi eller kanske ett nytt arbete). Paralellklassen, natur-medicin, läser förutom Medicinsk grundkurs också kemi and stuffs, ni vet. ;D Omg lol ni går ju smästa grejorna, jag läser nätverksteknik och det ända jag fått lära mig är att man ska stoppa in nätverks kabeln där bak, sen går man runt i skolan och nördar sig hela dan. Jag finner min skol gång så jävla värdelös men jag går kvar ändå jag vet inte varför men jag gör det. Jag skolkar typ 50% av alla lektioner ändå får jag g-mvg på allt det e helt sepe. Om ni tycker alla andra linjer gör inte då har ni inte vart i min klass, vi bojkotar alla uppgifter som vi får och lärarna typ klarar inte av att sätta ig på en hel klass så vi får g ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 2:46 pm
Här man kan tala om offtopic. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 3:14 pm
sakana ~ zomg ditt hår är intensivt... fin fyllebild ^___^ och du ser ut som modesty blaise på den en bilden jah. o:
necrofix ~ you've got some nice gay going on there. 3nodding
men bara för att jag såg mivis skrivbordsbild så måste jag visa min panda! (kanske postat innan? me is forget.)

han passar min lägenhet i borås nu. hoppas bara han kommer ihåg att vattna blommorna också ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 3:31 pm
Lycka till med blommorna! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 3:31 pm
Oh my fluffing gawsh, du är var söt när du var liten, Halcyon! o.O <3 Eller ungen på gungan, hursomhelst - men jag antar att det är du. Alltså, riktigt ubergullig. Ditt hår ser såg btw ut som min mammas ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 11:50 pm
ÅH TACK SVG, NU HAR JAG ÄNDRAT MITT SYNSÄTT.
wink
Nä. Puss på er, ni tar det för allvarligt.
Halcyon: Åååh, tack. Modesty är cool (smickrad, men förvånad O_o) Sjukt söt unge, *kidnappa*
Necro: Åh vad gaaaay! I love it! "Har du AIDs i ansiktet? XDD" (lägger in i udda citat)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 6:39 am
Sakana-sama
Necro: Åh vad gaaaay! I love it! "Har du AIDs i ansiktet? XDD" (lägger in i udda citat)
Jaaa jag har massa och det e alens fel sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 6:58 am
nn det är jag på bilden, och jag kom på att jag har faktiskt typ likadan frisyr nu som när jag var vadå? 3 år? eller nåt lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 11:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 6:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 9:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:28 pm
OMG du har klippt dig nu!!(eller typ igår *om jag inte läste fel på msn;D*) ^__^ DU ÄR FÖRBANNAT SÖT!!VET DU DET!!?!??!O___O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:51 pm
Sostrate OMG du har klippt dig nu!!(eller typ igår *om jag inte läste fel på msn;D*) ^__^ DU ÄR FÖRBANNAT SÖT!!VET DU DET!!?!??!O___O redface redface redface redface redface redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|