|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:03 pm
Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sos: Jag 䲠typ senil eller n崮.<.< xd L崥r sm堬䳫igt..O___o F? 岥t k? jag rakt in i ett tr䤠och hela pulkan splittrades eek Det var j䴴e kul! whee Lol!!!! Det m峴e h䮤a mig n姯n g宧 xd domokun Jag upplevde v䲳ta actionfilmsgrejen en g宧 d堪ag och Filippa 嫴e t姠med v岡 pulkor ? ett gupp och s堲amlade jag av pulkan precis efter guppet och s堳er man Filippa flyga ? XDD du vet typ..n䲠en bil skall k?? en bro eller n崠<_<; typ s堦ast i pulkformat xd !! xd xd Fan va ballt! Jag och min kompis brukar alltid kasta oss ner för en jätte lång backe som finns här hemma vid mig <.<; Vi såg det på nån film som vi tyckte var bra, sen senare på kvällen när vi gick ut flummade vi lite och..Ja.. xd xd xd !!!Zomg!Haha! Låter skitkul jue! Det är kul att flumma domokun Hell yeah.. domokun eek SCORE!Det snöar!*Pekar mot fönstret* Woot!!^^ *dansar runt i en cirkel för att det snöar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy .. uhm, är det inte tungt eller jobbigt att jag jämt klänger på dig? o.o Muh, nä. Behöver lite träning ändå så. ;P Heh, Okej whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Im ze cyborg yaoi Ninja! domokun heart ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:05 pm
Chibi_Chocobo Im ze cyborg yaoi Ninja! domokun heart ninja Ragr! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:05 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. uhm, är det inte tungt eller jobbigt att jag jämt klänger på dig? o.o Muh, nä. Behöver lite träning ändå så. ;P Heh, Okej whee Yep. domokun Aja, nu ska jag sticka. domokun *sätter ner Petsy på golvet* Hejdå! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:06 pm
Sostrate Chibi_Chocobo Im ze cyborg yaoi Ninja! domokun heart ninja Ragr! domokun Ni är alla mina slavar! *stänger dörrarna* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:07 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. uhm, är det inte tungt eller jobbigt att jag jämt klänger på dig? o.o Muh, nä. Behöver lite träning ändå så. ;P Heh, Okej whee Yep. domokun Aja, nu ska jag sticka. domokun *sätter ner Petsy på golvet* Hejdå! domokun Nää :'< .. Men men.. Hej då *Kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:07 pm
Chibi_Chocobo Sostrate Chibi_Chocobo Im ze cyborg yaoi Ninja! domokun heart ninja Ragr! domokun Ni är alla mina slavar! *stänger dörrarna* domokun eek Noo!! Fear my finger of death! *petar lätt på* xd domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:09 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:11 pm
Chibi_Chocobo Sostrate Chibi_Chocobo Sostrate Chibi_Chocobo Im ze cyborg yaoi Ninja! domokun heart ninja Ragr! domokun Ni är alla mina slavar! *stänger dörrarna* domokun eek Noo!! Fear my finger of death! *petar lätt på* xd domokun eek gonk *ramlar ner i glassl夡n* kommer jag d?? ;_; eek gonk wääh! *hjälper upp från glasslådan* Nein det kommer du inte. ^^ jag skojade ju bara med dig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:12 pm
Sostrate Chibi_Chocobo Sostrate Chibi_Chocobo Sostrate Chibi_Chocobo Im ze cyborg yaoi Ninja! domokun heart ninja Ragr! domokun Ni är alla mina slavar! *stänger dörrarna* domokun eek Noo!! Fear my finger of death! *petar lätt på* xd domokun eek gonk *ramlar ner i glassl夡n* kommer jag d?? ;_; eek gonk wääh! *hjälper upp från glasslådan* Nein det kommer du inte. ^^ jag skojade ju bara med dig whee ja tack! ^^ Vill du vara med i min hemliga ninjaklan som tillber herr utter?? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:17 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:19 pm
Chibi_Chocobo yay d堤r vi 2 medlemmar D: jag fick en Totoro plushie idag! blaugh Wie whee *vill också ha en Totoro plushie* x_o! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|