|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:38 pm
Sioxen Petsy Sioxen neh䮮.....nu d忍 *sitter ner och dricker lite* ne d宮 >.>okej.... ::I sioxens tankar:: *kom igen fråga nu då* umh.....umh....du är ju så trevlig och snäll och söt och bara allting så jag undrar....... *lägger huvet på sne* .. Hm?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:39 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, jaha sweatdrop Alla mina l䲡re 䲠konstiga x.x dom verkar favorisera mig LOL! xp Du har tur. ֮skar att l䲡re gjorde s堰堭ig. Heh, Jo, det 䲠inte s堩lla. razz Men det g?tt dom andra eleverna blir lite avundsjuka p堭ig.. >o<Mah, jo det blir dom ju. Men jag gillar ingen i min klass xp så spela roll
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pappiliott Bara bra, Förutom att jag är förkyld.. gonk .. Själv? 3nodding Jo det är bara bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy *s䴴er sig brevid och leker med din hand* oO;;; naniiii... All your hand are belong to me. domokun xd ... neee? ._.; Joo? *hota* mad xp oO; still neee. my hands belongs to me. domokun *f䫴as med pitchfork* ninja << shiiiit.. *kryper iv䧠i slowmotion* stupid hand.. -___- *petar på din hatt* soldat. eek Damnit.. oO *ställer sig upp* YES SIR!! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:40 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, jaha sweatdrop Alla mina l䲡re 䲠konstiga x.x dom verkar favorisera mig LOL! xp Du har tur. ֮skar att l䲡re gjorde s堰堭ig. Heh, Jo, det 䲠inte s堩lla. razz Men det g?tt dom andra eleverna blir lite avundsjuka p堭ig.. >o<Mah, jo det blir dom ju. Men jag gillar ingen i min klass xp så spela rollNänä... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:40 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, jaha sweatdrop Alla mina l䲡re 䲠konstiga x.x dom verkar favorisera mig LOL! xp Du har tur. ֮skar att l䲡re gjorde s堰堭ig. Heh, Jo, det 䲠inte s堩lla. razz Men det g?tt dom andra eleverna blir lite avundsjuka p堭ig.. >o<Mah, jo det blir dom ju. Men jag gillar ingen i min klass xp så spela rollNänä... razz *Peta mellan ögonen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:42 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*tittar upp på* Halloj 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, jaha sweatdrop Alla mina l䲡re 䲠konstiga x.x dom verkar favorisera mig LOL! xp Du har tur. ֮skar att l䲡re gjorde s堰堭ig. Heh, Jo, det 䲠inte s堩lla. razz Men det g?tt dom andra eleverna blir lite avundsjuka p堭ig.. >o<Mah, jo det blir dom ju. Men jag gillar ingen i min klass xp så spela rollNänä... razz *Peta mellan ögonen*w00t? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:43 pm
TessiTuss Pappiliott Bara bra, Förutom att jag är förkyld.. gonk .. Själv? 3nodding Jo det är bara bra. Okej. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:44 pm