|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 09, 2008 2:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 19, 2008 2:08 pm
Presenterar mig själv nu på rätt ställe.. whee
Namn/Smeknamn: Nessa (gissa mitt riktiga namn!) Ålder: 20 Var bor du? - I stockholms län, iaf. När gick du med i Gaia? Jag gick med redan 2004, men var inte så aktiv då, men blev medlem igen nu i augusti iår, 2008! Födelsedag i verkligheten: 4e maj 1988 Intressen: teckna, spela tvspel, träffa vänner, kultur.. Husdjur: neej, men vill gärna ha katt! Favoritfilmer: Leon Favoritböcker: Låt den rätte komma in Favorit artister/musik: indie, elektronisk pop, klassisk musik Favorit TV-program: hum... kobra Favorit manga och anime: Hayao Miyazaki gör bra anime och manga =) Övrigt:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 11:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 03, 2008 4:56 am
Namn/Smeknamn: lynxia Ålder: 16 Var bor du? sverige När gick du med i Gaia? 1,5 år sen Födelsedag i verkligheten: 16/6 Intressen: gaia och imvu Husdjur: stor svart hund vid namn shadow Favoritfilmer: Favoritböcker: twilightböckerna Favorit artister/musik: blandat Favorit TV-program: kollar inte på tv gaia tar upp all min tid Favorit manga och anime: manga:power anime: strawberry panic Övrigt: god jul 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 03, 2008 11:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 08, 2008 3:04 pm
Välkomna och hoppas ni kommer ha det bra! C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 2:17 pm
Namn/Smeknamn: Sara Ålder: 23 Var bor du? Norrtälje När gick du med i Gaia? 2003 tror jag.. Födelsedag i verkligheten: 31/5 Intressen: Måla, rita, min häst, läsa. Husdjur: Hundar, katter, häst Favoritfilmer: Peter Pan Favoritböcker: Lord of the rings, Harry Potter Favorit artister/musik: Green Day, Parken, Näsblod Favorit TV-program: Sex and the City Övrigt: mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 4:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 1:32 am
Namn/Smeknamn:Tinkis, det är mitt nick både irl och på nätet^^ Ålder:18 Var bor du?Göteborg biggrin När gick du med i Gaia? Första gången gick jag med 2004 men jag slutade vara aktiv ganska snabbt och joinade igen sommaren -08 ^^ Födelsedag i verkligheten: 90/10/23 Intressen:Lite allt möjligt, sömnad, bageri, tvspel, fotografi Husdjur:En katt biggrin Favoritfilmer:Tonari no totoro^^ Favoritböcker:Harry potter xD Favorit artister/musik:Massor, The cure, david bowie, a perfect circle, system of a down Favorit TV-program: simpsons/americas next top model Favorit manga och anime: Allt från studio ghibli blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 2:11 am
Namn/Smeknamn: Runa
Ålder: 21
Var bor du?: Linköping men mitt hjärta kommer alltid vara kvar i norrland.
När gick du med i Gaia? I oktober 08
Födelsedag i verkligheten: 13 dec
Intressen: Allt möjligt från hockey till konst. Jag kan säga att jag älskar att teckna, läsa och spela TV/data-spel (jag är en nörd whee )
Husdjur: Nope
Favoritfilmer: Monty Python The Holy Grail
Favoritböcker: Nästan vad som helst av Terry Pratchett. Absoluta favorit är Goda Omen.
Favorit artister/musik: Hårdrock och Heavy Metal eller någon annan sorts metal (men inte Death Metal)
Favorit TV-program: Gordon Ramseys Kitchen Nightmares eller valfri dokumentär av något slag.
Favorit manga och anime:Honey and Clover (relativt realistisk iframställningen av förhållanden) eller Ouran High School Host Club (så otroligt fånig och överdriven att det blir hysteriskt roligt, jag och min kompis kunde inte andas stundtals då vi skrattade så mycket)
Övrigt: Har aldrigt gillat övrigt delen eller att få frågan "Kan du inte berätta lite om dig själv?" eftersom jag då får en hord av små versioner av migsjälv som springer runt i mitt huvud i vild panik efter något att säga. Jag rör mig också väldigt tyst för någon av min längd så jag har fått höra att jag är som en ninja och har en tendens att ljudlöst dyka upp. ninja Hoppas jag inte skrämde för många nu xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 2:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 30, 2009 2:11 pm
ooooookey! Då kör vi.. Kommer säkert glömma en massa men:
Jag är X-antippa. X-antippa var mitt första championmarsvin egentligen. blaugh Jag har kommit till den ålder där man slutat fylla år... Har en dotter på 24 år som var den som fick in mig på Gaia förresten.. (Rackarns underbara unge! xd ) Har sambo, en katt (som vi fick med huset), cirka 60 marsvin (föder upp dem), samt 4 kaniner... plus en vansinnig massa blommor. Samlar på Saint Paulia, Pelargoner, Hoyor, Orkideer plus lite annat smått o gott. Bor strax söder om Stockholm på landet, med fält, skog o hästhagar runt omkring. Jobbar med min sambos firma. Vi sysslar med vakuumförpackningsmaskiner. Älskar allt som har med natur och djur att göra, trevliga människor. Musiksmaken växlar rejält. Jag lyssnar på i stort sett allt från klassiskt och Edith Piaf till Death Metal... lol
Javisst ja! Jag gick med i Gaia för drygt en månad sedan och i denna guild nu i kväll... Tror det räcker så här... mrgreen heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 12:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 1:21 am
Namn/Smeknamn: Keitha, Kita, Keke Ålder: 18 Var bor du? Kalifornien, Amerika När gick du med i Gaia? 14 juni 2007 Födelsedag i verkligheten: 16 juli 1990 Intressen: talar, internet, musik, sjunger, filmer, kunskap Husdjur: Samma som ovan Favoritfilmer: Komedi och Drama Favoritböcker: "The Giver" Favorit artister/musik: Ne-Yo men jag lyssnar på alla genrer av musik Favorit TV-program: Jag kan inte titta mycket tv längre Favorit manga och anime: Kikaider, Blue Gender, och Silent Möbius Övrigt: Vem som helst kan bara PM mig om de vill veta någonting annat biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|