|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:43 pm
Jetzudan Rebirth Vilken dag 䲠det idag? >_o Torsdagen den 18:e november 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:44 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Vilken dag 䲠det idag? >_o Torsdagen den 18:e november 3nodding Ah, danke. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:47 pm
Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate *smyger in* god morgon allesammans *gäspar*x.o *vinkar* hej hej ^^ visst är det mysigt med all snö?! eek jupp sn? det roligaste med vintern.Vinter 䲠den b䳴a 岳tiden. Jo, jag tycker att vinter och Sommaren 䲠de b䳴a 岳tiderna...lite dumt dock, f?䲠det 䲠vinter l䮧tar man lite till sommaren och n䲠det 䲠sommar s宮.z_z a, man kan gissa Jag tycker det ska vara vinter jämt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:47 pm
oO människor... online...
gå till skolan!! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:48 pm
TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate *smyger in* god morgon allesammans *gäspar*x.o *vinkar* hej hej ^^ visst är det mysigt med all snö?! eek jupp sn? det roligaste med vintern.Vinter 䲠den b䳴a 岳tiden. Jo, jag tycker att vinter och Sommaren 䲠de b䳴a 岳tiderna...lite dumt dock, f?䲠det 䲠vinter l䮧tar man lite till sommaren och n䲠det 䲠sommar s宮.z_z a, man kan gissa Jag tycker det ska vara vinter jämt. Det skulle vara mysigt, du ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:49 pm
Chibi Strawberry oO människor... online... gå till skolan!! surprised NEVAR. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate *smyger in* god morgon allesammans *gäspar*x.o *vinkar* hej hej ^^ visst är det mysigt med all snö?! eek jupp sn? det roligaste med vintern.Vinter 䲠den b䳴a 岳tiden. Jo, jag tycker att vinter och Sommaren 䲠de b䳴a 岳tiderna...lite dumt dock, f?䲠det 䲠vinter l䮧tar man lite till sommaren och n䲠det 䲠sommar s宮.z_z a, man kan gissa Jag tycker det ska vara vinter jämt. Det skulle vara mysigt, du ^__^ jupp jupp, men nu msåte jag gå till skolan. Usch vad tråkigt. Hejdå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry oO människor... online... gå till skolan!! surprised NEVAR. domokun << whyyyy noooot??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:51 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:51 pm
TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate *smyger in* god morgon allesammans *gäspar*x.o *vinkar* hej hej ^^ visst är det mysigt med all snö?! eek jupp sn? det roligaste med vintern.Vinter 䲠den b䳴a 岳tiden. Jo, jag tycker att vinter och Sommaren 䲠de b䳴a 岳tiderna...lite dumt dock, f?䲠det 䲠vinter l䮧tar man lite till sommaren och n䲠det 䲠sommar s宮.z_z a, man kan gissa Jag tycker det ska vara vinter jämt. Det skulle vara mysigt, du ^__^ jupp jupp, men nu msåte jag gå till skolan. Usch vad tråkigt. Hejdå! Jo, och jag måste faktiskt börja göra mig iordning..men vi ses!^__^ Hej svej!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:52 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:53 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry oO människor... online... gå till skolan!! surprised NEVAR. domokun << whyyyy noooot?? F?ag ska g堳nart. razz Men jahaaaa. xp Jaha, då går jag då. *går sakta iväg med tragisk musik i bakgrunden*.... o.o *springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:53 pm
Sostrate Jo, och jag måste faktiskt börja göra mig iordning..men vi ses!^__^ Hej svej! *vinkar och lämnar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:54 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry oO människor... online... gå till skolan!! surprised NEVAR. domokun << whyyyy noooot?? F?ag ska g堳nart. razz Men jahaaaa. xp Jaha, då går jag då. *går sakta iväg med tragisk musik i bakgrunden*.... o.o *springer iväg* surprised 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|