|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 1:33 pm
Oewww toe maar, luxe!
Ja denk toch ook dat ik maar een nieuw boek ga kopen voor me theorie.. hehe, idd zonde als je daardoor net een fout te veel heb
Ow, nog ff een misschien (dom) vraagje; Hoe kan je aan bloeme komen? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:18 am
   AAAAAAAAAAH!! Een Creative Zen!!! *rent gillend weg* Why? Mijn eerste was een Creative -> Aan/ uit Knopje van kapot, mocht na 1 dag al weer terug. Mijn tweede van een Creative Zen -> Wilde hij niet aansluiten op mijn pc, en toen ik EXACT deed wat ik moest doen van de helpdesk, was de fyrewire of hoe de software daar van heet zo gigantisch verknalt dat niets het meer deed. Ik terug naar de winkel - gelukkig zagen zij al dat het knopje het niet goed deed en mocht die ook terug. Nu heb ik een Sony. Niet de mooiste, maar hij werkt ten minste! .... Kinda.... nieuwe nummers toevoegen gaat niet makkelijk. Ik heb behoorlijk veel pech met mp3 spelers. en Forbidden Angel - bedoel je Gaia Bloemen (Towns) of echte bloemen (bloemenwinkel)? Art Auction/Quest heart I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 2:22 am
maar waarom toch creative crying nu ben je me aartsvijand aangezien ik pro ipod ben crying ... neh kidding smile leuk zeg falco ^^ wanneer komt ie binnen en wanneer krijg ik m te zien =P ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 3:05 am
doe mij maar een simpele philips mp3. nooit problemen mee gehad 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 6:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 6:33 am
number_17 doe mij maar een simpele philips mp3. nooit problemen mee gehad 3nodding psp is beter misschien groter maar beter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 7:57 am
HHAAHHAHAHAHAA PRECIEEESSSSSSS eindelijk eens iemand die t zelfde probleem heeft . Wij moeten vaker pratenm i guess... t enigste wat t wel goed doet op me c.v is dat ik ervaring bij de radio heb ( ok ok en dat ik me stage succesvol heb afgerond -_-)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 7:58 am
* on me mind ( op ze schots) zou het dan echt mogenlijk zijn om chatterbox onderaan de stickies te krijgen 0_0.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 8:36 am
Eastvane HHAAHHAHAHAHAA PRECIEEESSSSSSS eindelijk eens iemand die t zelfde probleem heeft . Wij moeten vaker pratenm i guess... t enigste wat t wel goed doet op me c.v is dat ik ervaring bij de radio heb ( ok ok en dat ik me stage succesvol heb afgerond -_-) •♥• Ja idd o.o daar heb je stages voor je hebt toch heel lang stage gelopen en met kinderen gewerkt op scholen en zo? dat teld echt als ervaring!! (tenzij je een baan in een andere richting zoekt sweatdrop ) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 10:33 am
likes to shoot his gun number_17 doe mij maar een simpele philips mp3. nooit problemen mee gehad 3nodding psp is beter misschien groter maar beter Ja idd, de PSP is zeker beter, omdat ik meestal maar 5 minuten muziek wil luist*batterij sterft*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 10:55 am
ik heb hem hoor ! mijn creative zen ^^ en alles werkt tot nog toe prima ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 11:54 am
likes to shoot his gun number_17 doe mij maar een simpele philips mp3. nooit problemen mee gehad 3nodding psp is beter misschien groter maar beter gaat moeilijk. aangoen mijn mp3 aan al mijn wensen voldoet.
dan zou de psp slechter zijn omdat die groter is 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:40 pm
number_17 likes to shoot his gun number_17 doe mij maar een simpele philips mp3. nooit problemen mee gehad 3nodding psp is beter misschien groter maar beter gaat moeilijk. aangoen mijn mp3 aan al mijn wensen voldoet.
dan zou de psp slechter zijn omdat die groter is 3nodding ja dat ie zo groot is is een nadeel maar et is ook een voordeel want je kan ook films en foto's bekijke, game, surfe en veel meer met max 4 gig opslag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 12:44 pm
Darlaa Eastvane HHAAHHAHAHAHAA PRECIEEESSSSSSS eindelijk eens iemand die t zelfde probleem heeft . Wij moeten vaker pratenm i guess... t enigste wat t wel goed doet op me c.v is dat ik ervaring bij de radio heb ( ok ok en dat ik me stage succesvol heb afgerond -_-) •♥• Ja idd o.o daar heb je stages voor je hebt toch heel lang stage gelopen en met kinderen gewerkt op scholen en zo? dat teld echt als ervaring!! (tenzij je een baan in een andere richting zoekt sweatdrop ) •♥•ik zoek even wat anders, maar zelfs als ICTer op een basisschool kom ik niet in aanmerking. Dat al mijn cijfers rondom ICT gemiddeld een 9 waren, telt niet mee. Ik heb de certificaten/ diploma's/ whatever niet, dus dan zouden ze het mij moeten leren, en dat kost ze tijd! Stel je voor, je zou iemand helpen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 1:19 pm
•♥• Heh, nee we leven jammergenoeg in een maatschappij waar je gewoon moet weten wat je wild gaan doen zodat je de juiste opleidingen kan gaan volgen.. er is weinig ruimte voor flexibilliteit sad tenzij je nog vier jaar een opleiding wil gaan volgen.
Misschien is een korte cursus iets voor jou zodat je toch iets kan laten zien. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|