|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:26 pm
Petsy Eh.. jaha.. sweatdrop xp *klänga framifrån istället* whee Wewt. o.o Tja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:26 pm
Sostrate Iof...och så kan han äta upp i princip alla xd WAAH älskade yoshis storys söthet gonk heart typ..gullig musik...och yoshi!! Yoshi knäcker allt och alla! xd Mojajajajajaj!..Nej jag menar,BUJAJAJAJAJAJAJA! domokun whee ..God,jag fryser inombords..<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:27 pm
Valgarv Sostrate Iof...och så kan han äta upp i princip alla xd WAAH älskade yoshis storys söthet gonk heart typ..gullig musik...och yoshi!! Yoshi knäcker allt och alla! xd Mojajajajajaj!..Nej jag menar,BUJAJAJAJAJAJAJA! domokun whee ..God,jag fryser inombords..<.< Kekekekekeke!!<__ Kallt?o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:27 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate eek *klappar* >__<;; jag skojade bara..I wont keel joo 3nodding Yaey! xd xp whee wroomzies "wroomzies"? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:29 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:31 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Eh.. jaha.. sweatdrop xp *klänga framifrån istället* whee Wewt. o.o Tja. Tja 3nodding
Sioxen Okay..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:32 pm
Petsy Pappiliott Okej.. <.<.. N姯t som 䲠fel? o.O Ne då sweatdrop men jag är irriterad på datorn Aha. Okej. neutral .. Vad händer med den då? o.<.. Ursäkta ifall jag frågar.. Kanske är lite iriterande det med. <.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:33 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:34 pm
Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Iof...och så kan han äta upp i princip alla xd WAAH älskade yoshis storys söthet gonk heart typ..gullig musik...och yoshi!! Yoshi knäcker allt och alla! xd Mojajajajajaj!..Nej jag menar,BUJAJAJAJAJAJAJA! domokun whee ..God,jag fryser inombords..<.< Kekekekekeke!!<__ Kallt?o.o Kakakakakaka!... ... ...Kaka?O_o Jaaa >w< Det ska komma 5-10 cm (EDIT!) sn?att och kanske ska blixtra and s**t ._. LOL kaka <<; påminner mig om ett citat XDDD anyway >__>;;; Jo, det snöar här också ^^ mysigt..men åska är mindre mysigt enligt mig .__.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:35 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Eh.. jaha.. sweatdrop xp *klänga framifrån istället* whee Wewt. o.o Tja. Tja 3nodding Det var l䮧esen. xd Jätte xp Typ.. nåra sekunder sen
Oh my.. surprised Det snöar! whee
Pappiliott Det är okej att fråga.. sweatdrop Internet slutar funka..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:36 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Eh.. jaha.. sweatdrop xp *klänga framifrån istället* whee Wewt. o.o Tja. Tja 3nodding Det var l䮧esen. xd Jätte xp Typ.. nåra sekunder sen
Oh my.. surprised Det snöar! whee Mmhm. razz o_o.... VARFÖR SNÖAR DET ÖVERALLT FÖRUTOM HÄR?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:37 pm
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Iof...och så kan han äta upp i princip alla xd WAAH älskade yoshis storys söthet gonk heart typ..gullig musik...och yoshi!! Yoshi knäcker allt och alla! xd Mojajajajajaj!..Nej jag menar,BUJAJAJAJAJAJAJA! domokun whee ..God,jag fryser inombords..<.< Kekekekekeke!!<__ Kallt?o.o Kakakakakaka!... ... ...Kaka?O_o Jaaa >w< Det ska komma 5-10 cm (EDIT!) sn?att och kanske ska blixtra and s**t ._. LOL kaka <<; påminner mig om ett citat XDDD anyway >__>;;; Jo, det snöar här också ^^ mysigt..men åska är mindre mysigt enligt mig .__.; Cookies..O___o *Dreglar halvt* Jag älskar snö.. heart Så vackert :3 Åska är också trevligt,men det är trevligare att vara inomhus när det åskar och så..<.> Det ända jobbiga med vinter att det blir ibland ûberkallt! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:38 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Eh.. jaha.. sweatdrop xp *klänga framifrån istället* whee Wewt. o.o Tja. Tja 3nodding Det var l䮧esen. xd Jätte xp Typ.. nåra sekunder sen
Oh my.. surprised Det snöar! whee Mmhm. razz o_o.... VARFÖR SNÖAR DET ÖVERALLT FÖRUTOM HÄR?! gonk Nu är det juul igen whee *Ta fram en mistel* xp ninja Eh.. Jag vet inte sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:39 pm
Valgarv Cookies..O___o *Dreglar halvt* Jag älskar snö.. heart Så vackert :3 Åska är också trevligt,men det är trevligare att vara inomhus när det åskar och så..<.> Det ända jobbiga med vinter att det blir ibland ûberkallt! crying Jo det är det..^^ skönt att man köpt vinterskor 3nodding xd whee! kan hoppa omkring i snön utan att bli kall! whee och..och..det....är..PULKASÄSONGXD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|