Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Forever Young - Hij is uit! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 30 ... 70 71 72 73 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Je favo FY character tot nu toe is...
  Naraku
  Matsuru
  Blade
  Sushi
  Mayonaka
  Ao
  Rain
  Kai
  Clover (als je haar al kent...)
  Hane (als je hem al kent...)
View Results

Deefkej

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 8:25 am

kittyocean
Thu HUnter gebruikt wat hij op dat moment nodig heeft ^_^ Maar hij heeft een mes waarin hij een kerf maakt voor elke prooi. Op dieren jagen doet hij niet, wel op Magic Users ^_^ Dus wat is het nut van een kruisboog dan? Niet dat het geen leuk idee is hoor ^_^ Vind het juist wel interessant!!

Nou, ik zie gewoon standaard bij het woordt hunter een boog of kruisboog, maar ik vind kruisbogen mooier, en je k**t ook dezelfde als in The 10th Kingdom doen, zit een hunter met kruisboog, die als hij die afschiet altijd wel iets in het hart raakt (dus hoe ver weg het ook is, het sterft) behalve als het in een huis zit, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel, ik probeer nu manga stijl te leren, en opzich best leuk biggrin iemand nog andere tut's dan www.howtodrawmanga.com?
PostPosted: Mon Oct 10, 2005 8:52 am

Deefkej
kiek
OMG ^_^'' ik denk dat ik morgen een paar bladzijdes ga printen razz Wil een beetje veel lezen nog (vanaf hdst 6 ofzo razz ).. Ben alsnog wel heeeeel erg benieuw smile

onze printer is kapot =( zou je denken dat ik alle 24 hoofdstukken op school mag uitprinten?

haha XD vast niet.... maar tis money voor them (bij mij dan...)

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 9:40 am

bij ons kost het ook geld, tenzij je iets vanuit een leslokaal mag uitpringen... dan isset gratis ninja
*heeft posters zitten uitprinten in vol kleur tijdens informatica*
PostPosted: Mon Oct 10, 2005 10:18 am

Deefkej
kittyocean
Thu HUnter gebruikt wat hij op dat moment nodig heeft ^_^ Maar hij heeft een mes waarin hij een kerf maakt voor elke prooi. Op dieren jagen doet hij niet, wel op Magic Users ^_^ Dus wat is het nut van een kruisboog dan? Niet dat het geen leuk idee is hoor ^_^ Vind het juist wel interessant!!

Nou, ik zie gewoon standaard bij het woordt hunter een boog of kruisboog, maar ik vind kruisbogen mooier, en je k**t ook dezelfde als in The 10th Kingdom doen, zit een hunter met kruisboog, die als hij die afschiet altijd wel iets in het hart raakt (dus hoe ver weg het ook is, het sterft) behalve als het in een huis zit, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel, ik probeer nu manga stijl te leren, en opzich best leuk biggrin iemand nog andere tut's dan www.howtodrawmanga.com?

Pfoei... er zijn er zoveel... polykarbon.com ofzo ook... kan ook polycarbon zijn... en sailorenergy.net.... typ het maar bij google in!!!

kittyocean
Captain

Deefkej

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 10:23 am

Oe, bedankt voor de site's..

Haarstijlen lukt nu best al goed eek ja, gewoon plat hangende, dus zonder wind effect ofzo.. maar het is een goed begin rolleyes
PostPosted: Mon Oct 10, 2005 10:25 am

Deefkej
Oe, bedankt voor de site's..

Haarstijlen lukt nu best al goed eek ja, gewoon plat hangende, dus zonder wind effect ofzo.. maar het is een goed begin rolleyes

Je moet ergens beginnen ^_^

Even een verzoekje, kunnen we weer een beetje terug op de topic komen XD? We dwalen een beetje af XD

Alles over tekenen kan altijd in de Art Topic besproken worden biggrin

Praten over de vooruitgang van een tekening voor FY is weer on topic XD

kittyocean
Captain

Deefkej

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 10:29 am

In princiepe is het de vooruitgang van die tekening, want daarvoor leer ik het nu. (en omdat ik het graag wil..) maar ik stuur je binnen een paar dagen wel een schetsje van ''The'' Hunter.. (PM..) waneer komt het volgende deel? eek xd
PostPosted: Mon Oct 10, 2005 10:38 am

Morgen misschien XD Staat je pm niet meer op friends only? Dan kan ik je eens mijn msn adres sturen XD

kittyocean
Captain

XDmaster2

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 10:44 am

kittyocean
Morgen misschien XD Staat je pm niet meer op friends only? Dan kan ik je eens mijn msn adres sturen XD
heb jij msn?? mag ik die ook ??? oke dit is heel offtopic ik zal er wel een mening over het verhaal erbij schrijven XD
ehm ja ik vindt wat ik tot nu toe gelezen heb best leuk ook al snap ik de helft niet sweatdrop
PostPosted: Mon Oct 10, 2005 10:46 am

kittyocean

Niet meer op friends only, ookal sta je al in mijn friends eek

Ik kan trouwens niet meer wachten op het volgende deel van het verhaal rofl 4laugh

Deefkej

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 11:00 am

Ik geef mijn MSN adres niet zomaar weg; vooral omdat ik het vaak erg druk heb en meer dan 4 MSN schermen open heb (ben ik populair?! O.o)

XD Master, wat begrijp je niet? Waar ben je begonnen met lezen?
PostPosted: Mon Oct 10, 2005 11:02 am

Dan is het mij een hele eer eek

Ik heb ook niet heel het verhaal gelezen smile wel al een groot stuk..

Deefkej

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 11:04 am

Deefkej
Dan is het mij een hele eer eek

Ik heb ook niet heel het verhaal gelezen smile wel al een groot stuk..

Wat moet je dan nog lezen? *nieuwsgierig ninja *
PostPosted: Mon Oct 10, 2005 11:09 am

zon, uhm, ff kijken, 8/9 delen? smile ik lees rustig aan, maakt het meer indruk, en blijft het langer hangen..

Deefkej

XDmaster2

PostPosted: Mon Oct 10, 2005 11:13 am

kittyocean
Ik geef mijn MSN adres niet zomaar weg; vooral omdat ik het vaak erg druk heb en meer dan 4 MSN schermen open heb (ben ik populair?! O.o)

XD Master, wat begrijp je niet? Waar ben je begonnen met lezen?
oh oke maar ik zal niet veel zegen XD en ja je bent guildowner dan ben je populair XD

ik ben nu bezig met het eerste hoofdstuk nog maar engels vin ik nog erg moeilijk en zeker grote teksten
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 30 ... 70 71 72 73 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games