Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 268 269 270 271 272 273 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Sep 19, 2006 1:33 pm

Oewww toe maar, luxe!

Ja denk toch ook dat ik maar een nieuw boek ga kopen voor me theorie.. hehe, idd zonde als je daardoor net een fout te veel heb

Ow, nog ff een misschien (dom) vraagje; Hoe kan je aan bloeme komen? sweatdrop
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 12:18 am

ani-falcon
ik heb vanmiddag een creative zen besteld ! biggrin (mp4 speler )
ik kan niet wachten tot ik hem binnekrijg ^^

http://reviews.imp3.net/creative/zvm/02.jpg
die krijg ik maar dan in het zwart biggrin ^

User Image
User ImageUser Image
AAAAAAAAAAH!! Een Creative Zen!!! *rent gillend weg*

Why? Mijn eerste was een Creative -> Aan/ uit Knopje van kapot, mocht na 1 dag al weer terug.
Mijn tweede van een Creative Zen -> Wilde hij niet aansluiten op mijn pc, en toen ik EXACT deed wat ik moest doen van de helpdesk, was de fyrewire of hoe de software daar van heet zo gigantisch verknalt dat niets het meer deed. Ik terug naar de winkel - gelukkig zagen zij al dat het knopje het niet goed deed en mocht die ook terug.
Nu heb ik een Sony. Niet de mooiste, maar hij werkt ten minste! .... Kinda.... nieuwe nummers toevoegen gaat niet makkelijk.
Ik heb behoorlijk veel pech met mp3 spelers.

en Forbidden Angel - bedoel je Gaia Bloemen (Towns) of echte bloemen (bloemenwinkel)?
Art Auction/Quest heart
I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Wed Sep 20, 2006 2:22 am

maar waarom toch creative crying nu ben je me aartsvijand aangezien ik pro ipod ben crying ... neh kidding smile leuk zeg falco ^^ wanneer komt ie binnen en wanneer krijg ik m te zien =P ?
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 3:05 am

doe mij maar een simpele philips mp3.
nooit problemen mee gehad 3nodding

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 20, 2006 6:26 am

User Image
User ImageUser Image
On my mind: Zoek je een baan, krijg je altijd te horen: heb je ervaring? Hoe moet ik ervaring krijgen als niemand me wil aannemen??! Straks heb je nog ervaring voor putjesschepper nodig!!
Art Auction/Quest heart

User Image
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 6:33 am

number_17

psp is beter
misschien groter maar beter

wants secky men pen0r

Digipyro

PostPosted: Wed Sep 20, 2006 7:57 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
On my mind: Zoek je een baan, krijg je altijd te horen: heb je ervaring? Hoe moet ik ervaring krijgen als niemand me wil aannemen??! Straks heb je nog ervaring voor putjesschepper nodig!!
Art Auction/Quest heart

User Image

HHAAHHAHAHAHAA PRECIEEESSSSSSS eindelijk eens iemand die t zelfde probleem heeft . Wij moeten vaker pratenm i guess... t enigste wat t wel goed doet op me c.v is dat ik ervaring bij de radio heb ( ok ok en dat ik me stage succesvol heb afgerond -_-)
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 7:58 am

* on me mind ( op ze schots) zou het dan echt mogenlijk zijn om chatterbox onderaan de stickies te krijgen 0_0.......

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 8:36 am

Eastvane
kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Art Auction/Quest heart

User Image

HHAAHHAHAHAHAA PRECIEEESSSSSSS eindelijk eens iemand die t zelfde probleem heeft . Wij moeten vaker pratenm i guess... t enigste wat t wel goed doet op me c.v is dat ik ervaring bij de radio heb ( ok ok en dat ik me stage succesvol heb afgerond -_-)

Ja idd o.o daar heb je stages voor je hebt toch heel lang stage gelopen en met kinderen gewerkt op scholen en zo? dat teld echt als ervaring!! (tenzij je een baan in een andere richting zoekt sweatdrop )
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 10:33 am

likes to shoot his gun
number_17

psp is beter

Ja idd, de PSP is zeker beter, omdat ik meestal maar 5 minuten muziek wil luist*batterij sterft*

Mois The Moogle

ani-falcon

PostPosted: Wed Sep 20, 2006 10:55 am

ik heb hem hoor ! mijn creative zen ^^
en alles werkt tot nog toe prima ^^
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 11:54 am

likes to shoot his gun
number_17

psp is beter
gaat moeilijk.
aangoen mijn mp3 aan al mijn wensen voldoet.

dan zou de psp slechter zijn omdat die groter is 3nodding

number_17

wants secky men pen0r

PostPosted: Wed Sep 20, 2006 12:40 pm

number_17
likes to shoot his gun
number_17

psp is beter
gaat moeilijk.
aangoen mijn mp3 aan al mijn wensen voldoet.

dan zou de psp slechter zijn omdat die groter is 3nodding

ja dat ie zo groot is is een nadeel maar et is ook een voordeel
want je kan ook films en foto's bekijke, game, surfe en veel meer
met max 4 gig opslag
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 12:44 pm

Darlaa
Eastvane
kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Art Auction/Quest heart

User Image

Ja idd o.o daar heb je stages voor je hebt toch heel lang stage gelopen en met kinderen gewerkt op scholen en zo? dat teld echt als ervaring!! (tenzij je een baan in een andere richting zoekt sweatdrop )

ik zoek even wat anders, maar zelfs als ICTer op een basisschool kom ik niet in aanmerking. Dat al mijn cijfers rondom ICT gemiddeld een 9 waren, telt niet mee. Ik heb de certificaten/ diploma's/ whatever niet, dus dan zouden ze het mij moeten leren, en dat kost ze tijd! Stel je voor, je zou iemand helpen!!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 1:19 pm

Heh, nee we leven jammergenoeg in een maatschappij waar je gewoon moet weten wat je wild gaan doen zodat je de juiste opleidingen kan gaan volgen.. er is weinig ruimte voor flexibilliteit sad tenzij je nog vier jaar een opleiding wil gaan volgen.

Misschien is een korte cursus iets voor jou zodat je toch iets kan laten zien.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 268 269 270 271 272 273 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games