|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:03 pm
Jetzudan Rebirth Ah, tur. xp Sostrate: Holy cow! O_O *bugar f?ingret* Yeeez, fear meeee domokun !! cool xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:03 pm
Petsy *ligger p堧olvet* crying w䨮. Naaw, inte gråta. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:04 pm
Jetzudan Rebirth Petsy *ligger p堧olvet* crying w䨮. Naaw, inte gråta. sad men jag hade det ju så bra när jag klängde på dig sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Hasar sig in på ica och går mot mjölken*..Zz..*Halv sover*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Jetzudan Rebirth Ah, tur. xp Sostrate: Holy cow! O_O *bugar f?ingret* Yeeez, fear meeee domokun !! cool xd Mah, inte dig, fingret. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:05 pm
Valgarv *Hasar sig in på ica och går mot mjölken*..Zz..*Halv sover* Nyehehe domokun ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *ligger p堧olvet* crying w䨮. Naaw, inte gråta. sad men jag hade det ju så bra när jag klängde på dig sad Du kan göra det igen? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:06 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *ligger p堧olvet* crying w䨮. Naaw, inte gråta. sad men jag hade det ju så bra när jag klängde på dig sad Du kan göra det igen? o.o Smart surprised *Klänga på igen* whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:07 pm
Petsy Smart surprised *Klänga på igen* whee heart Meheh. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sioxen Petsy Sioxen bra slipper vara orolig *tard din hand s堡tt du reser dig igen* tack..du 䲠v䬫omen^^ *siter ner* sitter stavas med två t annars.. sweatdrop *Förlåt, men jag är en sån som rättar folk ibland..*
Valgarv OI! domokun *Peta på* Fortfarande blockat mig,eh?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Valgarv *Hasar sig in på ica och går mot mjölken*..Zz..*Halv sover* Nyehehe domokun ninja ...*Spärrar upp ögonen och kollar runt för att se vem det är* Who goes there?! <.> Sioxen: Snygg sig.. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 2:09 pm
Petsy ValgarvOI! domokun *Peta på* Fortfarande blockat mig,eh?! So it would seem,ne..?..BAd me,skai nte prata med folk jag ska ignorera.. gonk ...<.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|