Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Koulu ja kaikki siihen liittyvä Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 30 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pidätkö/piditkö koulunkäynnistä?
  Kyllä, ihan oikeasti.
  No joo...
  Whatever.
  Ei kai se pahaa tee/tehnyt, mutta...
  Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN.
  Eipä tee/tehnyt minulle muuta kuin pahan mielen.
  Olen omena.
  MUAHHAHHAHHAH kärsikää pienet koululaiset, kärsikää!
View Results

Kesakeru

PostPosted: Sun Nov 19, 2006 4:10 am

Koeviikko lähestyy taas ja meneepähän taas ihan perseelleen kaikki muut paitsi enkku... >_< Mä vihaan ruotsia ja matikkaa! scream
PostPosted: Mon Nov 20, 2006 12:58 am

Kesakeru
>_< Mä vihaan ruotsia ja matikkaa! scream

Niin me kaikki, niin me kaikki... cry

Valokuvaus on tylsää. Opettajalla on hullun tiedemiehen nauru. Osaan jo editoida kuvia. ÄÄ~!

Opistoelämä on... ikävää.

Liffy Glitter

mirkacerena

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 1:52 am

Menin tänään puoleksi tunniksi kouluun. HEHS. Haha. Aika silleen outoa, kun eilenkin oli koulua sellaiset kaksi tuntia. :>

Opiskelu on rankkaa.. Maanantaina olisi psykologian koe ja luettuja sivuja nolla. HEHS.
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 8:19 am

Ärsyttää. Opo otti tänään luokseen, koska halus jutella mun kanssa jatko-opiskeluasioista. Kai sitä ärsytti kun en yhtään osannut sanoa mitä haluaisin tehdä... Kokeili jotain kehumistaktiikkaa. "Kyllä menisin lukioon olet kyllä niin hyvä..." stare
Eniten ärsyttää jos oikeasti menen sitten sinne lukioon.

Ja opo käski sanoa vanhemmilleni, että "Opo käski antaa porkkanaa" xd

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 8:22 am

Tänään oli kasvatus- & kehityspsykologian tentti. Meni kai ihan hyvin...
PostPosted: Sun Nov 26, 2006 12:08 pm

Aasia-opintojen B-osioon tarttee väsätä 20 sivuinen raportti jostakin Aasian maasta, ja tehdä se vielä opinnäytetyön mukaisesti. gonk WTF?! 20 sivua?!? Pisin yksittäinen kouluprojekti joka on toistaiseksi kohdalle osunut. Onneksi olen jo Japani-asiantuntija, joten ei tartte ihmetellä minkä maan valitsisin. Kuinkahan paljon siihen uskaltaisi höpöttää mangasta/animesta? blaugh Ainakin yhden kappaleen niille voisi suoda, vaikka saisinkin sit piiskaa opettajalta. twisted

Carmen LaVihta

wic

Brutal Witch

PostPosted: Mon Nov 27, 2006 12:17 am

...hiiteen! pitää tässä yrittää selvitä koeviikko läpi. ...saada kokeet läpi ja sehän oh... heheh... eheheheehhe! *ratatatatatata!*
....toivottvasti selviän. ei tullut valittua mitään helpoimpia kursseja, huh huh. jos nyt jaksaisi ottaa vain sen kirjan ja muistiin panovälineitä pöydällä.. sitten alkaa kerrata asioita.... asioita? mitä asioita?.... "hooli hooli hooli!" 3nodding
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 6:36 pm

...moi, lintsasin juuri viikon. ninja
Ei näin ei näin ei näin ei näin EI NÄIN.

Kärsin vakavasta motivaation puutteesta. Valokuvaus on hirveää.

Liffy Glitter

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 12:06 pm

hee! ens viikolla itsepäisyyspäivän takia vaan kaks päivää koulua^^
PostPosted: Sat Dec 02, 2006 1:52 pm

Henkilöstöjohtamisen tentti maanantaina...ei kestä! gonk Tenttikirja on niin kuiva!!!!!!Tosi vaikeeta saada haluamani nelonen ko. kurssista...

Carmen LaVihta

thoughtless`

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 8:23 am

Koeviikko taas ens viikolla, alkaa maanantina ja loppuu keskiviikkona. ;D Samoin loma alkaa silloin, kaverit saavat tehdä kokeita perjantaihin saakka kun itsellä on vaan kolme... terveystieto, äidinkieli ja matikka eli ei hätää, perseelleen menee.
PostPosted: Fri Dec 15, 2006 7:37 am

Kylläpäs lämmittää kun tuli hyviä numeroita vaikeistakin projekteista. Paiskinkin töitä ihan hulluna koko syksyn,joten kyllä ne viitoset ansaitsinkin. cool

Carmen LaVihta

Yralda

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 5:57 am

Olipa kiva ruotsintunti taas vaihteeksi. Luokan kaksi lissua taas ilahdutti heittelemällä kumeja ja paperitolloja päähäni. Kyllä siinä hermot meni, joten keräsin kaikki heidän heittämät tavaransa ja heitin ne sarjatulena heidän päähänsä twisted Opettaja ei edes välittänyt, kun he kikattivat koko ajan, poksauttelivat purkkapalloja kovaan ääneen! Sillä opettajalla on joku ongelma scream "En mä voi periaatteessa heittää niitä ulos luokasta tai jättää jälkkään". MIKSET PRKL MIKSET MUKA??? stressed

Anteeksi turhautumiseni, mutta he osaavat sitten ärsyttää
PostPosted: Wed Jan 24, 2007 1:47 pm

AMKA-tunnit ovat täysin turhia.Piste. stressed

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Jan 25, 2007 3:28 am

Nyt sen päätin. Minä haen ammattiopistoon whee
...jaa minne? No en minä tiedä, Joensuuhun olisi kiva päästä.

Ja jos eivät moisiin ota, niin... no, aina on nämä kansanopistot sweatdrop

AMK? Bah, en kuitenkaan pääsisi, en näillä papereilla. Harjoittelen sitä piirtämistä vielä lisää, katsotaan sitten joskus.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 30 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games