|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:07 am
meh. tack? whee hur står det till med dig idag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:09 am
lingonsylt meh. tack? whee hur står det till med dig idag? Det funkar bra här borta.. Har precis varit och handalt presnter till mamma för pappas pengar razz Ska nog åka och bada sedan... Hur har du det själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:11 am
Valkyria86 lingonsylt meh. tack? whee hur står det till med dig idag? Det funkar bra här borta.. Har precis varit och handalt presnter till mamma för pappas pengar razz Ska nog åka och bada sedan... Hur har du det själv då? okej blaugh oj.. det är ju så blött att bada razz det är rätt bra här, väntar på mat biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:13 am
lingonsylt okej blaugh oj.. det är ju så blött att bada razz det är rätt bra här, väntar på mat biggrin Jo, men det är ju det som är skönt ^.^ Massa varmt och äckligt här ju.... Haha, ok. Gott! razz Själv v'äntar jag på att jag ska gå och bli rik på gaia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:16 am
Valkyria86 lingonsylt okej blaugh oj.. det är ju så blött att bada razz det är rätt bra här, väntar på mat biggrin Jo, men det är ju det som är skönt ^.^ Massa varmt och äckligt här ju.... Haha, ok. Gott! razz Själv v'äntar jag på att jag ska gå och bli rik på gaia... jo det är iofs sant det är så äckligt varmt sad menmenmen. nu ska jag åla iväg och se om jag får någon mat blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:19 am
lingonsylt jo det är iofs sant det är så äckligt varmt sad menmenmen. nu ska jag åla iväg och se om jag får någon mat blaugh Jo, och bada brukar som sagt vara en ganska intressant lösning på det hela ^.^ Bara man slipper sola efteråt.. xp Ok, du får ha det så bra.. Ska väl kanske gå och ta hand om födesledagstråden razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|