|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:21 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth läxoooor...... x_________X Burn them! whee Jo, men.... D: Men..? >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:21 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:22 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:22 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:23 pm
Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen jag vill...umh....UMH!!.....svårt...... *bankar huvudet mot en väg* kanske...vi kan gå och se på en bio^^ Bio i en mataffär? o.<umh......UMH!!.......okej d堫anske jag kan f堢juda dig p堬ite middag? tack men nej tack.. sweatdrop .. *peta p堰annan* 䲠det s堡tt du gillar mig, eh? ninja umh..... *hon vet vad g? ja jag gillar dig^^ märkte det ganska tydligt razz ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth läxoooor...... x_________X Burn them! whee Jo, men.... D: Men..? >:Jag har en läxa som jag tappat bort som ska in imorrn. Och jag har redan missat två läxor i samma ämne, fett emd stryk jag kommer få. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:26 pm
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen jag vill...umh....UMH!!.....svårt...... *bankar huvudet mot en väg* kanske...vi kan gå och se på en bio^^ Bio i en mataffär? o.<umh......UMH!!.......okej d堫anske jag kan f堢juda dig p堬ite middag? tack men nej tack.. sweatdrop .. *peta p堰annan* 䲠det s堡tt du gillar mig, eh? ninja umh..... *hon vet vad g? ja jag gillar dig^^ märkte det ganska tydligt razz ^^hehe jag är så patetisk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:26 pm
*vaknar.. tittar runt. sedan går han ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:27 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth läxoooor...... x_________X Burn them! whee Jo, men.... D: Men..? >:Jag har en läxa som jag tappat bort som ska in imorrn. Och jag har redan missat två läxor i samma ämne, fett emd stryk jag kommer få. D: Nää >o< Fy vad taskig lärare, då kommer jag och spöar upp han/hon xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:28 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth läxoooor...... x_________X Burn them! whee Jo, men.... D: Men..? >:Jag har en läxa som jag tappat bort som ska in imorrn. Och jag har redan missat två läxor i samma ämne, fett emd stryk jag kommer få. D: Nää >o< Fy vad taskig lärare, då kommer jag och spöar upp han/hon xp razz Hon är inte så taskig egentligen. Bara jag som tänker så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 12:28 pm
Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen jag vill...umh....UMH!!.....svårt...... *bankar huvudet mot en väg* kanske...vi kan gå och se på en bio^^ Bio i en mataffär? o.<umh......UMH!!.......okej d堫anske jag kan f堢juda dig p堬ite middag? tack men nej tack.. sweatdrop .. *peta p堰annan* 䲠det s堡tt du gillar mig, eh? ninja umh..... *hon vet vad g? ja jag gillar dig^^ märkte det ganska tydligt razz ^^hehe jag är så patetisk sweatdrop nej då, det är du inte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|