|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 1:02 pm
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kittyocean kiek kittyocean In de Chatterbox mag je ook bumpen =D Maar een speciale thread is altijd makkelijker. PEEPS! Uw Guild Owner is TERUG! welkom back Bedankt!!! Nog 10 *zingt* 10 gold voordat ik stop, dat ik kap dat ik nog *springt rond* Het is 'Dat ik kap, dat ik NOK' xp Nog 3... 3 minuten voordat ik stop voor dat ik kap dat ik nok ofzo ^_^ van telekids!!!!! De klok di blijft maar tikken dus we komen er wel! Samen naar de top! Yep, als het was afgelopen. jah XD Ik had ook een CD met al die liedjes!! kEP HEM WEGGEDAAN >.> Ik heb een tape, maar daar staat dat liedje niet op!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 1:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 2:16 am
Ik heb de mp3 gekregen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 2:19 am
kittyocean Ik heb de mp3 gekregen =D coowl whee wat voor een muziek ga je erop zetten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 3:07 am
number_17 kittyocean Ik heb de mp3 gekregen =D coowl whee wat voor een muziek ga je erop zetten? Dan vernietig ik de oorspronkelijke mp3, nietwaar wink Volgens mij las jij mp3 player, klopt dat? (en maar 6 gold voor die ellenlange post in rouwverwerking? een schande XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 3:09 am
kittyocean Ik heb de mp3 gekregen =D wat voor mp3?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 3:10 am
kiek kittyocean Ik heb de mp3 gekregen =D wat voor mp3? Nog 3, 3 minuten voordat ik stop. Dat ik kap dat ik NOK (kijk, ik lees en leer =D)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 3:10 am
kittyocean kiek kittyocean Ik heb de mp3 gekregen =D wat voor mp3? Nog 3, 3 minuten voordat ik stop. Dat ik kap dat ik NOK (kijk, ik lees en leer =D) blaugh origineel whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 3:15 am
number_17 kittyocean kiek kittyocean Ik heb de mp3 gekregen =D wat voor mp3? Nog 3, 3 minuten voordat ik stop. Dat ik kap dat ik NOK (kijk, ik lees en leer =D) blaugh origineel whee ^_^'' okee dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 3:43 am
kittyocean number_17 kittyocean Ik heb de mp3 gekregen =D coowl whee wat voor een muziek ga je erop zetten? Dan vernietig ik de oorspronkelijke mp3, nietwaar wink Volgens mij las jij mp3 player, klopt dat? (en maar 6 gold voor die ellenlange post in rouwverwerking? een schande XD) ja..dislexi sweatdrop (en ja gaia is gewoon gemeen blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 3:47 am
number_17 kittyocean number_17 kittyocean Ik heb de mp3 gekregen =D coowl whee wat voor een muziek ga je erop zetten? Dan vernietig ik de oorspronkelijke mp3, nietwaar wink Volgens mij las jij mp3 player, klopt dat? (en maar 6 gold voor die ellenlange post in rouwverwerking? een schande XD) ja..dislexi sweatdrop (en ja gaia is gewoon gemeen blaugh ) Och, dat is niet erg. Dyslexie is tegenwoordig meerendeel gewoon 'vervelend' en niet meer een afwijking (als ik het allemaal goed begrijp. Ik heb lesgegeven aan 5 dylectische kinderen en die waren doodnormaal. En daarbij zijn mijn beste vrienden: dyscalculie, auditief dyslectisch en grammaticaal dyslectisch. Dus ik kijk er niet meer van op XD Ik voel me zelf eerder anders XD ik mankeer niets XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 3:55 am
kittyocean number_17 kittyocean number_17 kittyocean Ik heb de mp3 gekregen =D coowl whee wat voor een muziek ga je erop zetten? Dan vernietig ik de oorspronkelijke mp3, nietwaar wink Volgens mij las jij mp3 player, klopt dat? (en maar 6 gold voor die ellenlange post in rouwverwerking? een schande XD) ja..dislexi sweatdrop (en ja gaia is gewoon gemeen blaugh ) Och, dat is niet erg. Dyslexie is tegenwoordig meerendeel gewoon 'vervelend' en niet meer een afwijking (als ik het allemaal goed begrijp. Ik heb lesgegeven aan 5 dylectische kinderen en die waren doodnormaal. En daarbij zijn mijn beste vrienden: dyscalculie, auditief dyslectisch en grammaticaal dyslectisch. Dus ik kijk er niet meer van op XD Ik voel me zelf eerder anders XD ik mankeer niets XD ik heb vooral last van dat ik kleine dingen fout lees. en d-t, ei-ij en g-ch enzo. en ik heb een zwakker korte termijn geheugen met cijferreeksen. zoals telefoon nummers enzo. gelukkig gaat het steeds beter onderandere door gaia en msn. omdat je daarbij typt en het dan ook gelezen word. alleen snap ik soms me vriendin niet. want die is belgisch en daar heb je soms net iets andere woorden of andere betekennisen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 4:37 am
Oh dat begrijp ik =D Ik heb al moeite met populaire taal in provincies XD Lauw betekent aan de ene kant cool, en de andere kant stom XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 4:41 am
kittyocean Oh dat begrijp ik =D Ik heb al moeite met populaire taal in provincies XD Lauw betekent aan de ene kant cool, en de andere kant stom XD ja bijvoorbeeld. maar ook "droog" en "flauw" hier in nuenen (bij eindhoven) betekent het leuk. en in antwerpen betekent het saai sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2005 4:43 am
number_17 kittyocean Oh dat begrijp ik =D Ik heb al moeite met populaire taal in provincies XD Lauw betekent aan de ene kant cool, en de andere kant stom XD ja bijvoorbeeld. maar ook "droog" en "flauw" hier in nuenen (bij eindhoven) betekent het leuk. en in antwerpen betekent het saai sweatdrop xd En daar kan je hele ruzies om krijgen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |