Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Foton på er själva Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 268 269 270 271 272 273 ... 355 356 357 358 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jalkazar

PostPosted: Sat Sep 16, 2006 3:42 am

Sakana-sama
Jalkazar
Sakana-sama
Jalkazar
Sakana-sama
Jalkazar
O.o, jag zappade lite bland bilderna.... Går ni drama estet hela gänget xd Ni skulle lätt smälta in där cool
Fast ni har faktiskt lite bättre smak än dom som går på min skola rolleyes

Nä, för fan! Media all the way. Måste skriva upp namnen på vilka det är också, *uppdaterar posten*
Vilka som ser estet ut?

Nej,vilka alla på bilden är. wink
*fattar noll* Men dig kan man ta för estet, neonrosa flyger ävon hon dit, valgarv joinar er såklart, miradjii gränsar tilldet, resten av tjejerna kommer även dom dit ninja eller?

Estet är för skoltrötta homowannabe ungdomar som inte får något jobb annat än på typ... alfa godizzz. Jag däremot, ska lära ERA UNGAR vett!
Jag är skåpgranne med hela nola estet ettor xd dom är skitkonstiga... fast jag känner typ 7st rolleyes
PostPosted: Sat Sep 16, 2006 3:55 am

Jalkazar
Jag är skåpgranne med hela nola estet ettor xd dom är skitkonstiga... fast jag känner typ 7st rolleyes

Palla estet. (Missa ej fula ankminen på förra sidan,ni som läser)

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200

Jalkazar

PostPosted: Sat Sep 16, 2006 4:06 am

Sakana-sama
Jalkazar

Palla estet. (Missa ej fula ankminen på förra sidan,ni som läser)
Dom gör bara konstiga saker hel bunten, sitta och gnida ballonger någon? rolleyes
PostPosted: Sat Sep 16, 2006 8:18 am

Sakana-sama
Estet är för skoltrötta homowannabe ungdomar som inte får något jobb annat än på typ... alfa godizzz.
Word.

Niddler

Ruska

PostPosted: Sat Sep 16, 2006 9:31 am

^Fördom deluxe -_-''
PostPosted: Sat Sep 16, 2006 9:45 am

Ruska
^Fördom deluxe -_-''
mhm.

Filthy

Vice Captain

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Sat Sep 16, 2006 4:18 pm

Ruska
^Fördom deluxe -_-''

Jag känner ingen estet som blivit något, de flesta konstnärer/skådespelare blir ju det utan att ha gått estet. Alla som någonsin blivit något har ju gått samhäll med inriktning ekonomi. O_o
PostPosted: Sun Sep 17, 2006 3:20 am

Sakana-sama
Ruska
^Fördom deluxe -_-''

Jag känner ingen estet som blivit något, de flesta konstnärer/skådespelare blir ju det utan att ha gått estet. Alla som någonsin blivit något har ju gått samhäll med inriktning ekonomi. O_o
Natur rolleyes

Jalkazar

Filthy

Vice Captain

PostPosted: Sun Sep 17, 2006 3:55 am

Sakana-sama
Ruska
^Fördom deluxe -_-''

Mmm, och alla dom som går media får jobb på TV/Radio..
PostPosted: Sun Sep 17, 2006 6:10 am

Inte tycka illa om esteter. De har söta lolita-kläder på sig~ heart

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Valgarv

PostPosted: Sun Sep 17, 2006 10:21 am

Sakana-sama

Jag däremot, ska lära ERA UNGAR vett!

YOSH! GTS! <3
PostPosted: Sun Sep 17, 2006 11:08 am

Mikusagi

Inte tycka illa om esteter. De har söta lolita-kläder på sig~ heart
Estet äger, man kan lägga alla konstiga i ett fack ^^

Jalkazar

Ruska

PostPosted: Sun Sep 17, 2006 12:02 pm

Sakana-sama
Ruska
^Fördom deluxe -_-''

So? Det är ju säkert alla nv:are som blir ngt även -_____- Jag tror knappast att det har med gymnasiedjävlalinhe att göra om man blir ngt eller inte, snarare på personen i fråga. Så lägg ner.
Och är man skoltrött ska man verkligen inte gå estet. Iaf inte teater, det är grymt krävande.
PostPosted: Sun Sep 17, 2006 1:40 pm

En kompis syrra gick Estet/bild, nu är hon snart färdigutbildad psykolog. Jag skulle fan valt estet om jag vill välja om idag xD Estet ftw, teoretiska linjer är bajs har jag märkt >_>

Aranea

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Sun Sep 17, 2006 3:33 pm

Ruska
Sakana-sama
Ruska
^Fördom deluxe -_-''

So? Det är ju säkert alla nv:are som blir ngt även -_____- Jag tror knappast att det har med gymnasiedjävlalinhe att göra om man blir ngt eller inte, snarare på personen i fråga. Så lägg ner.
Och är man skoltrött ska man verkligen inte gå estet. Iaf inte teater, det är grymt krävande.

SYV i min förra skola påstod att naturvetare blir stela och tittar bara i mikroskop, så de kan inte förstå sig på människor
xd

Jag läser samhälle-medicin. Förutom Medicinsk grundkurs får jag läsa psykologi och psykosocialorientering (där man får lära sig hur omgivningen påverkar en person, och att man kanske inte behöver ge magmedicin till någon som har ont i magen, utan terapi eller kanske ett nytt arbete). Paralellklassen, natur-medicin, läser förutom Medicinsk grundkurs också kemi and stuffs, ni vet.
;D
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 268 269 270 271 272 273 ... 355 356 357 358 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games