|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:51 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Gör jag ju, men den enda snygga är inte särkilt varm.. xp Meh, vad allt måste vara snyggt då. Jag går runt i typ fulaste kläderna, men dom är varma. Det m峴e inte, men jag har ingen lust att bli mobbade av alla tjejer i min skola f?tt jag g岠i konstiga kl䤥r.. sad Ajo, det också > .o Det är tråkigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:52 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:52 pm
Valgarv Ah,kul att se dig online ^^ Hoppas allt är bra..o.< ja ne, hejhej jo det är bara bra med mig, ska nog träffa min kompis imorrn på sjukhuset har vart ute o ninjat domokun ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:53 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Gör jag ju, men den enda snygga är inte särkilt varm.. xp Meh, vad allt måste vara snyggt då. Jag går runt i typ fulaste kläderna, men dom är varma. Det m峴e inte, men jag har ingen lust att bli mobbade av alla tjejer i min skola f?tt jag g岠i konstiga kl䤥r.. sad Ajo, det också > .o Det är tråkigt. Mjo.. men av frysa eller bli mobbad så väljer jag bli mobbad sweatdrop orkar typ inte bry mig längre ändå om vad dom säger razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:54 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Gör jag ju, men den enda snygga är inte särkilt varm.. xp Meh, vad allt måste vara snyggt då. Jag går runt i typ fulaste kläderna, men dom är varma. Det m峴e inte, men jag har ingen lust att bli mobbade av alla tjejer i min skola f?tt jag g岠i konstiga kl䤥r.. sad Ajo, det också > .o Det är tråkigt. Mjo.. men av frysa eller bli mobbad så väljer jag bli mobbad sweatdrop orkar typ inte bry mig längre ändå om vad dom säger razz Mw00t, så tänker jag också. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:55 pm
jag ar nog ingen bra ninja for du sag mig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:55 pm
Sostrate Valgarv Sos: Jag 䲠typ senil eller n崮.<.< xd L崥r sm堬䳫igt..O___o F? 岥t k? jag rakt in i ett tr䤠och hela pulkan splittrades eek Det var j䴴e kul! whee Lol!!!! Det m峴e h䮤a mig n姯n g宧 xd domokun Jag upplevde v䲳ta actionfilmsgrejen en g宧 d堪ag och Filippa 嫴e t姠med v岡 pulkor ? ett gupp och s堲amlade jag av pulkan precis efter guppet och s堳er man Filippa flyga ? XDD du vet typ..n䲠en bil skall k?? en bro eller n崠<_<; typ s堦ast i pulkformat xd !! xd xd Fan va ballt! Jag och min kompis brukar alltid kasta oss ner för en jätte lång backe som finns här hemma vid mig <.<; Vi såg det på nån film som vi tyckte var bra, sen senare på kvällen när vi gick ut flummade vi lite och..Ja.. xd Choco: Ah,trevligt att höra :3 *Tumme upp* Skulle vilja se nån gång när ni är ute och ninjar..<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:56 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Gör jag ju, men den enda snygga är inte särkilt varm.. xp Meh, vad allt måste vara snyggt då. Jag går runt i typ fulaste kläderna, men dom är varma. Det m峴e inte, men jag har ingen lust att bli mobbade av alla tjejer i min skola f?tt jag g岠i konstiga kl䤥r.. sad Ajo, det också > .o Det är tråkigt. Mjo.. men av frysa eller bli mobbad så väljer jag bli mobbad sweatdrop orkar typ inte bry mig längre ändå om vad dom säger razz Mw00t, så tänker jag också. razz W00t ;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:57 pm
Chibi_Chocobo jag ar nog ingen bra ninja for du sag mig sweatdrop tydligen inte sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:59 pm
Valgarv Sostrate Valgarv Sos: Jag 䲠typ senil eller n崮.<.< xd L崥r sm堬䳫igt..O___o F? 岥t k? jag rakt in i ett tr䤠och hela pulkan splittrades eek Det var j䴴e kul! whee Lol!!!! Det m峴e h䮤a mig n姯n g宧 xd domokun Jag upplevde v䲳ta actionfilmsgrejen en g宧 d堪ag och Filippa 嫴e t姠med v岡 pulkor ? ett gupp och s堲amlade jag av pulkan precis efter guppet och s堳er man Filippa flyga ? XDD du vet typ..n䲠en bil skall k?? en bro eller n崠<_<; typ s堦ast i pulkformat xd !! xd xd Fan va ballt! Jag och min kompis brukar alltid kasta oss ner för en jätte lång backe som finns här hemma vid mig <.<; Vi såg det på nån film som vi tyckte var bra, sen senare på kvällen när vi gick ut flummade vi lite och..Ja.. xd xd xd !!!Zomg!Haha! Låter skitkul jue! Det är kul att flumma domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:00 pm
.. uhm, är det inte tungt eller jobbigt att jag jämt klänger på dig? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:01 pm
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sos: Jag 䲠typ senil eller n崮.<.< xd L崥r sm堬䳫igt..O___o F? 岥t k? jag rakt in i ett tr䤠och hela pulkan splittrades eek Det var j䴴e kul! whee Lol!!!! Det m峴e h䮤a mig n姯n g宧 xd domokun Jag upplevde v䲳ta actionfilmsgrejen en g宧 d堪ag och Filippa 嫴e t姠med v岡 pulkor ? ett gupp och s堲amlade jag av pulkan precis efter guppet och s堳er man Filippa flyga ? XDD du vet typ..n䲠en bil skall k?? en bro eller n崠<_<; typ s堦ast i pulkformat xd !! xd xd Fan va ballt! Jag och min kompis brukar alltid kasta oss ner för en jätte lång backe som finns här hemma vid mig <.<; Vi såg det på nån film som vi tyckte var bra, sen senare på kvällen när vi gick ut flummade vi lite och..Ja.. xd xd xd !!!Zomg!Haha! Låter skitkul jue! Det är kul att flumma domokun Hell yeah.. domokun eek SCORE!Det snöar!*Pekar mot fönstret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:01 pm
Petsy .. uhm, är det inte tungt eller jobbigt att jag jämt klänger på dig? o.o Muh, nä. Behöver lite träning ändå så. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|