|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:28 am
+ Börjar sent..
- Mår inte bra, allmänt..
(Och Petsy, det har inte kommit nåt PM från dig, så påstå inte att jag ignorerar det..)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:35 am
+ slutar om 2h domokun
-skolan stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:53 am
+ Ganska fint humör. + Drömde om Martin inatt. o.O + Slutar nog rätt tidigt.
- Ont i magen. FÖRFÄRLIG MENSVÄRK! gonk - Kan inte koncentrera mig på skolarbetet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:59 am
+ Fixat min Quest tråd, så man kommer in på den nu..
- Måste till skolan närsomhelst.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 2:20 am
+ Slapp de två första lektionerna idag. (Historian var inställd och under Religionen var jag hos tandläkaren.) + Behöver inte gå till tandläkaren på ännu ett år. whee + Tekniskt sett så börjar jag inte förns 12.35 alltså. + Anime möte idag, ska bli kul att träffa lite polare. 3nodding
- Bedövningen i munnen gör att hela käften känns efter, iaf vänstra och högra sidan, men läpparna funkar som dem ska i mitten typ. xd - Har inget att göra direkt. sweatdrop - Måste faktiskt gå till skolan. >_< - Kommer inte ha något att göra idag direkt (efter mötet). sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 3:18 am
+ Gitarr + Bas + Bob Hund
+/- Hudiksvall biljetter +/- Lina
- Angst - Söta pojkar - och söta flickor som tycker om söta pojkar - Den mest uppenbara svartsjukan i världen e_e;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 3:33 am
+ ska på konsert snart!! xd blaugh + och det är med Nightwish!! *hoppar och studsar*
inga minus idag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 4:39 am
+ är hemma
- mpåste göra den jävlans debattartikeln - det är kallt - detbattartiklar är svåra - den måste vara klar imån och det kommer den inte att vara - har prov imån som jag inte gar tid att plugga på ör att jag måste göra artikel!
crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 7:12 am
Åhh lägga till lite. 3nodding
- Är helt plötsligt på väldigt dåligt humör. - Sur på en viss person. - Arg på en viss väldigt sjuk person.
That's about it...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 8:00 am
+ sov till 12:30 + orkade åka till biblioteket idag med + anna skulle ringa whee
- har skolkat 3 dagar av 3 hitills den här veckan sweatdrop - mitt rum ser värre ut en vanligt gonk - har bara tråkig mat hemma ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 8:32 am
EveningBird + ska på konsert snart!! xd blaugh + och det är med Nightwish!! *hoppar och studsar* inga minus idag Du är på samma konsert som Aerals... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 10:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:09 am
- .. Mår jätte dåligt och får lust och gråta.. pågrund av samma personer som alltid..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:11 am
- Lovisa-abstinens.
+ Klar med svenskan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:45 am
+ Slutade tidigt, direkt efter lunch whee + Var med några kompisar på stan tills deras lunch var slut ^^ + Anthon var tillbaka i skolan idag ^^ + "Råkade" förstöra en svart OH-penna på fysiken, genom att måla naglarna med den.. ninja + Danne tycker min mp3-spelare har bra ljud, och säger han det så har den det xp + Snart fredag!! whee
+/- En kille som jag inte vet vem det är grovstirrade på mig när han gick förbi, inte på mina kompisar. Bara på mig! gonk
- Iris, eller Henke, sa att killen säkert stirrade för att han säkert tyckte jag var snygg.. sweatdrop - Kunde inte bara vara med kompisarna i ungefär en timma.. - Fick inte följa med morsan till Skellefteå! crying - ALLA tjejer i klassen vill att jag ska byta färg på displayen på min mp3-spelare, nästan hela tiden..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|