|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:42 am
Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama Jalkazar O.o, jag zappade lite bland bilderna.... Går ni drama estet hela gänget xd Ni skulle lätt smälta in där cool Fast ni har faktiskt lite bättre smak än dom som går på min skola rolleyes Nä, för fan! Media all the way. Måste skriva upp namnen på vilka det är också, *uppdaterar posten*Vilka som ser estet ut? Nej,vilka alla på bilden är. wink *fattar noll* Men dig kan man ta för estet, neonrosa flyger ävon hon dit, valgarv joinar er såklart, miradjii gränsar tilldet, resten av tjejerna kommer även dom dit ninja eller? Estet är för skoltrötta homowannabe ungdomar som inte får något jobb annat än på typ... alfa godizzz. Jag däremot, ska lära ERA UNGAR vett!Jag är skåpgranne med hela nola estet ettor xd dom är skitkonstiga... fast jag känner typ 7st rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:55 am
Jalkazar Jag är skåpgranne med hela nola estet ettor xd dom är skitkonstiga... fast jag känner typ 7st rolleyes Palla estet. (Missa ej fula ankminen på förra sidan,ni som läser)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:06 am
Sakana-sama Jalkazar Jag är skåpgranne med hela nola estet ettor xd dom är skitkonstiga... fast jag känner typ 7st rolleyes Palla estet. (Missa ej fula ankminen på förra sidan,ni som läser)Dom gör bara konstiga saker hel bunten, sitta och gnida ballonger någon? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 8:18 am
Sakana-sama Estet är för skoltrötta homowannabe ungdomar som inte får något jobb annat än på typ... alfa godizzz. Word.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 9:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 9:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 4:18 pm
Jag känner ingen estet som blivit något, de flesta konstnärer/skådespelare blir ju det utan att ha gått estet. Alla som någonsin blivit något har ju gått samhäll med inriktning ekonomi. O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 3:20 am
Sakana-sama Jag känner ingen estet som blivit något, de flesta konstnärer/skådespelare blir ju det utan att ha gått estet. Alla som någonsin blivit något har ju gått samhäll med inriktning ekonomi. O_o Natur rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 3:55 am
Sakana-sama Jag känner ingen estet som blivit något, de flesta konstnärer/skådespelare blir ju det utan att ha gått estet. Alla som någonsin blivit något har ju gått samhäll med inriktning ekonomi. O_o Mmm, och alla dom som går media får jobb på TV/Radio..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 6:10 am
Inte tycka illa om esteter. De har söta lolita-kläder på sig~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 10:21 am
Sakana-sama Jag däremot, ska lära ERA UNGAR vett! YOSH! GTS! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:08 am
Mikusagi Inte tycka illa om esteter. De har söta lolita-kläder på sig~ heart Estet äger, man kan lägga alla konstiga i ett fack ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 12:02 pm
Sakana-sama Jag känner ingen estet som blivit något, de flesta konstnärer/skådespelare blir ju det utan att ha gått estet. Alla som någonsin blivit något har ju gått samhäll med inriktning ekonomi. O_o So? Det är ju säkert alla nv:are som blir ngt även -_____- Jag tror knappast att det har med gymnasiedjävlalinhe att göra om man blir ngt eller inte, snarare på personen i fråga. Så lägg ner. Och är man skoltrött ska man verkligen inte gå estet. Iaf inte teater, det är grymt krävande.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 1:40 pm
En kompis syrra gick Estet/bild, nu är hon snart färdigutbildad psykolog. Jag skulle fan valt estet om jag vill välja om idag xD Estet ftw, teoretiska linjer är bajs har jag märkt >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 3:33 pm
Ruska Sakana-sama Jag känner ingen estet som blivit något, de flesta konstnärer/skådespelare blir ju det utan att ha gått estet. Alla som någonsin blivit något har ju gått samhäll med inriktning ekonomi. O_o So? Det är ju säkert alla nv:are som blir ngt även -_____- Jag tror knappast att det har med gymnasiedjävlalinhe att göra om man blir ngt eller inte, snarare på personen i fråga. Så lägg ner. Och är man skoltrött ska man verkligen inte gå estet. Iaf inte teater, det är grymt krävande. SYV i min förra skola påstod att naturvetare blir stela och tittar bara i mikroskop, så de kan inte förstå sig på människor xd
Jag läser samhälle-medicin. Förutom Medicinsk grundkurs får jag läsa psykologi och psykosocialorientering (där man får lära sig hur omgivningen påverkar en person, och att man kanske inte behöver ge magmedicin till någon som har ont i magen, utan terapi eller kanske ett nytt arbete). Paralellklassen, natur-medicin, läser förutom Medicinsk grundkurs också kemi and stuffs, ni vet. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|