Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 2703 2704 2705 2706 2707 2708 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jetzudan Rebirth

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:51 pm

Petsy
Jetzudan Rebirth
Petsy
Gör jag ju, men den enda snygga är inte särkilt varm.. xp
Meh, vad allt måste vara snyggt då. Jag går runt i typ fulaste kläderna, men dom är varma.
Det m峴e inte, men jag har ingen lust att bli mobbade av alla tjejer i min skola f?tt jag g岠i konstiga kl䤥r.. sad
Ajo, det också > .o Det är tråkigt.
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:52 pm

[ Message temporarily off-line ]

Sostrate

Meowth o3o

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:52 pm

Valgarv
Chibi_Chocobo
ninja

Ah,kul att se dig online ^^ Hoppas allt är bra..o.<
ja ne, hejhej jo det är bara bra med mig, ska nog träffa min kompis imorrn på sjukhuset

har vart ute o ninjat domokun ninja
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:53 pm

Chibi_Chocobo
ninja
ninja ! ze ninja is back

Sostrate

Petsy

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:53 pm

Jetzudan Rebirth
Petsy
Jetzudan Rebirth
Petsy
Meh, vad allt måste vara snyggt då. Jag går runt i typ fulaste kläderna, men dom är varma.
Det m峴e inte, men jag har ingen lust att bli mobbade av alla tjejer i min skola f?tt jag g岠i konstiga kl䤥r.. sad
Mjo.. men av frysa eller bli mobbad så väljer jag bli mobbad sweatdrop orkar typ inte bry mig längre ändå om vad dom säger razz
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:54 pm

Petsy
Jetzudan Rebirth
Petsy
Jetzudan Rebirth
Petsy
Mjo.. men av frysa eller bli mobbad så väljer jag bli mobbad sweatdrop orkar typ inte bry mig längre ändå om vad dom säger razz
Mw00t, så tänker jag också. razz

Jetzudan Rebirth

Meowth o3o

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:55 pm

Petsy
Chibi_Chocobo
ninja
surprised
jag ar nog ingen bra ninja for du sag mig sweatdrop
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:55 pm

Sostrate
Valgarv
Sos: Jag 䲠typ senil eller n崮.<.< xd L崥r sm堬䳫igt..O___o F? 岥t k? jag rakt in i ett tr䤠och hela pulkan splittrades eek Det var j䴴e kul! whee
Lol!!!! Det m峴e h䮤a mig n姯n g宧 xd domokun
Jag upplevde v䲳ta actionfilmsgrejen en g宧 d堪ag och Filippa 嫴e t姠med v岡 pulkor ? ett gupp och s堲amlade jag av pulkan precis efter guppet och s堳er man Filippa flyga ? XDD du vet typ..n䲠en bil skall k?? en bro eller n崠<_<; typ s堦ast i pulkformat xd !!

xd xd Fan va ballt!
Jag och min kompis brukar alltid kasta oss ner för en jätte lång backe som finns här hemma vid mig <.<; Vi såg det på nån film som vi tyckte var bra, sen senare på kvällen när vi gick ut flummade vi lite och..Ja.. xd

Choco: Ah,trevligt att höra :3 *Tumme upp*
Skulle vilja se nån gång när ni är ute och ninjar..<.<

Valgarv

Petsy

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:56 pm

Jetzudan Rebirth
Petsy
Jetzudan Rebirth
Petsy
Jetzudan Rebirth
Petsy
Mw00t, så tänker jag också. razz
W00t ;O
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:57 pm

Petsy
W00t ;O
Yeaah. ;P

Jetzudan Rebirth

Petsy

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:57 pm

Chibi_Chocobo
Petsy
Chibi_Chocobo
ninja
surprised
jag ar nog ingen bra ninja for du sag mig sweatdrop
tydligen inte sweatdrop
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 2:59 pm

Valgarv
Sostrate
Valgarv
Sos: Jag 䲠typ senil eller n崮.<.< xd L崥r sm堬䳫igt..O___o F? 岥t k? jag rakt in i ett tr䤠och hela pulkan splittrades eek Det var j䴴e kul! whee
Jag upplevde v䲳ta actionfilmsgrejen en g宧 d堪ag och Filippa 嫴e t姠med v岡 pulkor ? ett gupp och s堲amlade jag av pulkan precis efter guppet och s堳er man Filippa flyga ? XDD du vet typ..n䲠en bil skall k?? en bro eller n崠<_<; typ s堦ast i pulkformat xd !!

xd xd Fan va ballt!
Jag och min kompis brukar alltid kasta oss ner för en jätte lång backe som finns här hemma vid mig <.<; Vi såg det på nån film som vi tyckte var bra, sen senare på kvällen när vi gick ut flummade vi lite och..Ja.. xd
xd xd !!!Zomg!Haha! Låter skitkul jue! Det är kul att flumma domokun

Sostrate

Petsy

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:00 pm

Jetzudan Rebirth
Petsy
W00t ;O
Yeaah. ;P
.. uhm, är det inte tungt eller jobbigt att jag jämt klänger på dig? o.o
PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:01 pm

Sostrate
Valgarv
Sostrate
Valgarv

xd xd Fan va ballt!
xd xd !!!Zomg!Haha! Låter skitkul jue! Det är kul att flumma domokun

Hell yeah.. domokun eek SCORE!Det snöar!*Pekar mot fönstret*

Valgarv

Jetzudan Rebirth

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 3:01 pm

Petsy
Jetzudan Rebirth
Petsy
W00t ;O
Yeaah. ;P
.. uhm, är det inte tungt eller jobbigt att jag jämt klänger på dig? o.o
Muh, nä. Behöver lite träning ändå så. ;P
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 2703 2704 2705 2706 2707 2708 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games