|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:00 pm
kittyocean ButtonFly Shave my legs and call me grandma! Iemand uit mijn klas tekent manga! Dat hoor ik zo vaak XD En als ik vraag WAT manga nu echt is, dan weten ze nooit WAT manga nu betekent XD Ik wou dat ik zo leuk als jouw kon teken. De anime meisjes de ik teken zijn misschien wel mooi maar altijd stijf en niet levendig ik wou dat ik natuurlijke poses kon maken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:10 pm
Darlaa kittyocean ButtonFly Shave my legs and call me grandma! Iemand uit mijn klas tekent manga! Dat hoor ik zo vaak XD En als ik vraag WAT manga nu echt is, dan weten ze nooit WAT manga nu betekent XD Ik wou dat ik zo leuk als jouw kon teken. De anime meisjes de ik teken zijn misschien wel mooi maar altijd stijf en niet levendig ik wou dat ik natuurlijke poses kon maken. jah, daar heb ik ook last van, tenzij ik een voorbeeld heb dat ik kan na tekenen en vervolgens het naar mijn eigen smaak aanpas... (zoals nu ><)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:11 pm
Darlaa kittyocean ButtonFly Shave my legs and call me grandma! Iemand uit mijn klas tekent manga! Dat hoor ik zo vaak XD En als ik vraag WAT manga nu echt is, dan weten ze nooit WAT manga nu betekent XD Ik wou dat ik zo leuk als jouw kon teken. De anime meisjes de ik teken zijn misschien wel mooi maar altijd stijf en niet levendig ik wou dat ik natuurlijke poses kon maken. Bij mij in het begin ook niet. Wat mij ontzettend heeft geholpen: Ik heb allemaal bestaande anime plaatjes uitgeprint en daarvan uitgezocht hoe die opgebouwd zijn. En zo heb ik de pose nagetekend. Nu heb ik dat niet meer nodig, maar het helpt heel erg!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:23 pm
Ice-kit number_17 Ice-kit crying cry Ik ben kapot. een vriend heeft zeflmmoord gepleegd en mijn beste vriendin haar vader is plosteling overleden. En zal ook niet veel online zijn dus deze week sowieso cry crying eek das niet niks cry gecondoleerd en veel sterkte sweatdrop *knuf* ik hoop dat je der genoeg thuis over k**t praten... ik zal voor jou, je vriend en de vader van je vriendin bidden 3nodding smile Dat is erg lief van je en dat is ook erg fijn nummer 17! ^_^ dat ze bijde in de hemel mogen komen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:48 pm
number_17 Ice-kit number_17 Ice-kit crying cry Ik ben kapot. een vriend heeft zeflmmoord gepleegd en mijn beste vriendin haar vader is plosteling overleden. En zal ook niet veel online zijn dus deze week sowieso cry crying eek das niet niks cry gecondoleerd en veel sterkte sweatdrop *knuf* ik hoop dat je der genoeg thuis over k**t praten... ik zal voor jou, je vriend en de vader van je vriendin bidden 3nodding smile Dat is erg lief van je en dat is ook erg fijn nummer 17! ^_^ dat ze bijde in de hemel mogen komen 3nodding Amen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:18 am
Kinderen die erg moe zijn worden vervelend tegen elkaar.
En DOE je eens wat nieuws met je haar, terwijl je ALTIJD hetzelfde hebt, dan krijg je NOG gezeur! Ik had 2 plukjes als staartjes gemaakt, en de rest van mijn haar in een staart.
Heb je zo'n moeder: Kijk eens! De juf heeft 2 staartjes! Net Pippi Langkous.
Sorry dame, TERUG naar groep 3! Ik had 3!!! staarten en er stond NIETS van horizontaal!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:23 am
On my mind: Een van m'n broers vrienden is wees geworden. 18 jaar en dan geen ouders meer hebben!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:24 am
ButtonFly On my mind: Een van m'n broers vrienden is wees geworden. 18 jaar en dan geen ouders meer hebben! Verschrikkelijk!!! cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:37 am
kittyocean Kinderen die erg moe zijn worden vervelend tegen elkaar. En DOE je eens wat nieuws met je haar, terwijl je ALTIJD hetzelfde hebt, dan krijg je NOG gezeur! Ik had 2 plukjes als staartjes gemaakt, en de rest van mijn haar in een staart. Heb je zo'n moeder: Kijk eens! De juf heeft 2 staartjes! Net Pippi Langkous. Sorry dame, TERUG naar groep 3! Ik had 3!!! staarten en er stond NIETS van horizontaal!!!! mensen kunnen zo oppervlakkig zijn sweatdrop maar je moet gewoon doen wat je zelf leuk vind ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:38 am
number_17 kittyocean Kinderen die erg moe zijn worden vervelend tegen elkaar. En DOE je eens wat nieuws met je haar, terwijl je ALTIJD hetzelfde hebt, dan krijg je NOG gezeur! Ik had 2 plukjes als staartjes gemaakt, en de rest van mijn haar in een staart. Heb je zo'n moeder: Kijk eens! De juf heeft 2 staartjes! Net Pippi Langkous. Sorry dame, TERUG naar groep 3! Ik had 3!!! staarten en er stond NIETS van horizontaal!!!! mensen kunnen zo oppervlakkig zijn sweatdrop maar je moet gewoon doen wat je zelf leuk vind ^_^ No kidding XD Maar motiveert niet om nog eens iets speciaals te doen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:40 am
ButtonFly On my mind: Een van m'n broers vrienden is wees geworden. 18 jaar en dan geen ouders meer hebben! wat erg sad een vriend van mij van 16 heeft laatst hetzelfde meegemaakt..toen werd hij samen met zijn zusje van 13 op straat gezet door de politie en werd verdacht van mishandeling van zijn vader (hij was nog niet dood) toen moesten ze naar het bureau voor verhoring en werden ze pas s'avonds om 2 uur vrijgelaten. toen ze naar buiten liepen zij zo'n agent heel simpel ff tussen door tegen hem: "ow ja..je vader is 2 uur geleden overleden. doei". echt lullig die dingen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:44 am
number_17 ButtonFly On my mind: Een van m'n broers vrienden is wees geworden. 18 jaar en dan geen ouders meer hebben! wat erg sad een vriend van mij van 16 heeft laatst hetzelfde meegemaakt..toen werd hij samen met zijn zusje van 13 op straat gezet door de politie en werd verdacht van mishandeling van zijn vader (hij was nog niet dood) toen moesten ze naar het bureau voor verhoring en werden ze pas s'avonds om 2 uur vrijgelaten. toen ze naar buiten liepen zij zo'n agent heel simpel ff tussen door tegen hem: "ow ja..je vader is 2 uur geleden overleden. doei". echt lullig die dingen sweatdrop ........................ eek Dat is GEEN STIJL!!!! Hoe DURVEN ZE!!! Getekend voor het leven!!! En nu? Gaat het een beetje met ze? Hebben ze onderdak?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:48 am
kittyocean number_17 ButtonFly On my mind: Een van m'n broers vrienden is wees geworden. 18 jaar en dan geen ouders meer hebben! wat erg sad een vriend van mij van 16 heeft laatst hetzelfde meegemaakt..toen werd hij samen met zijn zusje van 13 op straat gezet door de politie en werd verdacht van mishandeling van zijn vader (hij was nog niet dood) toen moesten ze naar het bureau voor verhoring en werden ze pas s'avonds om 2 uur vrijgelaten. toen ze naar buiten liepen zij zo'n agent heel simpel ff tussen door tegen hem: "ow ja..je vader is 2 uur geleden overleden. doei". echt lullig die dingen sweatdrop ........................ eek Dat is GEEN STIJL!!!! Hoe DURVEN ZE!!! Getekend voor het leven!!! En nu? Gaat het een beetje met ze? Hebben ze onderdak? nou hij begint lanzaam te beseffen wat er is gebeurd. en zijn zusje ken ik niet... maar eerst bleef hij een maand bij vrienden en nu haat hij wonen bij een broer van zijn opa smile hij is trouwens weer vrij. zijn vader viel van de trap toen hij een kop warme chocolade melk wilde brengen en werd niet geduwd. ook al hadden ze net van tevoren ruzie gehad...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:50 am
number_17 kittyocean number_17 ButtonFly On my mind: Een van m'n broers vrienden is wees geworden. 18 jaar en dan geen ouders meer hebben! wat erg sad een vriend van mij van 16 heeft laatst hetzelfde meegemaakt..toen werd hij samen met zijn zusje van 13 op straat gezet door de politie en werd verdacht van mishandeling van zijn vader (hij was nog niet dood) toen moesten ze naar het bureau voor verhoring en werden ze pas s'avonds om 2 uur vrijgelaten. toen ze naar buiten liepen zij zo'n agent heel simpel ff tussen door tegen hem: "ow ja..je vader is 2 uur geleden overleden. doei". echt lullig die dingen sweatdrop ........................ eek Dat is GEEN STIJL!!!! Hoe DURVEN ZE!!! Getekend voor het leven!!! En nu? Gaat het een beetje met ze? Hebben ze onderdak? nou hij begint lanzaam te beseffen wat er is gebeurd. en zijn zusje ken ik niet... maar eerst bleef hij een maand bij vrienden en nu haat hij wonen bij een broer van zijn opa smile hij is trouwens weer vrij. zijn vader viel van de trap toen hij een kop warme chocolade melk wilde brengen en werd niet geduwd. ook al hadden ze net van tevoren ruzie gehad... Gelukkig! Het is al erg genoeg; beschuldigd worden van de dood van je vader!! Ook al is ie onschuldig; hij zal zich vast wel schuldig voelen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:53 am
kittyocean Gelukkig! Het is al erg genoeg; beschuldigd worden van de dood van je vader!! Ook al is ie onschuldig; hij zal zich vast wel schuldig voelen!! ja..maar niet omdat hij werd beschuldigt van moord. meer omdat het laatste wat hij tegen hem heeft gezegd scheldwoorden waren. en omdat zijn vader tijdens iets heel aardigs van de trap viel en in coma raakte.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|