|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:27 am
Va blir det för Ghibli nästa gång då? xd Jag kan låna ut en Ghibli under visningen om ni vill. De jag inte har ska jag ändå köpa. Måste ha Ghibli. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:25 am
Liquessen Folkskräck.... O.o Jotack, jag vet hur det känns... Men, du, vi har en mörk biosalong man kan gömma sig i. ^_^ Och folk är snälla, vad man än tror om dem. Högljudda, men snälla. Jao. Jag tvekar då inte på att de är snälla. 3nodding Fast jag är ändå rädd. gonk Har ingen lust att framstå som en osocial liten kotte som sitter och gömmer sig. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:33 am
Längtar till nästa j-cult! 3nodding Varför måste j-cult alltid vara på alla gaia events? stare xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 7:56 am
Filthy Längtar till nästa j-cult! 3nodding Varför måste j-cult alltid vara på alla gaia events? stare xp Är det nån event då? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:26 am
Chibi Strawberry Filthy Längtar till nästa j-cult! 3nodding Varför måste j-cult alltid vara på alla gaia events? stare xp Är det nån event då? o_O Ja. J-cult är ju på halloween helgen. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:58 am
Jag som tänkte komma och titta på Ghibli filmen igen... (Nu när jag är medlem och allt) Men jag vill inte missa event på Gaia! smile Skojar bara - det är klart jag kommer ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:00 am
Yannah Jag som tänkte komma och titta på Ghibli filmen igen... (Nu när jag är medlem och allt) Men jag vill inte missa event på Gaia! smile Skojar bara - det är klart jag kommer ändå. Ioförsig. Det är väl något fult som vanligt. sweatdrop Jag får väl köpa annars när jag kommer hem. Jag tror modsen håller på att tappar fantasin. det är så tråkiga saker som kommer ut i events och breven nuförtiden. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:03 am
jag tyckte augustis OS prylar var roliga. Annars kan jag hålla med om att det var längesen det var en bra release på Gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:05 am
Yannah jag tyckte augustis OS prylar var roliga. Annars kan jag hålla med om att det var längesen det var en bra release på Gaia Hai. Jag tänker köpa alla saker som kommit ut under halloween när jag kommer hem. Hoppas dom är billiga och snygga. ._.;; xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:07 am
Jag tänker nog sitta framför datorn ett par timmar och samla ihop dem...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:09 am
Yannah Jag tänker nog sitta framför datorn ett par timmar och samla ihop dem... Orka! gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:10 am
Nu måste jag gå och fixa lite mat... Tacos smile Vi syns
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:13 am
Yannah Nu måste jag gå och fixa lite mat... Tacos smile Vi syns Ah. Cya. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:45 am
Yannah Nu måste jag gå och fixa lite mat... Tacos smile Vi syns Tacos är gott domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|