|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:58 am
Sioxen Petsy Sioxen bra du lever....tänk ifall jag hadde dödat dig din BF hadde nog dödat mig då *bjuder på mjölk och kaka* nah, han skulle nog inte bry sig sad oh, cookies! ^o^va inte bry sig eek om jag skulle ha en s堇F som du skulle jag bry mig som f*n *dricker mj? Hmm.. Har du en gf då? wink xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 10:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:00 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:01 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen bra du lever....tänk ifall jag hadde dödat dig din BF hadde nog dödat mig då *bjuder på mjölk och kaka* nah, han skulle nog inte bry sig sad oh, cookies! ^o^va inte bry sig eek om jag skulle ha en s堇F som du skulle jag bry mig som f*n *dricker mj? Hmm.. Har du en gf då? wink xd tyvär inte sad xp *ätter på sin slipper*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:04 am
Sostrate TessiTuss Sostrate Ah, l崥r inget vidare... vi f岠ett antal uppgifter att g?varje lektion..x_X; okej. Ja vi har inge l丯r vi m峴e jobba med stegen som 䲠v䬤igt l宧a. Usch, s堪obbigt sad men du klarar det nog p堥tt eller annat s䴴 ^^ Jo men det är ganska tufft.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:05 am
TessiTuss Sostrate TessiTuss Sostrate Ah, l崥r inget vidare... vi f岠ett antal uppgifter att g?varje lektion..x_X; okej. Ja vi har inge l丯r vi m峴e jobba med stegen som 䲠v䬤igt l宧a. Usch, s堪obbigt sad men du klarar det nog p堥tt eller annat s䴴 ^^ Jo men det är ganska tufft. Jo, kan tänka mig det...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:10 am
HERREGUD!!! Fick just reda på att Malin i min klass också skall åka till J-cult!O_o!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 11:11 am
Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen Petsy Sioxen bra du lever....tänk ifall jag hadde dödat dig din BF hadde nog dödat mig då *bjuder på mjölk och kaka* nah, han skulle nog inte bry sig sad oh, cookies! ^o^va inte bry sig eek om jag skulle ha en s堇F som du skulle jag bry mig som f*n *dricker mj? Hmm.. Har du en gf då? wink xd tyvär inte sad xp *ätter på sin slipper* Oooh, s堤u 䲠ledig? ninja *Notera det* N䠭en.. uhm, tr嫩gt >o< jaa..... xp *ser att du noterar* eek jag har inte gjort n崛/size]nehe....hhhm.... får jag bjuda på en dricka?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|