|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:41 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy, Okej.. Vad jobbigt. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:42 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Nu är det juul igen whee *Ta fram en mistel* xp ninja Eh.. Jag vet inte sweatdrop w00t. :O Jag har l䮧tat efter julen. <. < Turunge. *H䮧a upp misteln ovanf?Har jag med, b䳴a 岳tiden tycker jag razz Jeppz, håller med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:43 pm
Valgarv Sostrate Valgarv Cookies..O___o *Dreglar halvt* Jag älskar snö.. heart Så vackert :3 Åska är också trevligt,men det är trevligare att vara inomhus när det åskar och så..<.> Det ända jobbiga med vinter att det blir ibland ûberkallt! crying Jo det är det..^^ skönt att man köpt vinterskor 3nodding xd whee! kan hoppa omkring i snön utan att bli kall! whee och..och..det....är..PULKASÄSONGXD eek eek eek !!! *Hade totalt gl?bort om pulkor och tefat and s**t* domokun HELL YEAH!!! domokun heart -Ska k?Bob race med min bror- ninja Najs najs...but, how could you forget?! eek skall 嫡 pulka en massa med mina kompisar whee fast jag f岠ta det f?ktigt..x_X;; k? snett ? ett gupp och ja..xD swoosh och s堬andade jag p堳annas ben sweatdrop hon visste inte ifall hon skulle skratta eller skrika xd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:44 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Nu är det juul igen whee *Ta fram en mistel* xp ninja Eh.. Jag vet inte sweatdrop w00t. :O Jag har l䮧tat efter julen. <. < Turunge. *H䮧a upp misteln ovanf?Har jag med, b䳴a 岳tiden tycker jag razz Jeppz, håller med. Fast jobbigt och beh?frysa.. >o< vilket jag kommer g? eftersom jag alltid kl䲠mig s場unnt sweatdrop Nah, ta på dig en jacka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:46 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Nu är det juul igen whee *Ta fram en mistel* xp ninja Eh.. Jag vet inte sweatdrop w00t. :O Jag har l䮧tat efter julen. <. < Turunge. *H䮧a upp misteln ovanf?Har jag med, b䳴a 岳tiden tycker jag razz Jeppz, håller med. Fast jobbigt och beh?frysa.. >o< vilket jag kommer g? eftersom jag alltid kl䲠mig s場unnt sweatdrop Nah, ta på dig en jacka. Gör jag ju, men den enda snygga är inte särkilt varm.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:47 pm
Petsy Gör jag ju, men den enda snygga är inte särkilt varm.. xp Meh, vad allt måste vara snyggt då. Jag går runt i typ fulaste kläderna, men dom är varma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:50 pm
*Hoppar upp på en hylla som står i ett hörn mot en vägg*...*Sjunger tyst*
Dreams are engaging in battle Cosmos is rising to fight Our world is neglected and falling Gaia, she screams in the night!
*Lutar sig mot väggen*...
*Fortsätter sjunga*
On the verge of decay and destruction Hope is what keeps her alive Sending her plea to her people That nothing is written in stone
See the sun See the sky Hear the whispers of the wind Take the time Live the dream Be the Anima Mundi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|