Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 30 32 33 34 35 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 8:34 am

eh, kunnen we misschien een beetje vriendelijk blijven tegen elkaar?

Ten eerste niet te snel conclussies trekken want als iemand die zo posste als jij ineens wegblijft mis je dat best wel sad

het klopt dat je best wel heel veel goede tips en concrete andwoorden heb gegeven. maar in de daaropvolgende reacties blijkt dat niet iedereen het er mee eens was, gedeeltelijk dan maar een halve tip kun je niet opvolgen. dus als iets half afgedaan heeft kun je het moeilijk doorvoeren.

Zie aldaar.. laten we dit dan even als een geheel zien. vergeef mij even dat ik het zelf nog niet heb gelezen, ik duik er wel in na mijn slaapje.

Digipyro
mag ik mischien voorzichtig zeggen dat ik 1 van de actievere leden ben. en daarom echt heel veel zie welke mods totaal niet actief zijn en welke wel. Ik heb een beetje het gevoel dat het modden daarom niet echt voor iets staat ( he ik bedoel deze dingen niet beledigend) en het kan wel zijn dat er niet zo veel verkeerd gaat/gaan. maar ook de goeie dingen worden niet echt begleid.
Zo zouden er mischien wat kleinere werkvloeren kunnen komen en een wat andere taak verdeling bv zo van de ene mod checked dit en doet bv promitie de andere mod zorgt voor events en controleert dat, weer een andere mod zorgt voor de oude leden weer actief te maken en controleert weer iets anders. zo heb je een goed werkend team wat met een beetje geluk active is.

Nou wil ik niet klinken alsof ik het allemaal beter weet want tenslotte heb ik een guild maar geen leden. Dit simpel weg omdat ik nog geen zin en tijd heb gehad hier een mooi overzicht voor te maken en er eens flink mee aan de slag te gaan. Maar ik probeer jullie enkel te helpen en vind het fijn om ergens structuur in proberen aan te maken ( dit nu door tips) ik hoop dat men me serieus neemt en hier de logica van inziet ipv me irritant te vinden en weet ik het wel niet. Inprincipe heb ik nog wel n aantal dingen maargoed.

Digipyro
hmmz, tjah... ik begin er nu geloof ik weer over, maar mischien eens behoorlijk wat topics deleten moven naar de inactive topics, met de uitzondering dat mensen die een topic terug willen dat kunnen aanvragen MAAR zodra hij weer inactive word terug word geplaatst ( hier kan je bv een limiet van 2 weken op zetten ofzo) je zou iets meer events kunnen proberen te organiseren ( zet 1 of 2 mensen op de job en je heb 1 x in bv de 2 weken een event) dit kunnen van simpele dingen tot ingewikkelde dingen zijn. prijzen zijn niet altijd alles het gaat om de gezelligheid zo moet ik echt even een complimentje geven aan zakou die dat vette event van haar heeft georganiseerd en het helemaal tot aan het einde goed begleid. Echter vind ik het jammer dat het in een subfora zit aangezien het hierdoor wat moeilijker te bereiken is en dus minder overzichtelijk... ik denk dat als men begint met de mods en de posts dat het allemaal best wat actiever zou kunnen worden.

als men ff wacht dan kijk ik weer even naar het forum post ik zo nog wat updates. oh ingeving, laat mensen eens stemmen wat er beter kan en dan bij de uitkomst hoe ze dit DENKEN te kunnen oplossen. zo hebben jullie de perfecte feedback =). * gaat even kijken.

Digipyro
2 announcements 7 sticky's 30 normale topics.

9 subfora's

wat denk ik bij art scene. Hierbij word vaak gepost met art wat mensen leuk vinden
- voordelen: mensen zoals bv mij kunnen er hun werk/portfolio kwijt, ook kunnen mensen er hun shops plaatsen en een beetje bij praten over goeie manieren/tutorials enz enz.
- Nadeel, als iedereen alles in 1 topic moet plaatsen hou je weinig overzicht op ieder individu waardoor er soms
minder waardering is en/of er minder gauw een stijgende lijn is en mindergauw dingen terug kunnen worden gevonden.

Wat denk ik bij archief - bijzonder oude threads: great job ruimt mooi op, hier kunnen de mensen met ''jeugd sendiment'' terug kijken razz
- Voordelen: Het ruimt mooi op en is makkelijk terug te vinden.
- Nadelen: Het word slecht bijgehouden(volgens mij)en tjah hierbinnen zit wel alles door elkaar.

wat denk ik bij entertainment - Rpg's, spelletjes en alles over media. Ik vind niet dat je media en rpg's bij elkaar moet doen.
mede omdat rpg's vrij snel op kan worden gepost en bij media toch iets minder. het schept onoverzichtelijkheid door 1 rpg tussen allerlei media dingen te gooien.
- Voordelen: Je heb alles compact in 1.
- Nadelen zei ik net al, en is het wel echt nodig dat media een apparte sub forum heeft je kan dingen ook samenvatten en op de home zetten ( denk ik)

Wat denk ik overdiscussies en hulp (alleen serieuze zaken!) GEWELDIG FORUM. Ik vind het echt een great job dat deze er is en ook erg
goed dat het een appart forum is, als je alleen al ziet hoeveel topics er zijn/waren en dat er ook echt serieus word gepraat denk ik
dat dit nog 1 van de beste is die er is.
- Voordelen, mensen die problemen hebben/willen helpen kijken alleen. je weet wat je kan verwachten als je erop klikt.
- Nadelen heb er nog niet echt 1 kunnen vinden.

Wat denk ik bij offtopic: Is dit echt nodig als we al just chatting hebben?
- Voordelen, je hebt geen troep op je voorpagina.
- Nadelen, is het wel echt nodig om dit soort dingen te hebben/steunen + is het niet erg rommelig.

Wat denk ik bij hotel ADPE, Ik heb er zelf ook 1. en vind het idd wel leuk, alleen t is moeilijk zoiets echt active te hebben/maken/houden is me opgevallen.
er zijn maar een enkeling die afentoe reacties krijgen en ik vraag me dan ook af of het nodig is om iedereen een eigen topic te geven .
- Voordelen, het is leuk opgezet en het heeft wel een redenlijk systeem.
- Nadelen, iedereen is overal, er is weinig overzicht binnen dit topic, kan zoiets dan niet beter net zoals rpg's in een apparte topic kunnen komen(samen dus)

Wat denk ik bij Event hall: Ja leuk.. zeker houden alleen dan dus de events er ook echt inhouden en mischien ook de oude events hier laten staan zodat mensen kunnen terug kijken en geprikkelt/gemotiveerd worden
om mee te doen en/of terug kunnen kijken en ervan kunnen leren.
-Voordelen: Het is makkelijk bij elkaar te vinden enje weet waar het is.
- Nadeel je kan het niet op het hoofdpagina vinden(dus weet niet of er gereageerd is ofniet denk dus aan de highligh na een nieuwe reactie)

wat denk ik bij Project Zone - ADPE Battle Zone - Limited Posting. Is dit echt nodig ? het heeft zolang ik hier al ben nog geen nut gehad en geen enkele echte reactie.
Kan het niet beter even verborgen worden tot men er een doel voor heeft ?

- Voordelen: Je zou er mischien iets anders van kunnen maken en/of het tijdenlijk kunnen verbergen om het later weer terug te halen mocht de guild enorm active zijn
en er sub forums te weinig.
- Nadeel het is toch weer een regel/sub forum wat onoverzichtelijkheid schept en belooft veel maar maakt weinig waar(de naam) ik denk persoonlijk dat het een beter idee is
om het tijdenlijk weg te halen om dan eerst het systeem te bedenken en of het niet beter is om bv bij het rpg/hotel adpe forum te zetten. en/of dan dus te kijken wat je ermee kan.

wat denk ik bij Mod Headquarters - Alleen voor mods. Zeker een goed idee en mooie subforum. Het laat autoriteit zien en ik hoop dat het ook zeker goed word gebruikt.
- Voordelen: Het neemt zeker geen onnodige ruimte in, laat zien dat de guild niet aan z'n lot is overgelaten en dat er zeker mensen zijn die er mee bezig zijn.
- Nadelen, men ziet niet wat er gebeurd en/of er dingen worden besproken(wat ook echt niet altijd hoeft, kortom ik ben meer voor dan tegen)

Conclussie, als men ditzelfde verhaal over een hoop topics wil wil ik best wel mijn best doen eens globaal naar alle topics te kijken... maar ik wil eerst liever eens weten
wat men hiervan vind. Ik vertel nogmaals ik bedoel dit allemaal goed, en heb even kritish hiernaar gekeken.

De rest voor zover die er is volgt later nadat men het hier over heeft gehad.(kitty ondanks deze kritiek doe je wel een great job please dont feel down or anything. i'm trying to help)

Digipyro
ja, maar vind je hotel adpe niet erg rommelig dan verhalen enz die nooit worden afgemaakt enz enz, als je het bij elkaar zou gooien en van adpe hotel mischien 2 of 3 topics maakt ipv honderden. Ik vind het echt een heel leuk idee hoor om iedereen z'n kamer enzo te geven. maar het voegt op t moment niet heel erg meer toe aangezien er nog maar 3 of 4 actief zijn.
en als je het op die manier oplost zou je mischien dus project zone kunnen veranderen in rpg's/hotel adpe/aankomende nieuw projecdt(naam weet ik niet)

-- edit-- ik denk dat zowel het hotel adpe, en de rpg erop vooruit gaan aangezien het makkelijker terug te vinden is en makkelijk om op beide te reageren wat de meeste mensen graag doen maar ze beide steeds moeten zoeken. ook word hotel adpe overzichtelijker omdat je nog maar 1/2 of 3 topics heb om op te reageren en dus de verhalen minder door elkaar lopen.

Digipyro
announcement (nodig)
6 sticky's waarvan enkelen eigenlijk niet echt nodig zijn.
4 topics actief van de 21.

begrijp je dan niet dat je mischien gewoon bij sticky's kan houden bv ofzo... want echt veel leden zijn er niet, en der zijn gewoon 17 kamers die inactief zijn. en dan heb ik alleen maar naar de datum geweest wanneer er voor t laatste is gepost bv 3d appartement (bij sticky's dan) is ook heel lang inactief geweest. Het is leuk en geeft iedereen een optie. ook is het enorm origineel. maar voegt het nog echt iets toe... zou het niet iets versimpeled kunnen worden ? als je t bijvoorbeeld bij 2 sticky's houd (denk aan dat verhalen door elkaar verhaal) en dan bv kitty's kamer (incheck balie ofzo)
en nog enkele mensen die dat dan vragen en het active KUNNEN houden.
en dan dus de rpg daarbij zodat je ong 8 tot 10 topics daar heb.

dan heb je een redenlijk goed overzicht en zie je in 1 oog opslag alles wat er daar te vinden is.... zo voorkom je dus ook dat de rpg sterft ( wat trouwens ook niet de enigste reden is dat ie sterft hoor).

p.s word er eigenlijk ook iets met deze dingen/tips gedaan ? en in wat voor termeinen moet ik dan denken ?
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 8:39 am

zoveel is er niet bij gepost. ik heb gelezen wat er is gebeurd nadat ik weg ben gegaan (hier dan tenminste) en kwam tot de conclusie dat er nadat ik met xdmaster(vergeef me als ik opt moment ff t verkeerde persoon voor me heb) in gesprek ging. sorry als ik nu alweer te snel een conclussie trek maar ik kreeg echt heel erg t gevoel dat men er blij mee was dat ik me mond hield en het liever hield zoals t was. ik w8 wel even op verdere reacties (bedankt voor de moeite alles bij elkaar te zetten darlaa heart )

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 8:44 am

oh ik weet niet of dit je gerust steld maar er worden in het mod forum geen "geheime" besprekingen gehouden of dingen buiten leden om gedaan. eigenlijk wordt er vrij weinig besproken en is het meeste nog gewoon in het forum, dus echt niet dat je wat mist er vinden allen technische gesprekken plaatst over hoe situaties op te lossen hoe wat te doen, etc.

dit geld voor iedereen; hou vooral je mond niet, alles is bruikbaar en ieders mening is belangrijk en door dingen te bespreken komen we misschien wel somen tot nieuwe oplossingen. We wachten nog op een Eureka moment xD

dit is misschien wel voor alle mods en leden, meer door blijven praten over onderwerpen. maar dan wel in het achterhoofd houden dat mensen het soms druk hebben en weinig tijd en energie om te posten. ik moet toegeven dat de laatste tijd en ten tijde van de tips enzo ik niet veel zin had in posten.

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 12:25 pm

kittyocean
Jammer dat je dit gevoel hebt gekregen. Wij hadden het gevoel dat wij er serieus mee omgegaan waren en hebben gekeken wat
we er mee konden doen. De waslijst herinner ik me wel en ik herinner me ook wat we er mee hebben gedaan; blijkbaar delen wij niet dezelfde visie
over wat we al gedaan hebben en over deze Guild. Erg jammer.

De opmerking van 'nepbesprekingen' in een modforum stoot me wel tegen de borst;
ik herinner me dat enkele leden, waaronder jij, het nodig vonden dat deze er kwam. Was dit niet
jouw mening, dan mijn excuses voor de verkeerde interpretatie.

Ik moet mij helaas nu terugtrekken uit deze discussie omdat ik het gevoel krijg dat dit persoonlijke
aanvallen worden en ik dit niet wil laten escaleren. Het is duidelijk dat we een andere visie hebben
en ik vind het niet nodig dat ik mij nog verder verantwoord. Sterker nog; bij navraag blijkt dat ik mijzelf
niet eens hoef te verantwoorden voor mijn keuzes. Dit heb ik steeds gedaan om een zogehete open politiek te houden
maar krijg steeds meer het gevoel dat mensen vergeten dat ik de Guild Owner ben en dat ik mijn best doe, net als mijn mods.

Zoals ik al zei, ik trek me terug uit deze discussie om te zorgen dat ik niet dingen vanuit mijn emoties
ga zeggen. Ik zal ook mijn best doen om NIET meer te reageren, hoe moeilijk dit ook voor mij is.

Visies kunnen verschillen. Het geeft kleur aan de wereld.

hmm, ik vind de manier waarop je nu communiceerd een beetje vreemd en anders dan dat ik van je gewend bent.
ook begrijp ik niet waarom je er niet gewoon over kan en wilt praten. Ik heb in mijn post verscheidene keren geprobeerd te zeggen
that i would mean peace and no harm to thou who are responsible. Oftewel. ik deelde hier mijn mening, mijn gevoel, en stiekempjes
ook wel een beetje mijn plicht.

Ik ben al die tijd active geweest en beken hier een leuke tijd te hebben ge had. Nooit heb ik iemand na mijn vertrek erover gehoord.
Ik vond dit echt jammer en teleurstellend aangezien ik wel het gevoel had hier vrienden te hebben gemaakt. ondanks t feit dat ik
nooit iemand in levende lijve heb gezien en/of een klein beetje heb leren kennen. Ik meen het oprecht als ik nu zeg dat ik echt een
aantal dagen zoniet weken hoopvol naar mijn pm box heb gekeken om te kijken of er nog iemand was die zich afvroeg. HEY maarten/eastvane/digipyro
of hoe jullie me ook wouden noemen.. hoe ist er mee jongen. Heb je het nog moeilijk/zijn er problemen..... kom je nog eens gezellig langs
enz enz. Ik bedoel t feit dat ik bij drvo joinde was enkel een gevolg hiervan. Wat toen nog niet inhield dat ik boos op jullie was ofzo
(t lijkt soms alsof jullie het als een strijd zien... iets van een oorlog ofzo).

over het algemeen is het me al opgevallen dat het vooral van deze kant wel te merken is terwijl ik echt zoiets heb van.... we zijn allemaal nederlanders.

en nu even terug to the point want, terwijl ik een active member was en echt van deze guild hield er zo enorm veel voor over had ( vergeet het event niet
waar ik best wel m'n best voor had gedaan en uiteindelijk door iedereen behalve jou teleurgesteld) en om dan te horen dat men me niet vertrouwd enzo.
Wat voor een guild leadster doet dat...... natuurlijk kan je members niet vertrouwen... maar hoor je juist niet een soort van coach te zijn
en vooral bij de active mensen mischien wat meer betrokken te zijn. zowiezo ben ik iemand die zich hier grotendeels bloot heeft gegeven
en altijd er voor andere mensen was..... ik was niet te vertrouwen en dat hoor ik achter me rug om..

wat betreft de overzichtelijkheid.... jullie zochten alleen excuses en uitvluchten en hebben nooit wat veranderd behalve de puntjes eerder aan gegeven.
ik probeerde jullie te helpen wrom vat je t dan als een aanval op... zo erg is het toch niet om wat topics te verplaatsen en nieuwe te maken.
het regime hier wat soepler met posts te laten omgaan en mischien wat minder mods ookal mag je ze zo graag maar doet grotendeels niet echt veel.

Ik begrijp het echt niet... ik ben vanmiddag in m'n vrije tijd voor de lol en omdat ik graag behulpzaam ben bezig geweest een mooie guild home gemaakt.
maar zou je dit als een aanval zien als ik jullie deze liet zien en liet zien waarom i kvoor wat koos.... zou het geen vooruit gang zijn ?
is dit topic niet daarvoor. Ik hoop dat je hierop kan replyen (en niet darlaa maar kitty) en may the fork be with you smile .

ow en visies verschillen ~~ klinkt erg goed, maar ook wat simpel (om zo een discussie uit de weg te gaan

number_17

number_17 (wim):
hier een laatste keer, maarten vroeg me of ik nog iets te zeggen had dus hier nog een stukje van mij.
neem dit niet op als een aanval, dat is het niet, maar misschien laat jou dit het licht zien kim.
ik ben nu een paar maanden weg en in die tijd heb ik welgeteld 1 pm ontvangen van waar ik was, bedankt boudewijn smile
verder heb ik nog wat met leden gepraat met pm (zelfs met mods) maar niemand wiist blijkbaar waarom ik "tijddelijk afwezig" was. blijkbaar is het nooit duidelijk uitgelegd, wat ik spijtig vind, zelfs mensen waarmee ik anderhalf jaar heb samengewerkt mochten niet eens weten dat ik weg was. vind ik persoonlijk nog niet zo erg, maar ga eens na..wat zegt dat over de manier waarop er leiding word gegeven?
er word veel achter gehouden, te veel. wat somige leden niet leuk lijkt. somige leden melden zich daarom ook aan bij drvo, en zeggen erbij dat adpe niet leuk en ongezellig is. misschien kun je er iets mee, misschien niet. maar als captain zou ik er nog maar eens wat aandacht aan besteden. hoe mag je zelf kiezen.
ik vind het ook erg snue voor maarten dat het zo is ge eindigt, ik heb hem vanaf de dag dat ik weg ben geholpen met van alles en nog wat, maar iedere keer kon ik al voorspelen hoe er gereageert ging worden. er werd weggelopen van de problemen, en uiteindelijk werd die overal genegeert. totdat hij de woorden sprak: "wim, zullen wij samen een nl guild maken die wel leuk is..?".

om eerlijk te zijn heb ik ooit de vraag van maarten: "zou ik mod mogen worden, dan kan ik helpen en mijn ideeën toepassen" verwijdert. met de woorden dat die een goed kans maakte maar dat ik hem wel zou helpen. maar toen kreeg ik van kitty te horen dat die niet te vertrouwen was, net als een hoop andere mensen, en dat de inactive mods een stuk beter zijn dan een active nieuweling die er werkelijk alles aan wilde doen iets goed uit de guild te maken.

ok ik ga weer een te lange post maken, ik wil alleen dit nog zeggen:
hoe je het ook bekijkt deze guild werkt als volgt.
wil je er blijven en kunnen praten dan moet je je kop houden, mensen die iets willen zeggen moeten zijn kop maar houden. ik, kitty!, ben de baas en niets verandert er zoalng ik de captain ben!
iedereen knielent leven, degene die gaan staan sterven.

ps. sorry dat ik het zeg, ik hou er niet van dze dingen te zeggen maar die nieuwe art voor de voorpagina is een zielige vertoning..
800 (!) leden, en al 15 paginas vragen over wie nou eigelijk de 8 active zijn. (wat zegt dat over leiderschap?)

het gaat jullie goed! hoop ik.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 12:37 pm

De reden dat ik niet een bericht plaatste waarom 17 weg was, was simpel: hij was weggegaan door een verbroken vertrouwensrelatie tussen hem en mij en dat had niets met de rest van de guild te maken. Om te zorgen dat er geen strijd in de guild kwam, besloot ik dit niet te melden. Oh, en ik kan me niet herinneren dat ik ooit gezegd heb dat iemand niet te vertrouwen was. Sorry dat ik de guild niet wilde betrekken in iets wat ons probleem was.

Verder kan ik enkel nog kwijt dat ik totaal de weg kwijt ben. Heel simpel: ik zie niet in wat ik nu verkeerd doe en ik zie niet wat mensen nu van mij verwachten. Ik kan nu eenmaal niet tussen de regels door lezen en misschien ben ik wel iets te druk bezig met het verwezelijken van mijn boek en dus mijn droom.

Ook ik word hier moe en wanhopig van. Ik doe mijn best, maar het lijkt nooit goed te zijn. Daarom vraag ik nu voor de laatste maal:

Zeg nu eens, in 1 simpele regel, wat je van mij verwacht of wat er aan deze guild veranderd moet worden.

Ik kan dit niet meer positief bekijken. Ik probeer me professioneel op te stellen, maar ook ik kan dat nu niet meer.

Ik zie het gewoonweg niet!
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 1:33 pm

Ik wil alleen zeggen..

*zucht*

neem het allemaal niet zo serieus.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 2:07 pm

Mensen raken hier van slag, daarom raakt de toon wat verslecht en met iedere post expensioneerd het.

...haal diep adem...

bekijk het rustig en probeer het niet als een aanval te zien want dat is het echt niet. er zit een positief puntje aan en dat is dat dingen nu wakker worden geschud en er mis is wat veranderd.

Ten eerste Eastvane, sorry en prificiat dat je zo betrokken bent (was?) met de guild, dat hebben we echt nodig. Ik weet niet wat Kitty heeft gezecht maar dat je niet te vertrouwen bent is wat kort door de bocht, het zou er op neergekomen zijn dat we leden voor een langere tijd op een zelfde niveau aanwezig en actief willen hebben. er zijn mensen geweest die actief waren maar daarna nooit meer gekomen zijn.

Ik moet bekennen dat we helaas veel te laat zijn geweest met het vernieuwen van het mod team de beste betrokken leden die graag mod wilde worden en dan heb ik het met name over korfbalpizza is niet meer actief in de guild. we hadden bepaalde mods moeten confronteren en rechtuit vragen WIL JE HIER ECHT NOG MOD ZIJN? want dan denk ik dat we een duidelijk antwoord hadden gekregen. Is het te laat?

Over 17, had zelf ook wel aan kunnen geven waarom hij weg was. want hij had op het een en het andere moment zonder een woord te zegen de guild verlaten. een kleine post in het announcement sticky die hij later geedit had. duidelijk? nee zelf kitty wist niet dat hij weg was!
Ik heb niet om meer duidelijkheid gevraagt omdat ik het wel begreep. #17, ook al devoted en superactief, had keer op keer duidelijk laten blijken geen warm hard aan de adpe toe te dragen altijd hebben we moeten horen hoe de rdvo guild zo veel beter was en hoe zoveel leuker de leden waren. en had ik op een gegevn moment ook niet meer het gevoel dat hij wat om de adpe gaf en het hem om het even zou zijn of hij wel of niet hier was...

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 2:12 pm

Heerlijk, besluit je even een pauze te nemen omdat school en prive behoorlijk dwars liggen, krijg je dit in de guild... Ik had al besloten hier geen mening over te vormen en als ik die al had die niet uit te spreken...

...

Hoe hard ik ook probeer, ik kan/wil niets zinnigs toevoegen.

Ik denk dat ik nu maar 1 ding ga zeggen: Alsjeblieft, Alsje, alsje, Alsjeblieft! Gedraag je als volwassenen en probeer een compromis te sluiten of in ieder geval voor wat duidelijkheid te zorgen.

Denk aan de leden die hier TOTAAL NIETS mee te maken hebben. Laat hun nog wel van de guild genieten.

Ik heb er gewoon bijna drie kwartier erover gedaan om een passend antwoord te verzinnen.. En ik ben er bijna zeker van dat ik mezelf er van zal moeten weer houden om de post dadelijk te deleten...

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 2:23 pm

3nodding
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 3:22 pm

Darlaa
Mensen raken hier van slag, daarom raakt de toon wat verslecht en met iedere post expensioneerd het.

...haal diep adem...

bekijk het rustig en probeer het niet als een aanval te zien want dat is het echt niet. er zit een positief puntje aan en dat is dat dingen nu wakker worden geschud en er mis is wat veranderd.

Ten eerste Eastvane, sorry en prificiat dat je zo betrokken bent (was?) met de guild, dat hebben we echt nodig. Ik weet niet wat Kitty heeft gezecht maar dat je niet te vertrouwen bent is wat kort door de bocht, het zou er op neergekomen zijn dat we leden voor een langere tijd op een zelfde niveau aanwezig en actief willen hebben. er zijn mensen geweest die actief waren maar daarna nooit meer gekomen zijn.

Ik moet bekennen dat we helaas veel te laat zijn geweest met het vernieuwen van het mod team de beste betrokken leden die graag mod wilde worden en dan heb ik het met name over korfbalpizza is niet meer actief in de guild. we hadden bepaalde mods moeten confronteren en rechtuit vragen WIL JE HIER ECHT NOG MOD ZIJN? want dan denk ik dat we een duidelijk antwoord hadden gekregen. Is het te laat?

Over 17, had zelf ook wel aan kunnen geven waarom hij weg was. want hij had op het een en het andere moment zonder een woord te zegen de guild verlaten. een kleine post in het announcement sticky die hij later geedit had. duidelijk? nee zelf kitty wist niet dat hij weg was!
Ik heb niet om meer duidelijkheid gevraagt omdat ik het wel begreep. #17, ook al devoted en superactief, had keer op keer duidelijk laten blijken geen warm hard aan de adpe toe te dragen altijd hebben we moeten horen hoe de rdvo guild zo veel beter was en hoe zoveel leuker de leden waren. en had ik op een gegevn moment ook niet meer het gevoel dat hij wat om de adpe gaf en het hem om het even zou zijn of hij wel of niet hier was...

ik zie hier een antwoord waarbij ik echt het idee krijg dat je het heb gelezen en de inhoud heb bekeken. Het is natuurlijk nu nog de vraag of er iets gaat veranderen of dat men blijft zeggen dat ze het te druk hebben enz enz(no offence maar kijk hoeveel mods niks doen)
Ik vind het jammer dat zakou hier de dupe van word... want als er IEMAND is die iets voor de guild doet is zei t (gomen zakou.)

dat kitty wat van slag raakt daarbij lijkt het alsof je het een beetje begrijpt ondanks dat ik nogmaals niks aanvallends heb geprobeerd te typen. Ik vraag me alleen af als jullie het allemaal te druk hebben.... zijn jullie dan wel goeie mods. zou t dan niet tijd worden de staf aan iemand anders over te dragen die wel active is (darlaa of zakou mischien cd zelfs want die zag ik ook altijd) der zijn echt een hoop mensen weg gegaan en/of hier nog steeds maar lezen t nooit meer Een hoop zijn overgestapt naar andere guilds omdat het hier te leeg was.
voorbeeld
Boude

Hallo, ][Boude][ hier. Ik kom oorspronkelijk van de ADPE Guild en ik ken Number_17 daarvan. De ADPE begint nogal dood te raken, en ik ben op zoek naar een meer actievere nederlandse guild en ik denk dat ik een goede member voor deze guild kan zijn =) Ik hou van veel posten en ik check mijn guilds zo vaak ik kan, dus bij deze hoop ik dat ik word toegelaten. Met vriendelijke groten van ][Boude][ (Ja

Ik reageer dus realistisch en volwassen aangezien ik jullie probeer/de te helpen. Als je minder topics enz heb dan hoef je minder te onderhouden. van de honderden topics die verstoft zijn blijven er mischien maar 10 over waar nog een beetje echt in gepost word... en dan vraag ik me af is t samen voegen niet beter. ik mag dan mischien klinken alsof ik t beter kan en of dat zo is laten we daar maat buiten. Maar er zit echt een logica in.

stel je voor.... een boer... hoe minder land die heeft hoe minderlang hij ermee bezig is....

ik verpest hiermee dus helemaal niks voor toekomstige members omdat die er amper zijn en vaak al weg zijn voor ze echt een beetje ontgroened zijn....

Kitty, als jij je hierbij rot voelt sorry. Darlaa en zakou voor jullie het zelfde. Zie mij maar enkel als een domme guildmember en negeer me post mocht je dat echt nodig vinden. Maar ik probeer hiet de boel een beetje active te krijgen omdat ik er wel in geloof dat t hier best gezellig kan zijn.

nog een reply van mr 17
number_17

number_17:
@darlaa: ik had wel mijn hart bij de guild, daarom had ik juist zo een grote mond, nu ben ik dat hard kwijt, zie wat er is verandert? ik ben weggegaan, en laat de guild nog verder verstoffen. nu worden er dus helemaal geen pogingen meer gedaan om nieuwe leden te werven (ja ik werfde nieuwe leden in de chatterbox enzo). de reden waarom ik het over drvo had? om een voorbeeld te geven om
hoe het ook kan, laten zien wat er beter kon. maar niemand wilde mee veranderen. ga me nu aub geen slechte naam geven, voor anderhalf jaar dagelijkse trouwe dienst heb ik dat niet verdient lijkt me.

Digipyro

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 4:15 pm

ik wil 1 ding ff duidelijk zeggen.
Alles wat hier gezegt wordt is van de mensen zelf en niet van DRVO... ik (en ook de rest van de mods en captain van DRVO en ik denk ook ADPE) willen hier geen guild-war gaan maken.
Alles wat hier gezeg wordt is gewoon van de persoon af.. en vergelijking van DRVO en ADPE.. ehmmz.. niet echt handig

en wim afzeiken is ook niet slim (Jah das number_17).. wim heeft zijn best hier gedaan

User Image
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 10:03 pm

Gw3nn0w
Alles wat hier gezegt wordt is van de mensen zelf en niet van DRVO... ik (en ook de rest van de mods en captain van DRVO en ik denk ook ADPE) willen hier geen guild-war gaan maken.
Alles wat hier gezeg wordt is gewoon van de persoon af.. en vergelijking van DRVO en ADPE.. ehmmz.. niet echt handig

en wim afzeiken is ook niet slim (Jah das number_17).. wim heeft zijn best hier gedaan

User Image

Guildwar is een videospelletje, dit is wat anders... ik heb niks gezegt over de rdvo alleen over #17 en dit is geen afzeiken ik geef alleen mijn visie op hoe dingen toen gegaan zijn.

Misschien kun je het nog eens rustig teruglezen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Braezer

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 11:30 pm

Darlaa
Gw3nn0w

User Image

Guildwar is een videospelletje, dit is wat anders... ik heb niks gezegt over de rdvo alleen over #17 en dit is geen afzeiken ik geef alleen mijn visie op hoe dingen toen gegaan zijn.

het is meer bij voorbaat gezegd omdat er nu commentaar komt van een aantal drvo-ers...
we zeggen niet dat iedereen het zo opvat...maark geloof best dat het door een aantal mensen hun hoofd is geschoten en dat zet Gwen nu ff recht door er bij voorbaat wat van te zeggen
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 12:41 am

Kumadude
Darlaa
Gw3nn0w

User Image

het is meer bij voorbaat gezegd omdat er nu commentaar komt van een aantal drvo-ers...
we zeggen niet dat iedereen het zo opvat...maark geloof best dat het door een aantal mensen hun hoofd is geschoten en dat zet Gwen nu ff recht door er bij voorbaat wat van te zeggen

Precies.. k zeg niet dat jij het zegt darlaa.. maar wij willen niet dat dat gaat gebeuren

User Image

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 12:42 am

Nog een suggestie.. Jullie leden lopen weg. Moet daar neit iets aan gedaan worden?
User Image
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 30 32 33 34 35 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas